Ik heb sinds eind mei via glasvezel een overeenkomst met delta voor het leveren van diensten.
Mijn account is aangemaakt en alles werkt op de email na.
In mijn delta zou je via zelf regelen je e mail moeten kunnen beheren, maar ik krijg dan de melding "helaas er is iets fout gegaan" in een rode balk. Ik
Ik bel wekelijks met Delta om dit probleem op te laten lossen maar nu na 7 weken hoor ik nog steeds dat er aan gewerkt wordt en dat ik een bericht zal krijgen als het opgelost is.
Zijn er meer klanten van Delta die dit probleem hebben en zo ja hoe is dit dan bij u opgelost?
vriendelijke groet,
Hans
Mijn account is aangemaakt en alles werkt op de email na.
In mijn delta zou je via zelf regelen je e mail moeten kunnen beheren, maar ik krijg dan de melding "helaas er is iets fout gegaan" in een rode balk. Ik
kan dus bijvoorbeeld de in het pakket opgenomen virus beveiliging niet installeren op mijn apparatuur omdat ik niet bij mijn email van delta kan waarin de inlog gegevens staan, enz.
Ik bel wekelijks met Delta om dit probleem op te laten lossen maar nu na 7 weken hoor ik nog steeds dat er aan gewerkt wordt en dat ik een bericht zal krijgen als het opgelost is.
Zijn er meer klanten van Delta die dit probleem hebben en zo ja hoe is dit dan bij u opgelost?
vriendelijke groet,
Hans
Reageer