Ik heb de bovengenoemde laptop en wil hier graag een ssd schijf inzetten, Het enige probleem bij HP laptops is dat je ze heel moeilijk open krijgt. Is er iemand die van een filmpje weet waar laat zien hoe ik dit ding open krijg ? Als ik alle schroefjes los maak krijg ik hem nog niet open. Mijn dank is groot
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
SSD plaatsen in HP 17 p121nd
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
-
Reageer
-
De stappen in de link zijn inderdaad niet bedoeld om de harde schijf te vervangen, maar voor het vervangen van de ventilator :? Er staat wel hoe je bij de harde schijf komt maar vanaf daar is het puzzelenfilmpjes zijn er niet echt van dit type te vinden
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaEr staat wel hoe je bij de harde schijf komt maar vanaf daar is het puzzelenfilmpjes zijn er niet echt van dit type te vinden
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door RoofIk heb de bovengenoemde laptop en wil hier graag een ssd schijf inzetten, Het enige probleem bij HP laptops is dat je ze heel moeilijk open krijgt. Is er iemand die van een filmpje weet waar laat zien hoe ik dit ding open krijg ? Als ik alle schroefjes los maak krijg ik hem nog niet open. Mijn dank is groot
Kan je misschien eens een foto uploaden?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaVerkeerde link, sorry, deze moest het zijn :8
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door FransOorspronkelijk gepost door RoofIk heb de bovengenoemde laptop en wil hier graag een ssd schijf inzetten, Het enige probleem bij HP laptops is dat je ze heel moeilijk open krijgt. Is er iemand die van een filmpje weet waar laat zien hoe ik dit ding open krijg ? Als ik alle schroefjes los maak krijg ik hem nog niet open. Mijn dank is groot
Kan je misschien eens een foto uploaden?
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer