Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo Go in Delta app

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Ziggo Go in Delta app

Gezien het feit dat vanaf augustus er alleen maar door Ziggo europees voetbal mag worden uitgezonden (dus straks betalen om je favoriete club in europees verband te zien!) Delta wil dat je via de Ziggo Go app gaat kijken en dat kan natuurlijk op je digitale apparatuur maar ik kijk ook via het Amino kastje op een normale TV (geen smart) en dus kan ik het daar op niet zien. Kan de Ziggo Go app niet in de apps van het Amino kastje gezet worden? Kan ik mijn normale TV gewoon nog gebruiken........en wordt ik niet gedwongen om een andere TV aan te schaffen. Of, en dat is de andere mogelijkheid: geef Ziggo Go gewoon door bij de TV-zenders.......

Wanneer je tv het niet standaard ondersteund is het enigste wat jezelf moet aanschaffen een Chromecast met Google TV (HD) van 40 euro.

Laatst bewerkt door driepinter; 22 Jun 2024, 20:18.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Wanneer je tv het niet standaard ondersteund is het enigste wat jezelf moet aanschaffen een Chromecast met Google TV (HD) van 40 euro.
      Of als laatste alternatief Ziggo Sports aanschaffen a 15 euro per maand.

Reageer

Ook voor Engels en Duits topvoetbal kun je terecht bij Viaplay.
        Want dit seizoen zie je alleen hier de Bundesliga en de Premier League.
        En ook darten is er te zien.
        En formule 1.
        En wat ik ook interessant vind is dat ze hun eigen docu's maken over de natuur.
        En dat voor 13.49 per maand

Reageer

Ok, chromecast kan.

Voor de duidelijkheid , ik heb het hier niet over alle europees voetbal, maar over de Nederlandse ploegen in de drie competities (Champions-league, Europa-league en Conference-leauge). Ik meen te weten (maar weet niet of dat zo is) dat Nederland en Nederlandse ploegen in die competities altijd gratis voor iedereen te zien moesten zijn.......

Reageer

Oorspronkelijk gepost door gram Bekijk bericht
            Ok, chromecast kan.

Voor de duidelijkheid , ik heb het hier niet over alle europees voetbal, maar over de Nederlandse ploegen in de drie competities (Champions-league, Europa-league en Conference-leauge). Ik meen te weten (maar weet niet of dat zo is) dat Nederland en Nederlandse ploegen in die competities altijd gratis voor iedereen te zien moesten zijn.......
            Klopt en die kan je dus ook streamen/casten via de app.

Reageer

Geweldig maar ik wil niet streamen maar wordt er toch verplicht , dan maar geen voetbal meer kijken houden ze het maar.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
                Geweldig maar ik wil niet streamen maar wordt er toch verplicht , dan maar geen voetbal meer kijken houden ze het maar.
                Het zou ook hier moeten werken :

https://www.ziggogo.tv/nl/home

Het valt te proberen in ieder geval.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Klopt en die kan je dus ook streamen/casten via de app.
                  Ja, maar waarom zit die app niet in het Amino-kastje.......??

Want om te streamen heb ik een smart-tv nodig of chromecast.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jamulder Bekijk bericht
                    Zie mijn opmerking aan Bordewolf

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Het zou ook hier moeten werken :

https://www.ziggogo.tv/nl/home

Het valt te proberen in ieder geval.
                      Ja, werkt, maar niet op een gewone TV. Dus een nieuwe smart-tv of chromecast. Vind dat Delta die app in het Aminokastje moet zetten. Nu staan er 7 niet al te veelzeggende apps in ...... waar blijft Netflix, Videoland en noem maar op.

Reageer

Maar niet Delta maakt (of zou moeten maken) de eventuele app voor Ziggo GO. Het is in eerste instantie VodafoneZiggo die de eerste stappen miet zetten om deze app te ontwikkelen. En de kans lijkt mij gering dat dit gaat gebeuren. De oude decoders van Delta en Caiway zijn als eerste voor de verdere ontwikkeling zo'n beetje 'end of life'. Dit betekent overigens niet dat zij niet meer te gebruiken zijn. En voor de nieuwe Androidbox is al Ziggo GO app beschikbaar. Daarnaast is het aantal potentiƫle gebruikers relatief laag om voor deze decoders een aparte app te maken.

Reageer

En ze vinden het vreemd dat steeds meer mensen overstappen op illegale iptv? Waarom zou je bij alle organisaties een account moeten aanmaken om 1 programma te kunnen kijken?

Reageer

Ik hou er niet van dat ik mij inloggen moet om voetbal te kijken, normaal koos ik gewoon de zender. Laat mij echt niet dwingen tot zoiets .

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
                              En ze vinden het vreemd dat steeds meer mensen overstappen op illegale iptv? Waarom zou je bij alle organisaties een account moeten aanmaken om 1 programma te kunnen kijken?
                              Dus een account 'moeten' aanmaken is een reden om illegale iptv te nemen? Beetje makkelijk hoor.
                              Laatst bewerkt door Koeba; 28 Jun 2024, 09:20.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X