Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

YouTube etc krakend geluid en haperend beeld

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Frans
    Oorspronkelijk gepost door WeJe
    2048MBATI AMD Radeon HD 8600M Series (Dell)
    CrossFire uitgeschakeld
    Dit klopt volgens mij niet. De specificaties van de Inspiron 2350 geven aan dat er een AMD Radeon HD 8690A in zou moeten zitten.

    Dat zou erop kunnen duiden dat Windows per abuis de verkeerde drivers gebruikt (8600M is van mobile, en dus van een laptop) en daarom werkt je video niet goed.

    Probeer de driver eens te verwijderen in de veilige modus, daarna herstarten en dan de driver opnieuw installeren. Let er op dat je de goeie pakt.
    Heb vannacht de AMD driver weten te vervangen. Op dit moment blijkt dat niet veel resultaat te hebben gehad. En zoals ik je al liet weten, als de oorzaak inderdaad de oude driver zou zijn (geweest) waarom heb ik daar dan ruim twee jaar prima mee kunnen werken? Toch?

    Reageer


    • #32
      Hallo Frans,
      Al enkele dagen niets meer gehoord. Ben je mij vergeten? Of weet je ook niet (meer) wat hier aan de hand kan zijn? Ik hoor het graag!

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door WeJe
        Heb vannacht de AMD driver weten te vervangen. Op dit moment blijkt dat niet veel resultaat te hebben gehad. En zoals ik je al liet weten, als de oorzaak inderdaad de oude driver zou zijn (geweest) waarom heb ik daar dan ruim twee jaar prima mee kunnen werken? Toch?
        Die driver hoort niet bij de hardware in de computer. Hoe dat gewerkt heeft, is mij een raadsel.

        Verder is het moeilijk te zeggen wat de oorzaak is. Misschien is het efficienter om het systeem eens opnieuw te installeren.

        Reageer


        • #34
          Zo langzamerhand denk ik daar ik over (opnieuw installeren). Intussen dank voor je inzet. Mocht ik de oplossing vinden, al dan niet na herinstallatie, dan laat ik je dat weten.

          Reageer


          • #35

            Reageer


            • #36
              Dank voor je reactie. Ik vrees dat ik zo langzamerhand moet aansturen op het laatste: opnieuw installeren dus. Wat het uiteindelijk ook gaat worden, ik hou je op de hoogte en dank je intussen voor je hulp ...

              Reageer


              • #37
                Of het daardoor komt weet ik (nog) niet zeker maar sinds ik een paar dagen terug met behulp van Wise Registry Cleaner mijn register heb doorgeblazen zijn alle problemen in een keer verdwenen. Ik kwam op dat idee van Wise omdat iemand in mijn omgeving opperde dat dit zaakje wel eens vervuild zou kunnen zijn. Door welke oorzaken dan ook. Of dat zo is zal moeten blijken. Intussen tel ik mijn zegeningen. Dat zal je wel begrijpen ...

                Reageer


                • #38
                  He WeJe,

                  Is het probleem nog steeds verholpen? Zoja dan kun je de oplossing als beste markeren

                  Reageer


                  • #39
                    Hallo Laura,
                    Bij het opschonen van het register door Wise bleek er telkens een niet-verwijderbare fout te blijven hangen in een van de entries van (de laatste versie van) ZoneAlarm Internet Security (AV en Firewall). Toen ik deze verwijderde en de voorlaatste versie installeerde, bleken alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen! Ik denk dat dit uiteindelijk dus de door jou gevraagde "beste oplossing" is.

                    Is er overigens een manier om dit tegelijkertijd ook aan Frans en Petrol (die zo vriendelijk waren om lange tijd met mij mee te denken) te laten weten?

                    Reageer


                    • #40
                      Fijn om te horen dat het opgelost is!

                      En voor wat betreft Frans & Ptrol, die zijn beiden zeer actief op het forum & zullen dit zeker lezen. :$

                      Reageer


                      • #41
                        Fijn WeJe, dat het niet meer terugkomt.
                        Op zijn tijd een cleaner gebruiken, is een goede zaak!

                        TiP:
                        Maak wel regelmatig een backup en herstelpunten.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X