Oorspronkelijk gepost door Koeba
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen verbinding met Spamfilter
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
Niet dus....il krijg wel de melding dat er een mail is verzonden, maar als die een maand later nog nie is ontvangen, kan die dan nog komen??
Misschien gaat bij jou de mail dan wel verloren in het spamfilter zelf en komt zodoende niet (nooit) aan ?
Reageer
-
Niet dus....il krijg wel de melding dat er een mail is verzonden, maar als die een maand later nog nie is ontvangen, kan die dan nog komen??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk berichtIk ken ook iemand die vorige week tegen hetzelfde probleem aanliep dus Jos is niet de enige helaas..
Zegt mij overigens al genoeg, dat er geen moderator reageert in dit topic. Mijn ervaring met Delta is dan: wij weten het ook niet en zijn ook niet van plan te gaan zoeken naart de oorzaak, dus klanten: zoek het lekker uit!
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk berichtIk kom wel op het spamfilter (donderdag 5 mei), maar het werkt niet meer. Je kunt geen rapportages maken en ook het onderdeel Spamtraining is verdwenen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Spamtraining is er nog, alleen het ziet er anders uit.
Tot op heden heb ik nog steeds dezelfde fout en kan wel in webmail komen maar niet in het spamfilter op de methode zoals het altijd heeft gefunctioneerd.
Heb op 5-5-2021 2 keer contact gehad met klantenservice, maar eerste maal was advies om wachtwoord te veranderen echter zonder positief resultaat.
Bij het tweede contact kon betrokken persoon van de klantenservice met zijn eigen account de fout ook reproduceren en zei dat dit een zaak was van de webmaster,
dus heb ik mijn ervaringen inclusief screendumps van de betreffende schermen naar de webmaster gestuurd.
Helaas op 6-5-2021 van de webmaster bericht ontvangen op mijn e-mail en dat zijn collega verkeerd advies had gegeven en dat dit een probleem voor Deltafiber was.
Hele verhaal nu weer naar Deltafiber gestuurd en benieuwd wat hier uit zal resulteren.
Blijkbaar kunnen dit soort zaken niet intern worden doorgegeven aan de betrokken afdeling en moet dit dus via zelfwerkzaamheid van de klant.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
Is het er nog of is het er weer ?
Tot op heden heb ik nog steeds dezelfde fout en kan wel in webmail komen maar niet in het spamfilter op de methode zoals het altijd heeft gefunctioneerd.
Heb op 5-5-2021 2 keer contact gehad met klantenservice, maar eerste maal was advies om wachtwoord te veranderen echter zonder positief resultaat.
Bij het tweede contact kon betrokken persoon van de klantenservice met zijn eigen account de fout ook reproduceren en zei dat dit een zaak was van de webmaster,
dus heb ik mijn ervaringen inclusief screendumps van de betreffende schermen naar de webmaster gestuurd.
Helaas op 6-5-2021 van de webmaster bericht ontvangen op mijn e-mail en dat zijn collega verkeerd advies had gegeven en dat dit een probleem voor Deltafiber was.
Hele verhaal nu weer naar Deltafiber gestuurd en benieuwd wat hier uit zal resulteren.
Blijkbaar kunnen dit soort zaken niet intern worden doorgegeven aan de betrokken afdeling en moet dit dus via zelfwerkzaamheid van de klant.
Reageer
-
Je moet wat doen om tot beste provider te worden gekozen!!
Reageer
-
Het is er weer
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
En is dit volgens de oorspronkelijke methode, dus inloggen op Webmail en dan kiezen voor Spamfilter en is dit zonder wijzigen wachtwoord? Heb ik nl. ook gedaan, maar zonder effect
Ik gebruik altijd https://spamfilter.zeelandnet.nl daar heb ik een apart paswoord voor wat niet gelijk is aan dat van mijn Webmail.
Reageer
-
De oorspronkelijke methode werkt op dit moment niet.
Ik gebruik altijd https://spamfilter.zeelandnet.nl daar heb ik een apart paswoord voor wat niet gelijk is aan dat van mijn Webmail.
Klopt, ook ik ervaar dit probleem. Ook ik heb een apart wachtwoord voor het spamfilter. Maar normaal kon ik via webmail naar het spamfilter.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer