Sinds enige tijd kan ik geen mails meer verzenden via mijn zeelandnetaccount. Ik heb geen instelling of wachtwoord gewijzigd.
Dit lukt niet op mijn tablet, smartphone en laptop. Tevens heb ik ingelogd via laptop op webmail van zeelandnet, maar ook hier kan ik geen email verzenden. Via de smartphone heb ik het geprobeerd om via mijn telefoonprovider een mail te verzenden, maar ook dat lukt niet.
Ontvangen van mails lukt wel.
Het modem heb ik diverse keren gereset, maar geen resultaat.
Op het forum van zeelandnet heb ik gezocht naar een oplossing. Ik vind daar soortgelijke problemen die na een mail naar het forumbeheer zijn opgelost.
Hoe kan dit probleem opgelost worden?
Hier onder enige info:
Op de tablet en smartphone gebruik ik de app van Samsung mail en op de laptop W10 en outlook van Office 2016.
De instellingen voor uitgaande mail staan als volgt ingesteld:
Emailadres: xxxxxxxx@zeelandnet.nl
Gebruikersnaam: xxxxxxxx
Uitgaande server: mail.zeelandnet.nl (ik heb ook smtp.zeelandnet.nl geprobeerd)
Beveiligingstype: SSL (een andere optie heb ik ook geprobeerd)
Poort: 465
Als ik deze instelling verifieer krijg ik de melding:
De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist of POP3/IMAP-toegang is niet ingeschakeld voor dit account.
Graag een oplossing voor mijn probleem.
Vriendelijke groeten,
tschaap
Dit lukt niet op mijn tablet, smartphone en laptop. Tevens heb ik ingelogd via laptop op webmail van zeelandnet, maar ook hier kan ik geen email verzenden. Via de smartphone heb ik het geprobeerd om via mijn telefoonprovider een mail te verzenden, maar ook dat lukt niet.
Ontvangen van mails lukt wel.
Het modem heb ik diverse keren gereset, maar geen resultaat.
Op het forum van zeelandnet heb ik gezocht naar een oplossing. Ik vind daar soortgelijke problemen die na een mail naar het forumbeheer zijn opgelost.
Hoe kan dit probleem opgelost worden?
Hier onder enige info:
Op de tablet en smartphone gebruik ik de app van Samsung mail en op de laptop W10 en outlook van Office 2016.
De instellingen voor uitgaande mail staan als volgt ingesteld:
Emailadres: xxxxxxxx@zeelandnet.nl
Gebruikersnaam: xxxxxxxx
Uitgaande server: mail.zeelandnet.nl (ik heb ook smtp.zeelandnet.nl geprobeerd)
Beveiligingstype: SSL (een andere optie heb ik ook geprobeerd)
Poort: 465
Als ik deze instelling verifieer krijg ik de melding:
De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist of POP3/IMAP-toegang is niet ingeschakeld voor dit account.
Graag een oplossing voor mijn probleem.
Vriendelijke groeten,
tschaap
Reageer