Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

YouTube etc krakend geluid en haperend beeld

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Wel hier weghalen: https://forum.zeelandnet.nl/hardware...html#post22030

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Regel met serienummer verwijderd. Bij het installeren van de (laayste) AMD drivers volgt een foutmelding. Waarom? Geen idee ...

      Reageer


      • #18
        Welke foutmelding?

        Kies eens:
        [img]097ad00d-f38d-495f-8b26-e621dd67b91a.png[/img]

        Reageer


        • #19
          Nou ja, foutmelding, de mededeling is dat mijn pc reeds is voorzien van de laatste versie van AMD Radeon 8600M (grafische software)

          Reageer


          • #20
            Tja, ik zou het verder niet meer weten.
            Blijft over opnieuw installeren (recovery?), dan wel systeemherstelpunt van enige tijd geleden toen alles nog ok was.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Tja, ik zou het verder niet meer weten.
              Blijft over opnieuw installeren (recovery?), dan wel systeemherstelpunt van enige tijd geleden toen alles nog ok was.

              Reageer


              • #22
                Buren maken toch geen draadloos gebruik van je modem?
                Zij hebben ( neem ik aan) toch een eigen aansluiting.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Buren maken toch geen draadloos gebruik van je modem?
                  Zij hebben ( neem ik aan) toch een eigen aansluiting.
                  Natuurlijk, maar ja, je verzint zo langzamerhand van alles als de normale 'routes' niks opleveren. Anyway, ik rommel maar wat verder en dank je (en Frans) intussen meer dan hartelijk voor je bereidheid om mij van deze ellende af te helpen. Mocht ik naderhand toch nog iets vinden dan laat ik dat zeker weten ...

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Hopelijk lost die driver het op.

                    Zo niet, kwam ik dit nog tegen " Ethernet of Wifi te lang duurt geeft windows niet op tijd een nieuw stuk buffer door aan geluidskaart om af te spelen.
                    Resultaat, de geluidskaart hapert en kraakt"
                    Bron: http://nl.hardware.info/forum/thread...geluid.282717/

                    Speel je video's af via Wifi?
                    Welk abonnement heb je en al eens een Speedtest uitgevoerd op het moment dat je die problemen ervaart?
                    Kan je eens bekabeld proberen of je dan ook last hebt van een krakend geluid en een haperend beeld
                    Hallo Ptrol, vanmiddag (17/3) tussen alle gekraak toch nog eens een Speedtest uitgevoerd. Blijkt de download snelheid circa 85 ipv 150 Mbits te zijn. Waar zou dat op kunnen wijzen?

                    Reageer


                    • #25
                      Draaide er op dat moment op je pc niet veel mee wat ook bandbreedte inneemt?

                      Kijk op het moment van gekraak en traagheid eens bij Taakbeheer hoe het met je geheugen en Processen zit.
                      Wordt je pc niet te veel belast?

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                        Draaide er op dat moment op je pc niet veel mee wat ook bandbreedte inneemt?

                        Kijk op het moment van gekraak en traagheid eens bij Taakbeheer hoe het met je geheugen en Processen zit.
                        Wordt je pc niet te veel belast?
                        Zojuist even bij Taakbeheer gekeken. Wat ik zie aan Processen is Toepassingen (3), Background (34) en Windows (24). Totaal geheugen gebruik bedraagt 32 %. Wat moet ik doen? Een aantal processen stoppen en/of verwijderen?

                        Reageer


                        • #27
                          Nee, dat kan het niet zijn.
                          Processor (CPU) in %?

                          Altijd Zone Alarm Internet Security gehad?

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                            Nee, dat kan het niet zijn.
                            Processor (CPU) in %?

                            Altijd Zone Alarm Internet Security gehad?
                            Processor varieert 'as we speak' van 0 tot 10% en ja, ik doe het al jaren (overigens tot tevredenheid) met ZAIS

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door WeJe
                              2048MBATI AMD Radeon HD 8600M Series (Dell)
                              CrossFire uitgeschakeld
                              Dit klopt volgens mij niet. De specificaties van de Inspiron 2350 geven aan dat er een AMD Radeon HD 8690A in zou moeten zitten.

                              Dat zou erop kunnen duiden dat Windows per abuis de verkeerde drivers gebruikt (8600M is van mobile, en dus van een laptop) en daarom werkt je video niet goed.

                              Probeer de driver eens te verwijderen in de veilige modus, daarna herstarten en dan de driver opnieuw installeren. Let er op dat je de goeie pakt.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Frans
                                Oorspronkelijk gepost door WeJe
                                2048MBATI AMD Radeon HD 8600M Series (Dell)
                                CrossFire uitgeschakeld
                                Dit klopt volgens mij niet. De specificaties van de Inspiron 2350 geven aan dat er een AMD Radeon HD 8690A in zou moeten zitten.

                                Dat zou erop kunnen duiden dat Windows per abuis de verkeerde drivers gebruikt (8600M is van mobile, en dus van een laptop) en daarom werkt je video niet goed.

                                Probeer de driver eens te verwijderen in de veilige modus, daarna herstarten en dan de driver opnieuw installeren. Let er op dat je de goeie pakt.
                                Dank voor je suggestie. Ik ga dit zeker proberen. Zo niet vandaag dan toch morgen. Intussen blijft het feit dat ik met de huidige driver ruim twee jaar zonder problemen heb kunnen werken. Hoe zou je dat dan kunnen verklaren?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X