Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo Go in Delta app

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Dus een account 'moeten' aanmaken is een reden om illegale iptv te nemen? Beetje makkelijk hoor.
    en vervolgens wel een account aanmaken op zo'n illegale site...

Soms maken we het ons onnodig mogelijk. Maar dat is een persoonlijke keuze

Reageer

Ik ben zelf tegen het streamen van sport. Je ontneemt de kijker iedere mogelijkheid tot zappen naar een andere zenders.
      En soms verdenk ik Viaplay en Ziggo Sports er van dat dit nu juist de bedoeling gaat zijn. De kijker kapen.

Los van het feit dat je zal zien dat streams weer gaan vastlopen.

Gooi de wedstrijd op een evenementenkanaal oid, maar ik vind het geklooi met apps niet alleen kinderachtig, maar het zorgt er voor dat oudere mensen niet kunnen kijken.

Reageer

Ik gebruik F1 tv om naar F1 te kijken. Daar kan ik heel makkelijk tussen alle streams schakelen. Dat werkt erg netjes. Het hangt natuurlijk van de app/provider af, hoe goed een app is.

De Delta app is in weze ook gewoon een streaming app, en daar gaat het schakelen tussen kanalen ook makkelijk (het achteruit/vooruit spoelen is dan wel weer een ramp)

Maar ik begrijp dat sommige mensen liever niet willen streamen, en dat is uiteraard geen enkel probleem.

Reageer

En wat ik vermoed is dat dit jaar die Ziggo Go app nog gratis is, maar volgend jaar.......je raadt het al....... betalen. En dat is dus het einde van een avondje europees voetbal kijken voor veel mensen.
          Overigens heb ik eens een rekensom gemaakt vwb alle streamingdiensten (HBO, Amazon, Disney, Netflix, Videoland, Viaplay, Ziggo, NLziet, Sky, Pathe, Film 1, ESPN, etc, etc..) Je kan er voor gaan werken inmiddels! En daar komt dan je Delta abonnement nog bij!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door gram Bekijk bericht
            En wat ik vermoed is dat dit jaar die Ziggo Go app nog gratis is, maar volgend jaar.......je raadt het al....... betalen. En dat is dus het einde van een avondje europees voetbal kijken voor veel mensen.
            Overigens heb ik eens een rekensom gemaakt vwb alle streamingdiensten (HBO, Amazon, Disney, Netflix, Videoland, Viaplay, Ziggo, NLziet, Sky, Pathe, Film 1, ESPN, etc, etc..) Je kan er voor gaan werken inmiddels! En daar komt dan je Delta abonnement nog bij!
            Ziggo zou met weinig moeite met de app hun hele tv pakket kunnen leveren. Maar Ziggo kan je niet laten betalen voor wedstrijden die free tot air moeten worden aangeboden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ziggo zou met weinig moeite met de app hun hele tv pakket kunnen leveren. Maar Ziggo kan je niet laten betalen voor wedstrijden die free tot air moeten worden aangeboden.
              Dat is waar maar "free to air" is nogal veel gezegd, vind ik. Ik heb wat oudere (voetbal)mensen in mijn familie en die gaan dus nu geen Europese wedstrijd meer zien van hun favoriete club.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door gram Bekijk bericht

Dat is waar maar "free to air" is nogal veel gezegd, vind ik. Ik heb wat oudere (voetbal)mensen in mijn familie en die gaan dus nu geen Europese wedstrijd meer zien van hun favoriete club.
                Helemaal eens, er wordt met niets of niemand rekening gehouden, verouderde tv’s. Kijkers op leeftijd…. Eerlijk gezegd vind ik die Ziggo app vrij kansloos.

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...ere-providers/

We mogen nu al tot de conclusie komen dat het nu al een fiasco is.
                  Zet gewoon de zenders open die het uit gaat zenden of open een nieuwe zender.

De gedoe met zo'n app kun je echt niet verkopen aan oudere mensen.

Reageer

We mogen nu al tot de conclusie komen dat het nu al een fiasco is.
                    Zet gewoon de zenders open die het uit gaat zenden of open een nieuwe zender.

Waarom steeds "we" als jij iets vind??

Reageer

Helemaal eens, er wordt met niets of niemand rekening gehouden, verouderde tv’s. Kijkers op leeftijd…. Eerlijk gezegd vind ik die Ziggo app vrij kansloos.
                      Ik vind momenteel de ziggo app beter dan de Delta app. De interface is iets strakker, vooruit/achteruit spoelen werkt makkelijker, de tv gids heeft de info iets duidelijker. Allemaal punten waar Delta nog een mooie ontwikkeling in kan/moet maken.

Maar ipv de gratis app, kan je natuurlijk ook gewoon daar een abbo afnemen, voor verouderde tvs, kijkers op leeftijd, etc. Er zijn dus alternatieven.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht

Ik vind momenteel de ziggo app beter dan de Delta app. De interface is iets strakker, vooruit/achteruit spoelen werkt makkelijker, de tv gids heeft de info iets duidelijker. Allemaal punten waar Delta nog een mooie ontwikkeling in kan/moet maken.

Maar ipv de gratis app, kan je natuurlijk ook gewoon daar een abbo afnemen, voor verouderde tvs, kijkers op leeftijd, etc. Er zijn dus alternatieven.
                        Delta zegt letterlijk in een artikel in de PZC van 05-07

Het bedrijf stelt dat er meer geld wordt uitgegeven dan er binnenkomt. ,,Het is daarmee voor onze organisatie van belang dat we onze uitgaande kosten goed in balans houden.”

Dus ik geloof niet dat er dan nog veel geld over blijft voor verdere innovatie.
                        Laatst bewerkt door driepinter; 10 Jul 2024, 18:07.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Delta zegt letterlijk in een artikel in de PZC van 05-07

Het bedrijf stelt dat er meer geld wordt uitgegeven dan er binnenkomt. ,,Het is daarmee voor onze organisatie van belang dat we onze uitgaande kosten goed in balans houden.”

Dus ik geloof niet dat er dan nog veel geld over blijft voor verdere innovatie.
                          Delta innoveert echt wel met de Android Decoder. Daar is budget voor. En ook de apps.

Maar een Ziggoapp in de Delta-app gaat men niet doen. Het was handiger geweest dat er gewoon aparte streams werden geleverd door Ziggo die op het evenementenkanaal komen of een apart open kanaal. Die app van Ziggo is echt kansloos.

Reageer

Tip:

https://www.seniorweb.nl/lidmaatscha...oaAghpEALw_wcB

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...emen-ziggo-go/

Problemen, zeg maar een puinhoop. Dat gaat alleen maar groter worden.
                              Gewoon een zender open zetten is te veel moeite voor Ziggo. Het moet kennelijk omslachtig via een app.

Reageer

Verdiep je eens in de materie. Ziggo kan helemaal geen zender openzetten bij andere providers. Dit moeten providers zelf doen. Ziggo kan aangeven aan providers dat zij tussen tijdstip A en tijdstip B op dag X een zenders (bijvoorbeeld Ziggo Sport Select) gratis mogen openzetten. Als de provider daarna verzuimt om de zender weer dicht te zetten dan moet die provider voor alle klanten die het heeft een maand lang overdracht van de inkoopprijs van Ziggo Sport Totaal betalen.

Het zijn dus de providers die niet erg happig zijn om een zender tijdelijk en meerdere keren per week tijdelijk open te zetten. Ziggo in mindere mate.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X