Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Microsoft 2010 Outlook Mail downloaden en synchroniseren van I-Mappen op Laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Kanaal 13 is bij helemaal vrij volgens insider, dus vandaar. Maar dit is enkel op draadloos signaal. Voor bekabeling maakt kanaal niet uit. En daar gaat het probleem juist over. Lees eerste vraag/probleem.

    Reageer


    • #17
      Sorry, id inSSider

      Reageer


      • #18
        Niet voor niets wordt kanaal 1, 6 of 11 geadviseerd.
        Waarom? Lees maar: https://forum.zeelandnet.nl/wifi-31/...al-1-6-11-1138

        Reageer


        • #19
          Hallo Ptrol, is het mogelijk dat jij mijn signaal momenteel kan checken, het programma outlook mail werkt nu prima.
          Nu geen spits uren zeker???

          Aangezien ik bijna altijd op een netwerkkabel zit met mijn laptop.
          De kabel waarmee ik aangesloten ben vanaf mijn router is een Cat 5E

          Zie onderstaand bericht van GoeRoe.

          Mocht je dan ook last hebben van traagheid dan zou de volgende stap kunnen zijn dat een moderator je verbinding nakijkt en meteen onderzoekt of er capaciteitsproblemen zouden kunnen zijn in de wijk waar je woont. Omdat je aangeeft dat het probleem op piektijden speelt en daar buiten niet.

          Reageer


          • #20
            Dat zal niet gaan.
            Ik ben geen Moderator, maar net zoals jij een klant.

            Reageer


            • #21
              Ok, dan ff wachten op reactie moderator. Of is er een snellere weg?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Rico10
                Ok, dan ff wachten op reactie moderator. Of is er een snellere weg?

                Reageer


                • #23
                  Hallo Moderator, het is wederom toch te gek voor woorden maar het weekend zonder mail en sync. problemen is het weer maandag namiddag met mail signaal problemen. Traag ,traag en nog eens traag.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Rico10
                    Hallo Moderator, het is wederom toch te gek voor woorden maar het weekend zonder mail en sync. problemen is het weer maandag namiddag met mail signaal problemen. Traag ,traag en nog eens traag.

                    Reageer


                    • #25
                      Jawel,

                      Reageer


                      • #26
                        @Rico10

                        Linda heeft inmiddels een ticket gemaakt voor een bezoek van een monteur, dus die komt in ieder geval.

                        Nog even op de foutcode 0x800CCC0E gezocht bij Google en daar kwam ik tegen dat deze foutmelding soms ook tevoorschijn komt als de poorten Uitgaand 25 en Inkomend 110 gebruikt zijn.

                        De poorten die bij ZeelandNet ingesteld moeten worden in Outlook 2010 zijn: Uitgaand 465 en Inkomend 995 (POP) of 993 (IMAP).
                        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                        Reageer


                        • #27
                          Klopt, dat staan ze ook, IMAP op 993. In mobieltje IMAP mail idem dito.

                          Reageer


                          • #28
                            Hallo, Kijk het is nu vrijdag middag 14.17hr en alles verloopt prima, snel mail binnen op al mijn accounts, snel synchronisatie in combinatie met mobiel tel en dat met laptop op de UTP aangesloten, zelf op Wifi geen problemen. Prima zo, echter ben benieuwd hoe het om circa 16.00hr tot zeg maar 21.00hr gaat. Wederom pet of ook prima?, in het weekend of zo de vrijdag en vorige weekend ook prima!! Ben zeer benieuwd????

                            Reageer


                            • #29
                              Ja hou ons op de hoogte. Ben ook zeer benieuwd!

                              Reageer


                              • #30
                                Hallo, Het is nu vrijdagmiddag 16.55hr en het begint aardig trager te worden met de mail accounts. Ik krijg soms bij enkele accounts de melding dat mijn verbinding verbroken is, dus dan weer verbinding met de server maken. Dit zowel bij kabel als wifi connectie. Naarmate de tijd verstrijkt wordt de mail verbinding trager, Internet is geen probleem.
                                Jammer, dan maar weer wachten, en wachten.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X