Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo Go in Delta app

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Verdiep je eens in de materie. Ziggo kan helemaal geen zender openzetten bij andere providers. Dit moeten providers zelf doen. Ziggo kan aangeven aan providers dat zij tussen tijdstip A en tijdstip B op dag X een zenders (bijvoorbeeld Ziggo Sport Select) gratis mogen openzetten. Als de provider daarna verzuimt om de zender weer dicht te zetten dan moet die provider voor alle klanten die het heeft een maand lang overdracht van de inkoopprijs van Ziggo Sport Totaal betalen.

Het zijn dus de providers die niet erg happig zijn om een zender tijdelijk en meerdere keren per week tijdelijk open te zetten. Ziggo in mindere mate.
    Ik kan niet anders constateren dat het feit dat Ziggo de Europese rechten voor veel geld heeft binnen geharkt tot nu toe niets dan ellende veroorzaakt.
    Ze willen wel veel geld betalen voor de rechten, maar een exclusieve zender om het uit te zenden dat kan niet.
    Ik vind in de basis dat dit soort zaken niet bij Ziggo Sports thuis hoort bij een betaalabonnement.
    Denk je niet dat wanneer ESPN de rechten had gehad, dat ze open zender van Star Channel hadden gebruikt?
    Als kijker interesseert me eerlijk gezegd niet wat Ziggo/Ziggo Sports wel of niet kan met andere providers.
    Ik wil gewoon op een open zender Ajax, Feyenoord en PSV kunnen zien.

Niemand zit te wachten op het gekloot met een app.

Ziggo had eens zo'n goede naam....
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Jul 2024, 18:54.

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...opees-voetbal/

En de ellende gaat door. Dit is een totaal fiasco.

Reageer

Volledig met Bordewolf eens! Ik adviseer ook om niet te kijken. Ziggo moet een direct bereik van 70% van alle huishoudens behalen. Wanneer dit niet lukt zal er ingegrepen worden. Flauwekul allemaal met apps en streaken. Ik wil gewoon mijn tv aanzetten zonder aan te melden en apps te moeten openen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door p_i_n_o_007 Bekijk bericht
          Volledig met Bordewolf eens! Ik adviseer ook om niet te kijken. Ziggo moet een direct bereik van 70% van alle huishoudens behalen. Wanneer dit niet lukt zal er ingegrepen worden. Flauwekul allemaal met apps en streaken. Ik wil gewoon mijn tv aanzetten zonder aan te melden en apps te moeten openen
          Er loopt een klacht van de ANBO dus wie weet komt daar nog iets uit :

​​​​​https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...-weer-lineair/
          Laatst bewerkt door driepinter; 8 Sep 2024, 09:31.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door p_i_n_o_007 Bekijk bericht
            Wel of niet kijken, heeft hier niets mee te maken. Al zou niemand kijken dan nog voldoet Ziggo aan de minimale dekkingsgraad van niet 70 maar 75 procent. Als CvdM online als open net ziet.

En CvdM heeft al eerder geoordeeld dat OTT als open net gezien kan worden. De klacht van ANBO lijkt hierdoor meer voor de bühne dan dat dit grote kans van slagen heeft. Zoals in het artikel ook staat Ziggo maakt voldoende inspanning om kijkers voor wie OTT nieuw is op de goede weg te brengen.

Reageer

Blijft het feit dat het kijken van Europees voetbal een drama is, alle neven-dicussies ten spijt. Voor mensen zonder internet onmogelijk ( mijn moeder van 88 is al haar hele leven Feijenoord-fan, keek altijd en kan dus gewoon niet meer kijken!!) en voor degene die noodgedwongen via de app moeten kijken van een bedenkelijk nivo, gezien alle storingen en vastlopers. En dan heb ik een sneel breedbandverbinding! Dankjewel Ziggo!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door gram Bekijk bericht
                Blijft het feit dat het kijken van Europees voetbal een drama is, alle neven-dicussies ten spijt. Voor mensen zonder internet onmogelijk ( mijn moeder van 88 is al haar hele leven Feijenoord-fan, keek altijd en kan dus gewoon niet meer kijken!!) en voor degene die noodgedwongen via de app moeten kijken van een bedenkelijk nivo, gezien alle storingen en vastlopers. En dan heb ik een sneel breedbandverbinding! Dankjewel Ziggo!
                Klopt helemaal. UItgerekend een forumlid en mediajournalist riep in de Postcast van Chris Woerts ook dat de kijkcijfers wel eens dramatisch kunnen zijn aangezien Ziggo het aantal opgestarte streams niet wil prijsgeven. Het is echt totaal verkeerd aangevlogen. Ik heb nog geen europese wedstrijd gezien van Feyenoord en dat komt gewoonweg omdat ik het verrek om via die app te kijken en daarmee niet even kan zappen naar andere zenders. Datzelfde euvel heb ik helaas ook met Formule 1, je kan niet even zappen naar de voetbal.
                Dit is gewoon niet de weg om landelijke de Nederlandse clubs aan te bieden.

