Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Verzenden mail via zeelandnet account geeft foutmelding
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Wanneer je geen Facebook (Messenger) hebt kun je ook altijd de chat nog proberen.
https://www.delta.nl/klantenservice/1 foto
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtHet is onvoorstelbaar dat moderators steeds maar weer topics negeren, terwijl op andere (vaak eerder geplaatste) onderwerpen wel wordt gereageerd.
Het is toch niet zo ingewikkeld om een overzicht van recent geplaatste reacties te zien..
Hoe druk zullen ze het hebben?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtHet is onvoorstelbaar dat moderators steeds maar weer topics negeren, terwijl op andere (vaak eerder geplaatste) onderwerpen wel wordt gereageerd.
Het is toch niet zo ingewikkeld om een overzicht van recent geplaatste reacties te zien..
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht
Inderdaad Jos. En ook niet op mails naar forumbeheer.
Hoe druk zullen ze het hebben?
Want inloggen op webmail moet mogelijk zijn. Lukt dat niet, verander dan via Mijn DELTA je wachtwoord en probeer het na 30 minuten nog een keer.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
Ik heb nog geen reactie van jou gezien of je op webmail kunt inloggen met alleen de gebruikersnaam (zonder @zeelandnet.nl erachter).
Want inloggen op webmail moet mogelijk zijn. Lukt dat niet, verander dan via Mijn DELTA je wachtwoord en probeer het na 30 minuten nog een keer.
Het inloggen in webmail is in het geheel geen probleem. Enkel het verzenden van mail gaat niet en geeft een foutmelding.
Dus inloggen zonder @zeelandnet.nl gaat zonder problemen.
Maar.......het verzenden van een mail lukt niet!!!!Laatst bewerkt door tschaap; 12 Apr 2020, 22:18.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht
Het inloggen in webmail is in het geheel geen probleem. Enkel het verzenden van mail gaat niet en geeft een foutmelding.
En tevens al je apparaten te scannen op malware met bijvoorbeeld Malwarebytes anti-malware (gratis versie).
Vermoedelijk is je account misbruikt om spam te versturen. Gebruik je hetzelfde wachtwoord misschien op meerdere plaatsen? Dan kun je er bijna op wachten tot het weer gebeurt. Met een wachtwoordmanager kun je voor elk account een ander wachtwoord gebruiken zonder dat je dat zelf hoeft te onthouden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk berichtMet welke passwordmanager hebben jullie goede ervaringen?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk berichtMet welke passwordmanager hebben jullie goede ervaringen?
Met de gratis versie kun je ook prima uit de voeten.
Verder zijn 1Password (betaald) en Bitwarden (gratis) ook prima.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
Ik heb even gezocht op dit forum en raad je aan om het wachtwoord te wijzigen van het hoofdaccount, en eventueel ook van het account waarmee je inlogt op webmail als dat een ander account is.
En tevens al je apparaten te scannen op malware met bijvoorbeeld Malwarebytes anti-malware (gratis versie).
Vermoedelijk is je account misbruikt om spam te versturen. Gebruik je hetzelfde wachtwoord misschien op meerdere plaatsen? Dan kun je er bijna op wachten tot het weer gebeurt. Met een wachtwoordmanager kun je voor elk account een ander wachtwoord gebruiken zonder dat je dat zelf hoeft te onthouden.
Ik betwijfel of dit aan de mailware ligt. Ik heb ook even op dit forum gezocht en vond dat er vanuit Zeelandnet een oplossing kwam door hier specifiek naar te kijken.
Aangezien ik diverse mails heb gestuurd en hier op dit forum het probleem heb aangekaart, verwacht ik toch vanuit Zeelandnet minstens een reactie.Laatst bewerkt door tschaap; 14 Apr 2020, 13:00.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht
GoeRoe. Als ik in het buitenland op een wildvreemde PC inlog op Zeelandnetaccount en gebruik maak van mijn webmail, dan krijg ik ook deze foutmelding.
Ik betwijfel of dit aan de mailware ligt. Ik heb ook even op dit forum gezocht en vond dat er vanuit Zeelandnet een oplossing kwam door hier specifiek naar te kijken.
Aangezien ik diverse mails heb gestuurd en hier op dit forum het probleem heb aangekaart, verwacht ik toch vanuit Zeelandnet minstens een reactie.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer