Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gespamd door het spamfilter

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gespamd door het spamfilter


  • #2
    voor de instellingen van het spamfilter, moet je inloggen in webmail.
    daar is een knop voor toegang tot de instellingen.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2020-01-28 om 11.31.33.jpg
Bekeken: 1453
Grootte: 137,1 Kb
ID: 180270
    Laatst bewerkt door fred44nl; 28 Jan 2020, 12:33.

    Reageer


    • #3
      Ik heb precies het zelfde probleem

      Gr koekeroe

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
        voor de instellingen van het spamfilter, moet je inloggen in webmail.
        daar is een knop voor toegang tot de instellingen.

        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2020-01-28 om 11.31.33.jpg Bekeken: 0 Grootte: 137,1 Kb ID: 180270
        Fred als je het een keer krijgt is er niks aan de hand, zo was het voordien , maar 20 keer is wel wat te veel van het goede
        de fout zit bij hun
        Groet Koekeroe

        En nu loopt mijn mail weer vol met spam berichten
        Laatst bewerkt door koekeroe; 28 Jan 2020, 18:03.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

          Fred als je het een keer krijgt is er niks aan de hand, zo was het voordien , maar 20 keer is wel wat te veel van het goede
          de fout zit bij hun
          Groet Koekeroe
          jawel, jawel, maar je kunt die rapportage toch ook gewoon uitzetten

          Reageer


          • #6
            Ja, je kan het uitzetten, maar als je een paar dozijn exact dezelfde berichten krijgt is er toch ergens iets mis....

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

              jawel, jawel, maar je kunt die rapportage toch ook gewoon uitzetten
              Er zaten berichten tussen die niet tot spam behoorde Fred,zonder dat ik daar wat aan kon doen ,en Zeelandnet ook niet
              wat gekocht en kreeg daar bericht van ,en werd verstaan onder spam,maar ik begrijp jouw hulp Fred
              ik kreeg ze van Zeelandnet en van Delta,maar waar gewerkt wordt ,vallen er fouten
              Gr Koekeroe
              Laatst bewerkt door koekeroe; 28 Jan 2020, 16:02.

              Reageer


              • #8
                De problemen met het ontvangen van meerdere spamrapporten zijn gemeld en wordt zo spoedig mogelijk opgelost. Mijn excuses voor het ongemak.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                  voor de instellingen van het spamfilter, moet je inloggen in webmail.
                  daar is een knop voor toegang tot de instellingen.

                  Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2020-01-28 om 11.31.33.jpg
Bekeken: 1453
Grootte: 137,1 Kb
ID: 180270
                  Ik heb ingelogd in de webmail en op die manier kan ik er inderdaad wel in.
                  Alleen onderaan elk rapport staat een link met hoe je de spamfilter instellingen kan wijzen, en deze werken dus totaal niet, en leiden je niet naar de spamfilter instellingen.

                  Ik kan inderdaad gewoon nu de rapporten uitzetten, met als gevolg dat wanneer er wel een keer onterecht een mail wordt tegen gehouden ik daar niet van op de hoogte wordt gebracht natuurlijk. Maar het kan nooit de bedoeling zijn van het spamfilter dat het leidt tot meer onnodige mailtjes in je inbox dan als je de spam niet tegen houdt.

                  Reageer


                  • #10
                    Het ligt niet aan je instellingen, het probleem ligt aan het spamfilter. Ik heb er een tijd geleden al over gemaild met Zeelandnet, hier is het al sinds half december huilen met de pet op. Ze zeggen dat ze het zsm oplossen, maar dat dat wel 'even' kan duren. Wij worden constant gespamd met berichten met verkeerde datums.

                    Ik laat al die mails in een aparte map binnenkomen, dat houdt het een beetje overzichtelijk.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door SandraS Bekijk bericht
                      Het ligt niet aan je instellingen, het probleem ligt aan het spamfilter. Ik heb er een tijd geleden al over gemaild met Zeelandnet, hier is het al sinds half december huilen met de pet op. Ze zeggen dat ze het zsm oplossen, maar dat dat wel 'even' kan duren. Wij worden constant gespamd met berichten met verkeerde datums.

                      Ik laat al die mails in een aparte map binnenkomen, dat houdt het een beetje overzichtelijk.
                      Bedoel je de spamfilter meldingen of de berichten die als spam aangemerkt worden maar misschien geen spam zijn?

                      Reageer


                      • #12
                        Webmail kom ik trouwens niet eens in. Er komt dan een bericht met aanmelden mislukt. Zelfs met een pasword manager ernaast met laatste pasword.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht

                          Bedoel je de spamfilter meldingen of de berichten die als spam aangemerkt worden maar misschien geen spam zijn?
                          Nee, dat bedoel ik niet, hoewel ik dat ook een paar keer heb gehad (en dat kwam ontzettend vervelend uit, maar je hebt geen keuze voor het spamfilter, dat hebben ze gewoon aangezet bij Delta).

                          Ik bedoel dat mijn zoon en ik sinds half december om de haverklap een mail krijgen van het spamfilter, met datums die niet kloppen. De rest van onze mail komt met de juiste datums binnen, maar de mail van het spamfilter komt met datums uit het verleden. Het spamfilter loopt een paar dagen achter.

                          Overigens maak ik me er niet druk om, het zit me niet in de weg. het staat alleen vreselijk knullig van Delta. Je dringt mensen zo'n filter op en vervolgens maakt dat er een zooitje van.

                          Reageer


                          • #14
                            Hier hetzelfde verhaal, voor 4 mail-adressen de spam-rapportage op wekelijks gezet, vervolgens 28x de rapportage ontvangen gedurende 2 dagen...

                            Reageer


                            • #15
                              en als je die rapportage nou es effe uitzet en zelf wekelijks kijkt wat er is gebeurd ??
                              dan kan Delta het probleem ondertussen uitzoeken en oplossen

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X