Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen verbinding met Spamfilter

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Dus de klantservice ging dit niet zelf intern doorgeven?
    Hoezo dan....dan moet je toch minimaal intern een mailtje sturen. Veel te ingewikkeld toch allemaal...laat die klanten het lekker zelf uitzoeken!

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

      Niet dus....il krijg wel de melding dat er een mail is verzonden, maar als die een maand later nog nie is ontvangen, kan die dan nog komen??
      Het spijt me Jos maar ik ontvang ik die mail binnen vijf of tien seconden.

      Misschien gaat bij jou de mail dan wel verloren in het spamfilter zelf en komt zodoende niet (nooit) aan ?
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

        Niet dus....il krijg wel de melding dat er een mail is verzonden, maar als die een maand later nog nie is ontvangen, kan die dan nog komen??
        Heb je een nieuw wachtwoord ingevoerd ? Dan moet je dat nieuwe wachtwoord ook in je e-mailprogramma invoeren in plaats van het vorige wachtwoord anders werkt je e-mailprogramma niet meer !

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Het spijt me Jos maar ik ontvang ik die mail binnen vijf of tien seconde
          Ik ken ook iemand die vorige week tegen hetzelfde probleem aanliep dus Jos is niet de enige helaas.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
            Ik ken ook iemand die vorige week tegen hetzelfde probleem aanliep dus Jos is niet de enige helaas.
            Zojuist (voor de zoveelste keer) nog eens geprobeerd. Mail komt nu wel, wachtwoord aangepast en weer terug bij af .
            Zegt mij overigens al genoeg, dat er geen moderator reageert in dit topic. Mijn ervaring met Delta is dan: wij weten het ook niet en zijn ook niet van plan te gaan zoeken naart de oorzaak, dus klanten: zoek het lekker uit!

            Reageer


            • #21
              Ik kom wel op het spamfilter (donderdag 5 mei), maar het werkt niet meer. Je kunt geen rapportages maken en ook het onderdeel Spamtraining is verdwenen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
                Ik kom wel op het spamfilter (donderdag 5 mei), maar het werkt niet meer. Je kunt geen rapportages maken en ook het onderdeel Spamtraining is verdwenen.
                Spamtraining is er nog, alleen het ziet er anders uit.
                Bijgevoegde bestanden

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                  Spamtraining is er nog, alleen het ziet er anders uit.
                  Is het er nog of is het er weer ?

                  Tot op heden heb ik nog steeds dezelfde fout en kan wel in webmail komen maar niet in het spamfilter op de methode zoals het altijd heeft gefunctioneerd.

                  Heb op 5-5-2021 2 keer contact gehad met klantenservice, maar eerste maal was advies om wachtwoord te veranderen echter zonder positief resultaat.
                  Bij het tweede contact kon betrokken persoon van de klantenservice met zijn eigen account de fout ook reproduceren en zei dat dit een zaak was van de webmaster,
                  dus heb ik mijn ervaringen inclusief screendumps van de betreffende schermen naar de webmaster gestuurd.

                  Helaas op 6-5-2021 van de webmaster bericht ontvangen op mijn e-mail en dat zijn collega verkeerd advies had gegeven en dat dit een probleem voor Deltafiber was.
                  Hele verhaal nu weer naar Deltafiber gestuurd en benieuwd wat hier uit zal resulteren.
                  Blijkbaar kunnen dit soort zaken niet intern worden doorgegeven aan de betrokken afdeling en moet dit dus via zelfwerkzaamheid van de klant.



                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
                    Is het er nog of is het er weer ?
                    Het is er weer

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht

                      Is het er nog of is het er weer ?

                      Tot op heden heb ik nog steeds dezelfde fout en kan wel in webmail komen maar niet in het spamfilter op de methode zoals het altijd heeft gefunctioneerd.

                      Heb op 5-5-2021 2 keer contact gehad met klantenservice, maar eerste maal was advies om wachtwoord te veranderen echter zonder positief resultaat.
                      Bij het tweede contact kon betrokken persoon van de klantenservice met zijn eigen account de fout ook reproduceren en zei dat dit een zaak was van de webmaster,
                      dus heb ik mijn ervaringen inclusief screendumps van de betreffende schermen naar de webmaster gestuurd.

                      Helaas op 6-5-2021 van de webmaster bericht ontvangen op mijn e-mail en dat zijn collega verkeerd advies had gegeven en dat dit een probleem voor Deltafiber was.
                      Hele verhaal nu weer naar Deltafiber gestuurd en benieuwd wat hier uit zal resulteren.
                      Blijkbaar kunnen dit soort zaken niet intern worden doorgegeven aan de betrokken afdeling en moet dit dus via zelfwerkzaamheid van de klant.


                      Je moet wat doen om tot beste provider te worden gekozen!!

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                        Je moet wat doen om tot beste provider te worden gekozen!!
                        Nou, ze zijn pas weer tweede

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                          Het is er weer
                          En is dit volgens de oorspronkelijke methode, dus inloggen op Webmail en dan kiezen voor Spamfilter en is dit zonder wijzigen wachtwoord? Heb ik nl. ook gedaan, maar zonder effect

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht

                            En is dit volgens de oorspronkelijke methode, dus inloggen op Webmail en dan kiezen voor Spamfilter en is dit zonder wijzigen wachtwoord? Heb ik nl. ook gedaan, maar zonder effect
                            De oorspronkelijke methode werkt op dit moment niet.

                            Ik gebruik altijd https://spamfilter.zeelandnet.nl daar heb ik een apart paswoord voor wat niet gelijk is aan dat van mijn Webmail.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                              De oorspronkelijke methode werkt op dit moment niet.

                              Ik gebruik altijd https://spamfilter.zeelandnet.nl daar heb ik een apart paswoord voor wat niet gelijk is aan dat van mijn Webmail.

                              Klopt, ook ik ervaar dit probleem. Ook ik heb een apart wachtwoord voor het spamfilter. Maar normaal kon ik via webmail naar het spamfilter.

                              Reageer


                              • #30
                                Even om mijn oorspronkelijke bericht ook passend af te sluiten: Sinds een paar dagen kan ik weer op de gebruikelijke manier het spamfilter bereiken. Probleem (voorlopig) opgelost!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X