Oorspronkelijk gepost door jan
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
verwijderde mail terughalen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoeMerietje, kun je de afzender misschien vragen om het bericht nogmaals te sturen? Die heeft het bericht waarschijnlijk in de map Verzonden items staan
i dacht echt te weten dat ik het bedrag goed had over gemaakt. dus snap niks van de rekening, en dacht ik kijk het even na. maar helaas ik kan de order niet meer terug halen omdat de mail is verwijderd.
ik probeerde nog wel met mijn oude xp computer te kijken naar de webmail, maar dat lukt niet, die zegt alleen maar geen verbinding op de webmail. ik heb het bedrag inmiddels al overgemaakt, en vergeet het maar zo snel mogelijk,misschien ben ikzelf wel mis geweest,
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door merietjeOorspronkelijk gepost door GoeRoeMerietje, kun je de afzender misschien vragen om het bericht nogmaals te sturen? Die heeft het bericht waarschijnlijk in de map Verzonden items staan
i dacht echt te weten dat ik het bedrag goed had over gemaakt. dus snap niks van de rekening, en dacht ik kijk het even na. maar helaas ik kan de order niet meer terug halen omdat de mail is verwijderd.
ik probeerde nog wel met mijn oude xp computer te kijken naar de webmail, maar dat lukt niet, die zegt alleen maar geen verbinding op de webmail. ik heb het bedrag inmiddels al overgemaakt, en vergeet het maar zo snel mogelijk,misschien ben ikzelf wel mis geweest,
Zo maar een idee hoor.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer