Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

verwijderde mail terughalen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• verwijderde mail terughalen

goedemorgen.
    ik heb een mailtje verwijderd, maar dat was verkeerd. is er nog een manier om het terug te halen?
    windows live mail. het staat ook al niet meer in de prullenbak.
    het gaat over een mail van 8 april.

Systeemherstel al geprobeerd?

Reageer

Hoi merietje,

Welkom op het forum.

Staat het e-mailtje ook niet meer op de webmail? Zo nee, dan ben ik bang dat het mailtje echt weg is en deze niet kan terughalen.
      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Ik dacht misschien bewaard de provider de mail nog wel een tijdje?
        En op webmail staat hij ook niet.
        ik heb hem een paar dagen gelden nog maar verwijderd.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door merietje
          Ik dacht misschien bewaard de provider de mail nog wel een tijdje?
          Dat doen we op de webmail. Dat is alsware je brievenbus, maar als je hem daaruit verwijderd dan is hij bij ons van de server weg.

Reageer

op de webmail staat het niet. en geloof me- het is heel lang geleden dat ik daar heb gekeken. ik krijg de mail daar toch niet open. kan er helemaal niks mee. maar ik zie daar ook niks staan,behalve een paar mailtjes van een half jaar geleden. of langer. ik ben daar al niet meer geweest sinds de provider de oude webmail er uit heeft gegooit

Reageer

Als je ze ook niet meer op de webmail ziet staan, dan ben je het betreffende mailtje helaas kwijt.

Reageer

Mailaccount Pop3 of Imap geconfigureerd en welk besturingssysteem?

Reageer

alles wat je doet blijft voor altijd op het net staan,maar een mailtje kan je weer niet terug krijgen.

mail is live mail. en besturing is windows 7 .IK weet niet wat je met pop 3 bedoeld. sorry.

Reageer

Inkomende mail gaat wel.
                    Maar dan moet je wel even je huidige mail berichten opslaan.
                    Je vewijdert live mail compleet,en daarna opnieuw installeren.
                    Dan krijg je inkomende mails,van bijna het hele jaar ( 2016 ) weer binnen.
                    Zullen misschien niet 100 % zijn,maar het is de moeite waard als het belangrijk is.
                    Bij mij werkt dit in ieder geval wel.
                    LET OP. verzonden mail enz ben je dan wel kwijt,het gaat hier dus alleen om INKOMENDE MAIL .
                    Succes

Reageer

Onmogelijk jan , want zijn email staat niet meer op de server dus er valt weinig te downloaden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door merietje
                        alles wat je doet blijft voor altijd op het net staan,maar een mailtje kan je weer niet terug krijgen.
                        Nee, want alles wat je op het net doet is openbaar, en je mail is afgeschermd/beveiligd. Maar misschien kan je bij de AIVD even vragen.

Reageer

Als het mailaccount Pop3 is geconfigureerd, wordt het op je pc binnengehaald.
                          Verwijder je een mailtje, dan staat het wellicht nog op je pc zolang als het niet overschreven is.
                          Er bestaan wel progjes die verwijderde mail in WLM terug kunnen halen.

Ook een mogelijkheid is dat er recentelijk een backup gemaakt is en bestanden terug gezet kunnen worden.
                          Opnieuw als het POP3 is.

Reageer

Als ik windows opnieuw installeer,en dan ook windows live mail.
                            Als ik mijn accounts heb ingevoerd,en dan live mail opstart,krijg alle inkomende e mails binnen vanaf 01- 12-2015 opnieuw binnen,dus loop niet te zeggen dat het onmogelijk.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jan
                              Als ik windows opnieuw installeer,en dan ook windows live mail.
                              Als ik mijn accounts heb ingevoerd,en dan live mail opstart,krijg alle inkomende e mails binnen vanaf 01- 12-2015 opnieuw binnen,dus loop niet te zeggen dat het onmogelijk.
                              Dat is dan denk ik een uitzondering en zeker geen regel. Ik heb ook windows en Live mail wel eens opnieuw geinstalleerd en heb dat nooit meegemaakt en zou er dan ook zeker niet op rekenen dat dit standaard is!
                              Bij een (bijna) volle harde schijf zou dan een bestand met verwijderde mailtjes niet overschreven (kunnen) worden.....

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...