Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

YouTube etc krakend geluid en haperend beeld

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • YouTube etc krakend geluid en haperend beeld

    Sinds enige tijd heb bij elke video (YouTube, tv via Zeelandnet, tv via NPO etc.) na verloop van tijd met regelmaat last van een krakend geluid en een haperend beeld. Ik heb al van alles geprobeerd om erachter te komen hoe dit komt, zoals: driver geluidskaart updaten, verbindingen controleren, laatste versie flashplayer binnenhalen, meerdere browsers proberen (FireFox, Internet Explorer 11) etc. Maar geen resultaat. Soms lijkt het alsof de problemen laat op de avond niet of vrijwel afwezig zijn. De ochtend daarna is het echter gewoon weer 'bingo', als het ware. Ik weet zo langzamerhand niet meer wat te doen. Mijn PC (Dell Inspiron 2350, nu bijna 2,5 jaar oud; Windows 8.1) ergens ter reparatie aanbieden? Of zou het toch een softwarekwestie (kunnen) zijn?

  • #2
    Voor de Videokaart ook nieuwste drivers opgehaald bij Dell zelf?

    Reageer


    • #3
      Jazeker!

      Reageer


      • #4
        Het is goed geweest met Win8.1?
        Weet je nog wanneer het begonnen is of is het te lang terug.
        Ik zit namelijk aan een systeemherstelpunt te denken van toen alles nog ok was.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Het is goed geweest met Win8.1?
          Weet je nog wanneer het begonnen is of is het te lang terug.
          Ik zit namelijk aan een systeemherstelpunt te denken van toen alles nog ok was.
          Wanneer het begonnen is, weet ik helaas niet meer. Wel dat ik met Win8.1 (dat ik overigens nog steeds gebruik) tot dan toe geen enkel van dit soort problemen heb gehad ...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door WeJe
            Wanneer het begonnen is, weet ik helaas niet meer. Wel dat ik met Win8.1 (dat ik overigens nog steeds gebruik) tot dan toe geen enkel van dit soort problemen heb gehad ...
            Probeer eens de nieuwste Catalyst drivers van AMD.

            Reageer


            • #7
              Hopelijk lost die driver het op.

              Zo niet, kwam ik dit nog tegen " Ethernet of Wifi te lang duurt geeft windows niet op tijd een nieuw stuk buffer door aan geluidskaart om af te spelen.
              Resultaat, de geluidskaart hapert en kraakt"
              Bron: http://nl.hardware.info/forum/thread...geluid.282717/

              Speel je video's af via Wifi?
              Welk abonnement heb je en al eens een Speedtest uitgevoerd op het moment dat je die problemen ervaart?
              Kan je eens bekabeld proberen of je dan ook last hebt van een krakend geluid en een haperend beeld

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frans
                Oorspronkelijk gepost door WeJe
                Wanneer het begonnen is, weet ik helaas niet meer. Wel dat ik met Win8.1 (dat ik overigens nog steeds gebruik) tot dan toe geen enkel van dit soort problemen heb gehad ...
                Probeer eens de nieuwste Catalyst drivers van AMD.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Hopelijk lost die driver het op.

                  Zo niet, kwam ik dit nog tegen " Ethernet of Wifi te lang duurt geeft windows niet op tijd een nieuw stuk buffer door aan geluidskaart om af te spelen.
                  Resultaat, de geluidskaart hapert en kraakt"
                  Bron: http://nl.hardware.info/forum/thread...geluid.282717/

                  Speel je video's af via Wifi?
                  Welk abonnement heb je en al eens een Speedtest uitgevoerd op het moment dat je die problemen ervaart?
                  Kan je eens bekabeld proberen of je dan ook last hebt van een krakend geluid en een haperend beeld
                  Wifi gebruik ik (nog) niet (dus werk ik sowieso alleen bekabeld) en staat bij mijn netwerkverbindingen standaard uitgeschakeld. Ik heb een Premium abonnement en overigens je idee van die Speedtest ook al eens uitgeprobeerd (geeft dan telkens circa 150/15 dus zoals het hoort). Ga straks verder met AMD en jouw link naar hardware.info. Wordt vervolgd ..

                  Reageer


                  • #10
                    De gegeven link is verder niet belangrijk.
                    Het ging mij alleen om de Wifi als mogelijke oorzaak.

                    Kijk ook nog eens in Apparatenbeheer of er daar geen uitroeptekens staan.

                    Ik denk dat je nu het allerbeste eerst de drivers van Frans kunt installeren.
                    Ik hoop dat het daarna opgelost is.

                    Zo niet, dan zou ik naar de Website van Dell gaan.
                    Aan de hand van je productnummer en besturingssysteem is er ( meen ik ) een tool, die controleert of je de juiste drivers op je pc hebt.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      De gegeven link is verder niet belangrijk.
                      Het ging mij alleen om de Wifi als mogelijke oorzaak.

                      Kijk ook nog eens in Apparatenbeheer of er daar geen uitroeptekens staan.

                      Ik denk dat je nu het allerbeste eerst de drivers van Frans kunt installeren.
                      Ik hoop dat het daarna opgelost is.

                      Zo niet, dan zou ik naar de Website van Dell gaan.
                      Aan de hand van je productnummer en besturingssysteem is er ( meen ik ) een tool, die controleert of je de juiste drivers op je pc hebt.
                      Ik ga nu achter de drivers van Frans aan. De website van Dell heb ik in dit verband al eens geraadpleegd, maar zonder veel resultaat. Zal het hoe dan ook nog een keer doen, voor de zekerheid.

                      Reageer


                      • #12
                        Je zou Speccy kunnen installeren.
                        Plaats dan het overzicht eens hier of maak er een scan van.

                        Dan hebben we de hardware in beeld.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                          Je zou Speccy kunnen installeren.
                          Plaats dan het overzicht eens hier of maak er een scan van.

                          Dan hebben we de hardware in beeld.
                          ( verwijdert, beter geen product key openbaarzetten) Windows Security Center
                          Gebruikersaccountbeheer (UAC) Ingeschakeld
                          Waarschuwingsniveau 2 - Standaard
                          Windows Update
                          AutoUpdate Waarschuw alvorens te downloaden
                          Windows Defender
                          Windows Defender Uitgeschakeld
                          Firewall
                          Firewall Ingeschakeld
                          Weergavenaam ZoneAlarm Internet Security Suite Firewall
                          Antivirus
                          Windows Defender
                          Antivirus Uitgeschakeld
                          Virushandtekeningendatabase Up-to-date
                          ZoneAlarm Internet Security Suite Antivirus
                          Antivirus Ingeschakeld
                          Virushandtekeningendatabase Up-to-date

                          Reageer


                          • #14
                            Haal bovenstaande even weg s.v.p. (serienummer).

                            Alleen plaatsen wat je in beeld krijgt als je aan de linkerkant op overzicht clickt.
                            [img]265ef494-00a2-4349-b1e2-dfce3822d7ac.png[/img]

                            Reageer


                            • #15

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X