Nog afgezien van dat de voor en nabeschouwingen ook niet te zien van wat ik er van lees op fora en Twitter.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Klopt helemaal. UItgerekend een forumlid en mediajournalist riep in de Postcast van Chris Woerts ook dat de kijkcijfers wel eens dramatisch kunnen zijn aangezien Ziggo het aantal opgestarte streams niet wil prijsgeven. Het is echt totaal verkeerd aangevlogen. Ik heb nog geen europese wedstrijd gezien van Feyenoord en dat komt gewoonweg omdat ik het verrek om via die app te kijken en daarmee niet even kan zappen naar andere zenders. Datzelfde euvel heb ik helaas ook met Formule 1, je kan niet even zappen naar de voetbal.

Nog afgezien van dat de voor en nabeschouwingen ook niet te zien van wat ik er van lees op fora en Twitter.
                  Ok. Maar wat doet Delta hier mee? En Ziggo!

Reageer

...... Ik heb nog geen europese wedstrijd gezien van Feyenoord en dat komt gewoonweg omdat ik het verrek om via die app te kijken en daarmee niet even kan zappen naar andere zenders
                    Tja..als je wél de middelen hebt en er de moeite niet voor neemt/doet, is het toch iets van eigen schuld dikke bult...
                    Trouwens....het oeverloos gezwam in de voor- en nabeschouwingen zijn tóch niet aan te gluren...

Reageer

Wel even feitelijk blijven. Niet ik maar Chris heeft gezegd dat de kijkcijfers dramatisch zijn, Ik heb in die podcast alleen gezegd dat de kijkcijfers lager zijn dan de jaren daarvoor omdat met name oudere mensen niet meer kunnen kijken omdat voor hen kijken via app een stap te ver is.

Het is een keuze van jou om niet naar voetbal of Formule 1 via een app te kijken. Maar dat verandert er niets aan dit de weg is ingeslagen en keren op deze weg terug naar lineair zo goed als uitgesloten is. Je gaat dus als je bij dit standpunt blijft steeds meer missen. En dat is wellicht in jouw ogen de schuld van Ziggo. Maar eigenlijk is het de schuld van UEFA. Die vraagt dermate veel geld voor de uitzendrechten dat dit niet meer met alleen lineair terug te verdienen is.De inkomsten voor Ziggo - in geld en marketing - zijn hoger bij uitzenden via app dat verkoop van een sublicentie wedstrijden van Nederlandse clubs aan een lineaire zender als RTL 7 of Veronica. En Ziggo Sport alleen tijdens deze wedstrijden is logistiek aan de kant van providers geen reeële mogelijkheid.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

Wel even feitelijk blijven. Niet ik maar Chris heeft gezegd dat de kijkcijfers dramatisch zijn, Ik heb in die podcast alleen gezegd dat de kijkcijfers lager zijn dan de jaren daarvoor omdat met name oudere mensen niet meer kunnen kijken omdat voor hen kijken via app een stap te ver is.

Het is een keuze van jou om niet naar voetbal of Formule 1 via een app te kijken. Maar dat verandert er niets aan dit de weg is ingeslagen en keren op deze weg terug naar lineair zo goed als uitgesloten is. Je gaat dus als je bij dit standpunt blijft steeds meer missen. En dat is wellicht in jouw ogen de schuld van Ziggo. Maar eigenlijk is het de schuld van UEFA. Die vraagt dermate veel geld voor de uitzendrechten dat dit niet meer met alleen lineair terug te verdienen is.De inkomsten voor Ziggo - in geld en marketing - zijn hoger bij uitzenden via app dat verkoop van een sublicentie wedstrijden van Nederlandse clubs aan een lineaire zender als RTL 7 of Veronica. En Ziggo Sport alleen tijdens deze wedstrijden is logistiek aan de kant van providers geen reeële mogelijkheid.
                        Dan blijft mijn conclusie dan Ziggo Sports nooit had moeten bieden. Zowel Viaplay als ESPN hadden wel een lineair kanaal ter beschikking.

Reageer

Alleen boden beiden niet of niet voldoende voor UEFA om de uitzendrechten te krijgen. En met VodafoneZiggo/Ziggo Sport had UEFA al jaren overeenkomsten voor achter de betaalmuur. De prijs van uitzendrechten is door UEFA omhoog gestuwd door de nieuwe opzet van De Europese competities. Door de vele extra verplichte uitzendingen en wedstrijddagen waren uitzendrechten voor lineaire open net kanalen als RTL 7 en Veronica programmatisch minder aantrekkelijk en door de vele extra wedstrijden dus ook financieel onaantrekkelijk.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...