Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Microsoft 2010 Outlook Mail downloaden en synchroniseren van I-Mappen op Laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Hallo, het is nu zaterdag middag 13.30hr en prima ontvangst qua Mail en synchronisatie met mobiel. Snelle reactietijden!
    Toch gek dat het in het weekend geen problemen geeft met de ontvangst!!

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Rico10
      Wireless 2.4GHz staat nu op 13, mijn Laptop is verbonden via kabel
      Vergeet niet je WiFi uit te zetten als je bekabeld werkt. Zeker Windows icm eigenzinnige hardware (HP) kan voor vreemde problemen zorgen als je dat vergeet.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #33
        Ter aanvulling, kanaal 12 en 13 lijken vaak vrij maar dit wordt niet volledig ondersteunt door de meeste apparaten. Het is een soort niemandsland in de WiFi-wereld. :P
        1, 6 of 11 is het advies

        Reageer


        • #34
          Sorry hoor maar van dit soort onzin verhalen wordt ik een beetje misselijk.

          Lezen jullie eigenlijk wel eens de begin story van een klacht of probleem?
          De laatste 2 opmerkingen zoals van webkabouter en de reactie van TimH is een totaal ander verhaal dan waar dit probleem mee begon. Zie onderstaand!!!!!
          (Microsoft 2010 Outlook Mail downloaden en synchroniseren van I-Mappen op Laptop):@:@:@

          Ik vraag me wel eens af of jullie echt wel serieus klachten en/of problemen proberen op te lossen!!

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Rico10
            Sorry hoor maar van dit soort onzin verhalen wordt ik een beetje misselijk.
            Ik ben een mede-gebruiker die alleen probeert wat kennis aan te dragen. Wat ben jij?
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #36
              Mijn oprechte excuses voor het geven van tips... :?

              Reageer


              • #37

                Reageer


                • #38
                  Deze communicatie is inmiddels al meer dan 2 weken oud. En onderstaande was toen veeeel nijdig over deze vragen stelling en opmerkingen dat niet het topic beantwoorde.
                  Sorry hiervoor.
                  Rico10

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X