Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

verwijderde mail terughalen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door jan
    Als ik windows opnieuw installeer,en dan ook windows live mail.
    Als ik mijn accounts heb ingevoerd,en dan live mail opstart,krijg alle inkomende e mails binnen vanaf 01- 12-2015 opnieuw binnen,dus loop niet te zeggen dat het onmogelijk.

Reageer

Merietje, kun je de afzender misschien vragen om het bericht nogmaals te sturen? Die heeft het bericht waarschijnlijk in de map Verzonden items staan

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
        Merietje, kun je de afzender misschien vragen om het bericht nogmaals te sturen? Die heeft het bericht waarschijnlijk in de map Verzonden items staan
        dat is juist het probleem. ik heb een bestelling betaald. maar kreeg iets terug dat ik de verzendkosten er niet bij had betaald van 52 euro. het totaal bedrag was ineens anders.
        i dacht echt te weten dat ik het bedrag goed had over gemaakt. dus snap niks van de rekening, en dacht ik kijk het even na. maar helaas ik kan de order niet meer terug halen omdat de mail is verwijderd.
        ik probeerde nog wel met mijn oude xp computer te kijken naar de webmail, maar dat lukt niet, die zegt alleen maar geen verbinding op de webmail. ik heb het bedrag inmiddels al overgemaakt, en vergeet het maar zo snel mogelijk,misschien ben ikzelf wel mis geweest,

Reageer

Oorspronkelijk gepost door merietje
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          dat is juist het probleem. ik heb een bestelling betaald. maar kreeg iets terug dat ik de verzendkosten er niet bij had betaald van 52 euro. het totaal bedrag was ineens anders.
          i dacht echt te weten dat ik het bedrag goed had over gemaakt. dus snap niks van de rekening, en dacht ik kijk het even na. maar helaas ik kan de order niet meer terug halen omdat de mail is verwijderd.
          ik probeerde nog wel met mijn oude xp computer te kijken naar de webmail, maar dat lukt niet, die zegt alleen maar geen verbinding op de webmail. ik heb het bedrag inmiddels al overgemaakt, en vergeet het maar zo snel mogelijk,misschien ben ikzelf wel mis geweest,
          Misschien kun je ze wel bellen en vragen wat het probleem is.
          Zo maar een idee hoor.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X