Gezien het feit dat vanaf augustus er alleen maar door Ziggo europees voetbal mag worden uitgezonden (dus straks betalen om je favoriete club in europees verband te zien!) Delta wil dat je via de Ziggo Go app gaat kijken en dat kan natuurlijk op je digitale apparatuur maar ik kijk ook via het Amino kastje op een normale TV (geen smart) en dus kan ik het daar op niet zien. Kan de Ziggo Go app niet in de apps van het Amino kastje gezet worden? Kan ik mijn normale TV gewoon nog gebruiken........en wordt ik niet gedwongen om een andere TV aan te schaffen. Of, en dat is de andere mogelijkheid: geef Ziggo Go gewoon door bij de TV-zenders.......
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Ziggo Go in Delta app
Samenvouwen
X
-
Wanneer je tv het niet standaard ondersteund is het enigste wat jezelf moet aanschaffen een Chromecast met Google TV (HD) van 40 euro.
Laatst bewerkt door driepinter; 22 Jun 2024, 20:18.
- 3 Likes
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtWanneer je tv het niet standaard ondersteund is het enigste wat jezelf moet aanschaffen een Chromecast met Google TV (HD) van 40 euro.
- 1 Like
Reageer
-
Ook voor Engels en Duits topvoetbal kun je terecht bij Viaplay.
Want dit seizoen zie je alleen hier de Bundesliga en de Premier League.
En ook darten is er te zien.
En formule 1.
En wat ik ook interessant vind is dat ze hun eigen docu's maken over de natuur.
En dat voor 13.49 per maand
Reageer
-
Ok, chromecast kan.
Voor de duidelijkheid , ik heb het hier niet over alle europees voetbal, maar over de Nederlandse ploegen in de drie competities (Champions-league, Europa-league en Conference-leauge). Ik meen te weten (maar weet niet of dat zo is) dat Nederland en Nederlandse ploegen in die competities altijd gratis voor iedereen te zien moesten zijn.......
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door gram Bekijk berichtOk, chromecast kan.
Voor de duidelijkheid , ik heb het hier niet over alle europees voetbal, maar over de Nederlandse ploegen in de drie competities (Champions-league, Europa-league en Conference-leauge). Ik meen te weten (maar weet niet of dat zo is) dat Nederland en Nederlandse ploegen in die competities altijd gratis voor iedereen te zien moesten zijn.......
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk berichtGeweldig maar ik wil niet streamen maar wordt er toch verplicht , dan maar geen voetbal meer kijken houden ze het maar.
https://www.ziggogo.tv/nl/home
Het valt te proberen in ieder geval.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Klopt en die kan je dus ook streamen/casten via de app.
Want om te streamen heb ik een smart-tv nodig of chromecast.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk berichtGeweldig maar ik wil niet streamen maar wordt er toch verplicht , dan maar geen voetbal meer kijken houden ze het maar.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Het zou ook hier moeten werken :
https://www.ziggogo.tv/nl/home
Het valt te proberen in ieder geval.
Reageer
-
Maar niet Delta maakt (of zou moeten maken) de eventuele app voor Ziggo GO. Het is in eerste instantie VodafoneZiggo die de eerste stappen miet zetten om deze app te ontwikkelen. En de kans lijkt mij gering dat dit gaat gebeuren. De oude decoders van Delta en Caiway zijn als eerste voor de verdere ontwikkeling zo'n beetje 'end of life'. Dit betekent overigens niet dat zij niet meer te gebruiken zijn. En voor de nieuwe Androidbox is al Ziggo GO app beschikbaar. Daarnaast is het aantal potentiƫle gebruikers relatief laag om voor deze decoders een aparte app te maken.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk berichtEn ze vinden het vreemd dat steeds meer mensen overstappen op illegale iptv? Waarom zou je bij alle organisaties een account moeten aanmaken om 1 programma te kunnen kijken?Laatst bewerkt door Koeba; 28 Jun 2024, 09:20.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer