ZeelandNet

Wachtwoord vergeten?

Via MijnDELTA past u uw wachtwoord eenvoudig aan. Log in op MijnDELTA en zorg dat uw ZeelandNet-gegevens gekoppeld zijn aan het account. Kies bij Mijn Producten voor uw Alles-in-1 of TV & Internet abonnement en klik op Mijn E-mailadressen. Klik vervolgens op het slotje achter het betreffende e-mailadres om het wachtwoord van uw e-mailadres te wijzigen.

U kunt uw e-mailadres ook wijzigen door uw ZeelandNet-gebruikersnaam (of e-mailadres) en uw postcode in te vullen en op de knop 'Nieuw wachtwoord aanmaken' te klikken. U ontvangt dan binnen 15 minuten een e-mail op uw (hoofd)e-mailadres van ZeelandNet met een link waarmee u zelf een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Kunt u deze e-mail niet openen? Dan kunt u ook een nieuw wachtwoord voor uw ZeelandNet-account opvragen via het telefonische keuzemenu 'wachtwoordreset' op 0118 - 22 55 00 (24 uur per dag bereikbaar). Kies voor optie 3 en vervolgens voor optie 2. Houd uw relatienummer bij de hand. U ontvangt dan per post binnen 3 werkdagen uw wachtwoord thuis waarmee u uw wachtwoord kunt instellen.

Let op: U wijzigt hiermee het wachtwoord van uw hoofdaccount én e-mailadres van Zeelandnet.


Als extra veiligheidsmaatregel willen wij graag de postcode van uw aansluitadres weten

Het aansluitadres is het adres waar u gebruik maakt van internet en/of telefonie

Inloggen