Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Gespamd door het spamfilter
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
de fout zit bij hun
Groet Koekeroe
En nu loopt mijn mail weer vol met spam berichtenLaatst bewerkt door koekeroe; 28 Jan 2020, 17:03.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
Fred als je het een keer krijgt is er niks aan de hand, zo was het voordien , maar 20 keer is wel wat te veel van het goede
de fout zit bij hun
Groet Koekeroe
Reageer
-
jawel, jawel, maar je kunt die rapportage toch ook gewoon uitzetten
wat gekocht en kreeg daar bericht van ,en werd verstaan onder spam,maar ik begrijp jouw hulp Fred
ik kreeg ze van Zeelandnet en van Delta,maar waar gewerkt wordt ,vallen er fouten
Gr KoekeroeLaatst bewerkt door koekeroe; 28 Jan 2020, 15:02.
Reageer
-
Alleen onderaan elk rapport staat een link met hoe je de spamfilter instellingen kan wijzen, en deze werken dus totaal niet, en leiden je niet naar de spamfilter instellingen.
Ik kan inderdaad gewoon nu de rapporten uitzetten, met als gevolg dat wanneer er wel een keer onterecht een mail wordt tegen gehouden ik daar niet van op de hoogte wordt gebracht natuurlijk. Maar het kan nooit de bedoeling zijn van het spamfilter dat het leidt tot meer onnodige mailtjes in je inbox dan als je de spam niet tegen houdt.
Reageer
-
Het ligt niet aan je instellingen, het probleem ligt aan het spamfilter. Ik heb er een tijd geleden al over gemaild met Zeelandnet, hier is het al sinds half december huilen met de pet op. Ze zeggen dat ze het zsm oplossen, maar dat dat wel 'even' kan duren. Wij worden constant gespamd met berichten met verkeerde datums.
Ik laat al die mails in een aparte map binnenkomen, dat houdt het een beetje overzichtelijk.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk berichtHet ligt niet aan je instellingen, het probleem ligt aan het spamfilter. Ik heb er een tijd geleden al over gemaild met Zeelandnet, hier is het al sinds half december huilen met de pet op. Ze zeggen dat ze het zsm oplossen, maar dat dat wel 'even' kan duren. Wij worden constant gespamd met berichten met verkeerde datums.
Ik laat al die mails in een aparte map binnenkomen, dat houdt het een beetje overzichtelijk.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
Bedoel je de spamfilter meldingen of de berichten die als spam aangemerkt worden maar misschien geen spam zijn?
Ik bedoel dat mijn zoon en ik sinds half december om de haverklap een mail krijgen van het spamfilter, met datums die niet kloppen. De rest van onze mail komt met de juiste datums binnen, maar de mail van het spamfilter komt met datums uit het verleden. Het spamfilter loopt een paar dagen achter.
Overigens maak ik me er niet druk om, het zit me niet in de weg. het staat alleen vreselijk knullig van Delta.Je dringt mensen zo'n filter op en vervolgens maakt dat er een zooitje van.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer