Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verzenden mail via zeelandnet account geeft foutmelding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Edwinb

    heb je deze niet gezien ??
    overheen gekeken misschien ??

    Reageer


    • #17
      Wanneer je geen Facebook (Messenger) hebt kun je ook altijd de chat nog proberen.

      https://www.delta.nl/klantenservice/

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
        Edwinb

        heb je deze niet gezien ??
        overheen gekeken misschien ??
        Ik zie geen reactie in deze toppic van Edwinb.

        Reageer


        • #19
          Het is onvoorstelbaar dat moderators steeds maar weer topics negeren, terwijl op andere (vaak eerder geplaatste) onderwerpen wel wordt gereageerd.
          Het is toch niet zo ingewikkeld om een overzicht van recent geplaatste reacties te zien..

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
            Het is onvoorstelbaar dat moderators steeds maar weer topics negeren, terwijl op andere (vaak eerder geplaatste) onderwerpen wel wordt gereageerd.
            Het is toch niet zo ingewikkeld om een overzicht van recent geplaatste reacties te zien..
            Inderdaad Jos. En ook niet op mails naar forumbeheer.
            Hoe druk zullen ze het hebben?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
              Het is onvoorstelbaar dat moderators steeds maar weer topics negeren, terwijl op andere (vaak eerder geplaatste) onderwerpen wel wordt gereageerd.
              Het is toch niet zo ingewikkeld om een overzicht van recent geplaatste reacties te zien..
              De moderator reageert alleen maar met voorgekookte berichten die hij zonder zelf na te denken als "antwoord" erin plakt.

              Reageer


              • #22

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht

                  Inderdaad Jos. En ook niet op mails naar forumbeheer.
                  Hoe druk zullen ze het hebben?
                  Ik heb nog geen reactie van jou gezien of je op webmail kunt inloggen met alleen de gebruikersnaam (zonder @zeelandnet.nl erachter).
                  Want inloggen op webmail moet mogelijk zijn. Lukt dat niet, verander dan via Mijn DELTA je wachtwoord en probeer het na 30 minuten nog een keer.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

                    Ik heb nog geen reactie van jou gezien of je op webmail kunt inloggen met alleen de gebruikersnaam (zonder @zeelandnet.nl erachter).
                    Want inloggen op webmail moet mogelijk zijn. Lukt dat niet, verander dan via Mijn DELTA je wachtwoord en probeer het na 30 minuten nog een keer.
                    Sorry GoeRoe dat ik daar niet op gereageerd heb.
                    Het inloggen in webmail is in het geheel geen probleem. Enkel het verzenden van mail gaat niet en geeft een foutmelding.
                    Dus inloggen zonder @zeelandnet.nl gaat zonder problemen.
                    Maar.......het verzenden van een mail lukt niet!!!!
                    Laatst bewerkt door tschaap; 12 Apr 2020, 22:18.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht

                      Het inloggen in webmail is in het geheel geen probleem. Enkel het verzenden van mail gaat niet en geeft een foutmelding.
                      Ik heb even gezocht op dit forum en raad je aan om het wachtwoord te wijzigen van het hoofdaccount, en eventueel ook van het account waarmee je inlogt op webmail als dat een ander account is.
                      En tevens al je apparaten te scannen op malware met bijvoorbeeld Malwarebytes anti-malware (gratis versie).

                      Vermoedelijk is je account misbruikt om spam te versturen. Gebruik je hetzelfde wachtwoord misschien op meerdere plaatsen? Dan kun je er bijna op wachten tot het weer gebeurt. Met een wachtwoordmanager kun je voor elk account een ander wachtwoord gebruiken zonder dat je dat zelf hoeft te onthouden.

                      Reageer


                      • #26
                        Met welke passwordmanager hebben jullie goede ervaringen?

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
                          Met welke passwordmanager hebben jullie goede ervaringen?
                          Gebruik hier LastPass, de gratis variant voldoet hier prima en ondersteuning voor Windows, ios, android etc.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
                            Met welke passwordmanager hebben jullie goede ervaringen?
                            Ik gebruik LastPass (de familieversie), ideaal om wachtwoorden te delen met partner, kinderen en opa en oma. Gedeelde mappen en zes accounts voor de prijs van twee.
                            Met de gratis versie kun je ook prima uit de voeten.
                            Verder zijn 1Password (betaald) en Bitwarden (gratis) ook prima.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

                              Ik heb even gezocht op dit forum en raad je aan om het wachtwoord te wijzigen van het hoofdaccount, en eventueel ook van het account waarmee je inlogt op webmail als dat een ander account is.
                              En tevens al je apparaten te scannen op malware met bijvoorbeeld Malwarebytes anti-malware (gratis versie).

                              Vermoedelijk is je account misbruikt om spam te versturen. Gebruik je hetzelfde wachtwoord misschien op meerdere plaatsen? Dan kun je er bijna op wachten tot het weer gebeurt. Met een wachtwoordmanager kun je voor elk account een ander wachtwoord gebruiken zonder dat je dat zelf hoeft te onthouden.
                              GoeRoe. Als ik in het buitenland op een wildvreemde PC inlog op Zeelandnetaccount en gebruik maak van mijn webmail, dan krijg ik ook deze foutmelding.
                              Ik betwijfel of dit aan de mailware ligt. Ik heb ook even op dit forum gezocht en vond dat er vanuit Zeelandnet een oplossing kwam door hier specifiek naar te kijken.
                              Aangezien ik diverse mails heb gestuurd en hier op dit forum het probleem heb aangekaart, verwacht ik toch vanuit Zeelandnet minstens een reactie.
                              Laatst bewerkt door tschaap; 14 Apr 2020, 13:00.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door tschaap Bekijk bericht

                                GoeRoe. Als ik in het buitenland op een wildvreemde PC inlog op Zeelandnetaccount en gebruik maak van mijn webmail, dan krijg ik ook deze foutmelding.
                                Ik betwijfel of dit aan de mailware ligt. Ik heb ook even op dit forum gezocht en vond dat er vanuit Zeelandnet een oplossing kwam door hier specifiek naar te kijken.
                                Aangezien ik diverse mails heb gestuurd en hier op dit forum het probleem heb aangekaart, verwacht ik toch vanuit Zeelandnet minstens een reactie.
                                Je moet je wachtwoord wijzigen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X