Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe stel ik e-mail in op mijn smartphone of tablet?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door WvdW
    Wil totaal niet lukken. Ik kan via 4G dus niks versturen. Foutmelding omtrent wachtwoord /gebruikersnaam smtp krijg ik.

    Reageer


    • #17
      Gaat m niet worden vrees ik.

      http://forum.kpn.com/t5/E-mail/E-Mai...len/m-p/360421

      Ik heb verder geen mail van kpn, alleen een mobiel abonnement. Ik kan dus geen gebruik maken van de smtpserver van kpn lijkt me. T Is zonder meer raar dat ik met login/wachtwoord van mn zeelandnetaccount niet kan verzenden. Zou gewoon moeten kunnen. WifiSpots werkt ook al niet. Dat is al doorgezet naar de technische mensen.

      Reageer


      • #18

        Reageer


        • #19
          Snap ik. Maar klopt feitelijk niet. Zeelandnet heeft een smtp. En bij anderen werkt het wel. Of sturen zij altijd via zeelandnet wifi?

          Reageer


          • #20
            Ik heb een KPN-abonnement, geen KPN-emailadres en kan gewoon via m'n mobiel email versturen met de volgende instellingen:
            SMTP-server mail.zeelandnet.nl, SSL, poort 465
            inloggen verplicht aanvinken en gebr.naam en wachtwoord invullen.

            Werkt tot vandaag nog steeds!

            Reageer


            • #21
              En zit je dan op 4G?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door WvdW
                En zit je dan op 4G?
                Ja, zit ik.

                Reageer


                • #23
                  Dubbelcheck: je login voor smtp is zonder @zeelandnet.nl en het wachtwoord is gelijk aan je wachtwoord voor je pip?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door WvdW
                    Dubbelcheck: je login voor smtp is zonder @zeelandnet.nl en het wachtwoord is gelijk aan je wachtwoord voor je pip?
                    Klopt helemaal

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      je kunt alleen email versturen via de provider, waar je op dat moment mee verbonden bent.
                      Volgens mij klopt dat niet - ik kan via elke willekeurige SMTP server mail versturen, mits ik de juiste gebruikersnaam en toegangscode gebruik (net zoals ik van elke willekeurige mailhost en al dan niet SSL) mail kan downloaden.

                      Als je mail via de server verstuurt waar je aan refereert, hoef je geen gebruikersnaam en toegangscode te gebruiken omdat je al bekend bent (validatie op mac/ip adres) bij die provider.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X