Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen toegang tot beheer e mail in mijn delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen toegang tot beheer e mail in mijn delta

    Ik heb sinds eind mei via glasvezel een overeenkomst met delta voor het leveren van diensten.
    Mijn account is aangemaakt en alles werkt op de email na.

    In mijn delta zou je via zelf regelen je e mail moeten kunnen beheren, maar ik krijg dan de melding "helaas er is iets fout gegaan" in een rode balk. Ik
    kan dus bijvoorbeeld de in het pakket opgenomen virus beveiliging niet installeren op mijn apparatuur omdat ik niet bij mijn email van delta kan waarin de inlog gegevens staan, enz.

    Ik bel wekelijks met Delta om dit probleem op te laten lossen maar nu na 7 weken hoor ik nog steeds dat er aan gewerkt wordt en dat ik een bericht zal krijgen als het opgelost is.

    Zijn er meer klanten van Delta die dit probleem hebben en zo ja hoe is dit dan bij u opgelost?

    vriendelijke groet,
    Hans

  • #2
    Kan je mij via de e-mail het klantnummer en postcode en huisnummer doorgeven. Dan kijk ik dit verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]
    Lach vandaag!
    Morgen is het nog erger!

    Reageer


    • #3
      Overigens betekent virusbeveiliging niet dat je software krijgt om te installeren. Je e-mail wordt op de server van DELTA gescand op virussen.

      Reageer


      • #4
        even een aantal vragen om het probleem helder te krijgen. :
        wat voor en fout krijg je ?
        welk mail programma gebruik je?
        welke poorten gebruik je ? (inkomende / uitgaande mail server instellingen)

        Reageer


        • #5
          Hartelijk dank voor jullie reacties.
          Kon vandaag pas weer achter mijn computer vandaar nu pas een reactie.
          Ik heb mijn klantnummer, postcode en huis nummer doorgegeven aan Rob, hoop dat hij mij verder kan helpen. Ik wacht dit even af.

          Ik weet dat ik geen software krijg, maar om gebruik te kunnen maken van F-secure betaal ik 5 euro per maand aan Delta. Om deze te installeren heb ik een code nodig die ik zou krijgen via de delta mail. Helaas kan ik hier dus nog niet bij. Dat is nu juist een van mijn problemen.

          Zoals in mijn eerste bericht aangegeven krijg ik de foutmelding " helaas er is iets fout gegaan" in een rode balk als ik in mijn delta , zelf regelen open bij e mailbeheer. verder kom ik dus niet?

          Ik gebruik dus nog geen mailprogramma en poorten! want ik heb nog geen gegevens zelfs mijn email adres van delta ken ik niet?
          Wel heb ik een brief gekregen dat het voor mij aangemaakt is en dan ik het verder via zelf regelen in mijn delta kan inzien en organiseren, maar ja dan moet je er wel bij kunnen.

          Ik wacht nog weer geduldig af.

          groet,
          Hans


          Reageer


          • #6
            Je kunt nog proberen in te loggen op je Webmail indien je een gebruikersnaam en wachtwoord hebt gehad.

            Delta Webmail

            Indien het niet lukt om een email adres aan te maken op je computer probeer het dan desnoods op een telefoon
            onder 4G.

            Mijn e-mail adressen beheren

            Volgens mij wordt het primaire e-mail adres toegewezen vanuit Delta zelf en is het gelijk aan de inlognaam.

            En lukt dit allemaal niet dan kun je nog altijd contact opnemen met de Klantenservice
            Bijgevoegde bestanden
            Laatst bewerkt door driepinter; 15 Aug 2019, 11:10.

            Reageer


            • #7
              Helaas nog geen reactie ontvangen van RobS, ook niet van [email protected].
              Ook via de klantenservice telefoon nog steeds hetzelfde antwoord er wordt aan gewerkt u krijgt bericht als het opgelost is.

              Wordt er wel een beetje moe van om zo aan het lijntje te worden gehouden! Zo moeilijk kan het toch niet zijn dat er na 2 maanden nog niet een oplossing is gevonden?
              Ook is er nog niet 1 keer vanuit delta contact met mij gezocht, lekker klantvriendelijk.




              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Voor vragen over DELTA Glasvezel kan je contact opnemen via de volgende link. https://deltaglasvezel.nl/site/nl/klantenservice Zij kunnen dit direct voor je nazien.

                  Reageer


                  • #10
                    Dank voor de tip. maar de klantenservice bel ik al wekelijks zonder resultaat. Elke week hetzelfde antwoord: heel vervelend, het probleem is bekend er wordt aan gewerkt u krijgt bericht als het opgelost is.

                    Ondertussen begrepen dat mijn probleem niet echt hoge prioriteit heeft ( kan ik ook wel begrijpen) en dat het daarom nog wel even kan duren, maar toch.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door hansingevandera Bekijk bericht
                      Dank voor de tip. maar de klantenservice bel ik al wekelijks zonder resultaat.
                      Heb je het dan over de klantenservice van Delta glasvezel met het genoemde nummer?
                      Want het normale nummer van de klantenservice (225500) is een andere afdeling.

                      (Als je het echt over de glasvezel-klantenservice hebt, dan hoop ik dat er snel verbetering komt.)

                      Reageer


                      • #12
                        Het heeft geen enkel nut om blijven zitten te wachten totdat de melding : " helaas er is iets fout gegaan " is opgelost.


                        Kans is groot dat je volgend jaar dan nog hier zit.

                        Je kunt veel beter vragen wat is dan mijn (primaire) e-mail adres, dat weten ze want dat staat in hun administratie.

                        Vervolgens kun je dan nog een verzoek doen om een password reset voor je mail account.

                        wachtwoord vergeten
                        Bijgevoegde bestanden
                        Laatst bewerkt door driepinter; 29 Aug 2019, 09:42.

                        Reageer


                        • #13
                          Dank voor jullie reacties.

                          Melding op Mijn Delta is inmiddels verdwenen, nu komt de boodschap dat ik (nog) geen emailadressen heb om te beheren.
                          Dit klopt ook want ik gebruik de email van Delta niet.
                          Heb het ook niet nodig denk ik, want ik heb inmiddels de internet beveiliging op een andere manier geregeld.

                          groet,
                          Hans

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X