Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail verzenden lukt niet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mail verzenden lukt niet

    Mijn vader krijgt een error bij het verzenden van mail via Outlook. Via de webmail lukt verzenden overigens wel. Ook bij mij thuis, over een ander netwerk, lukt verzenden wel, ook via dezelfde laptop met Outlook.

    De error:
    Serverfout: 560 5.7.1 <host-wij28h.gs1.zeelandnet.nl[82.176.205.12]>: Client host rejected: == u (of uw machine) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan. bel 0118-225575 of 0118-255555 (zakelijk) om weer toegang tot de mailserver te krijgen. los wel eerst uw relayprobleem op! ==

    Mijn vader en ik heb meerdere keren gebeld en gechat. Maar de situatie blijft hetzelfde.

    Wat hebben we zoal gedaan:

    - nieuwe laptop met nieuw mailprogramma gekocht (op advies delta omdat Win7 en Live Mail niet meer ondersteund worden)
    - wachtwoord mail aangepast (in mijn.delta onder zelf regelen)
    - instellingen outlook nagelopen
    (bovenstaande twee stappen tig keer herhaalt)

    Na de laatste chat zelfs nog de pc-specialist laten kijken naar de instellingen. Maar hij verwijst ons naar Delta.

    Is er een mogelijkheid om een specialist bij Delta te contacteren die wil meekijken, want via de chat kom ik geen stap verder.


  • #2
    Wat vervelend!
    De enige die dit voor je kan oplossen is de DELTA klantenservice helaas.
    Zij zullen de blokkade moeten opheffen. Je kunt ze denk ik het beste even bellen.

    Reageer


    • #3
      Zelfde problemen gehad voor iemand anders, maar komt op neer dat Delta zeeland de blokkade moet opheffen. ongeacht of je windows live mail , Outlook gebruikt. De oplossing toen was het snelst via de chat online. succes groet Marcel

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X