Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen verbinding met Spamfilter

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen verbinding met Spamfilter

    Normaal kon ik via de webmail --> Spamfilter link aan de linker kant van het scherm mijn spamfilter benaderen om te zien of het inderdaad allemaal onzin was dat weg kon of dat er toevallig toch een mailtje gevangen was die ik wilde hebben.

    Nu krijg ik echter een rare melding als ik mijn spamfilter wil openen:

    Your session is authorized from IP xxx.xxx.xxx.xxx. Your current IP xxxx:xxxx:xxxx:xxxx:xxxx:xxxx:xxxx:xxxx is not allowed to use this authticket (---) Please ask your system administrator about that.

    Eronder staat een gebruikersnaam/wachtwoord invulveld, maar ik kan op geen enkele manier inloggen.

    Zit gewoon thuis, niet achter VPN of iets dergelijks en ik krijg dezelfde melding in Chrome en Edge. Zie ik iets over het hoofd?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Akonig Bekijk bericht
    Normaal kon ik via de webmail --> Spamfilter link aan de linker kant van het scherm mijn spamfilter benaderen om te zien of het inderdaad allemaal onzin was dat weg kon of dat er toevallig toch een mailtje gevangen was die ik wilde hebben.

    Nu krijg ik echter een rare melding als ik mijn spamfilter wil openen:

    Your session is authorized from IP xxx.xxx.xxx.xxx. Your current IP xxxx:xxxx:xxxx:xxxx:xxxx:xxxx:xxxx:xxxx is not allowed to use this authticket (---) Please ask your system administrator about that.

    Eronder staat een gebruikersnaam/wachtwoord invulveld, maar ik kan op geen enkele manier inloggen.

    Zit gewoon thuis, niet achter VPN of iets dergelijks en ik krijg dezelfde melding in Chrome en Edge. Zie ik iets over het hoofd?
    Die melding krijg ik ook te zien, log dan in via : Aanmelden / DELTA (zeelandnet.nl)

    Reageer


    • #3
      ik deze melding.
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #4
        Ok, goed om te lezen dat ik niet de enige ben! Maar als ik de link van driepinter gebruik, moet ik inloggen. Welke credentials gebruik ik daar? Niet die van mijn webmail. Althans: Dat werkt voor mij niet!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Akonig Bekijk bericht
          Ok, goed om te lezen dat ik niet de enige ben! Maar als ik de link van driepinter gebruik, moet ik inloggen. Welke credentials gebruik ik daar? Niet die van mijn webmail. Althans: Dat werkt voor mij niet!
          Ik log aan met mijn volledige ZeelandNet e-mail adres en paswoord.

          Reageer


          • #6
            Dit probleem speelt al langere tijd, duurt soms enkele dagen en dan gaat het weer een aantal dagen goed. Is ook al eerder gemeld!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Akonig Bekijk bericht
              Normaal kon ik via de webmail --> Spamfilter link aan de linker kant van het scherm mijn spamfilter benaderen om te zien of het inderdaad allemaal onzin was dat weg kon of dat er toevallig toch een mailtje gevangen was die ik wilde hebben.

              Nu krijg ik echter een rare melding als ik mijn spamfilter wil openen:

              Your session is authorized from IP xxx.xxx.xxx.xxx. Your current IP xxxx:xxxx:xxxx:xxxx:xxxx:xxxx:xxxx:xxxx is not allowed to use this authticket (---) Please ask your system administrator about that.

              Eronder staat een gebruikersnaam/wachtwoord invulveld, maar ik kan op geen enkele manier inloggen.

              Zit gewoon thuis, niet achter VPN of iets dergelijks en ik krijg dezelfde melding in Chrome en Edge. Zie ik iets over het hoofd?
              Je gaat eerst naar de startpagina van zeelandnet, dan zie je rechtsboven webmail staan druk daarop en dan krijg je de keuze ''Kies je webmail'', dat is of delta of zeelandnet.

              Je logt in met je gebruikersnaam en wachtwoord van zeelandnet of delta. Dan kom je vanzelf op de webmail. De rest weet je zelf al. Succes.

              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (768).png
Bekeken: 450
Grootte: 41,0 Kb
ID: 193182

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Akonig Bekijk bericht
                Ok, goed om te lezen dat ik niet de enige ben! Maar als ik de link van driepinter gebruik, moet ik inloggen. Welke credentials gebruik ik daar? Niet die van mijn webmail. Althans: Dat werkt voor mij niet!
                Laatst bewerkt door GoeRoe; 5 May 2021, 11:32.

                Reageer


                • #9
                  Ook met die link gaat er iets mis. Al verschillende malen geprobeerd, maar nog geen enkele keer een verzonden mail met die gegevens ook daadwerkelijk ontvangen.
                  Dit is weer typisch zo'n probleem dat al maanden speelt en wat maar niet aangepakt/opgelost wordt. Lijkt wel corebusiness van Delta

                  Reageer


                  • #10
                    Heb contact gehad met de klantenservice omdat ik dit probleem al een paar dagen heb.
                    Zij hebben met hun eigen account hetzelfde problemen kunnen zien en advies was om dit bij de webmaster aan te binden.
                    Heb vandaag een volledige beschrijving van het probleem inclusief screendumps van de diverse schermen doorgestuurd naar de webmaster.

                    Reageer


                    • #11
                      Het rare is dat als ik kies voor 'haal inloglink op" ik inderdaad wel een berichtje krijg weaarin ik mijn ww kan resetten. Als ik daarop klik, maar hem niet verander, kan ik alsnog het dashboard van het spamfilter openen. Vreemde workaround, maar het schijnt te werken!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
                        Heb contact gehad met de klantenservice omdat ik dit probleem al een paar dagen heb.
                        Zij hebben met hun eigen account hetzelfde problemen kunnen zien en advies was om dit bij de webmaster aan te binden.
                        Dus de klantservice ging dit niet zelf intern doorgeven?

                        Reageer


                        • #13
                          Al bovenstaande suggestie uitgeprobeerd, (inclusief de suggestie van Waarheid);
                          resultaat is steeds het, hierboven door Scheepstra, getoonde scherm.
                          Van dergelijke flauwe kul wordt je als "argeloze en blijkbaar domme" gebruiker knap moedeloos.
                          Kunnen ze dit nu werkelijk niet eens oplossen ?

                          John

                          Reageer


                          • #14
                            Je hebt voor de spamfilter omgeving een wachtwoord nodig om toegang te krijgen. Je kunt hiervoor je DELTA of Zeelandnet gebruiken. Volg de volgende stappen:

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              Je hebt voor de spamfilter omgeving een wachtwoord nodig om toegang te krijgen. Je kunt hiervoor je DELTA of Zeelandnet gebruiken. Volg de volgende stappen:
                              Niet dus....il krijg wel de melding dat er een mail is verzonden, maar als die een maand later nog nie is ontvangen, kan die dan nog komen??

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X