Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta app op chromecast

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht
    komende week worden we aangesloten bij KPN, ik zeg niet dat dat beter is maar ga het toch proberen.... vanavond wederom"geen internet" in de Delta tv-app terwijl verder alles internet heeft...
    daar wordt ik droevig van....
    Laat nadien wat van je horen .hoe het met de nieuwe provider gaat En hoe alles verloopt

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht
      komende week worden we aangesloten bij KPN, ik zeg niet dat dat beter is maar ga het toch proberen.... vanavond wederom"geen internet" in de Delta tv-app terwijl verder alles internet heeft...
      daar wordt ik droevig van....
      Je denkt dat daar het gras groener is?

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Je denkt dat daar het gras groener is?
        Begrijpend lezen is nog steeds niet je sterkste kant Bor?
        Hij zegt: "ik zeg niet dat dat beter is maar ga het toch proberen..."
        Je hoeft niet persé op alles te reageren hoor!

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

          Laat nadien wat van je horen .hoe het met de nieuwe provider gaat En hoe alles verloopt
          bij deze laat ik weten dat de overstap goed geregeld is, kwaliteit van beeld en geluid is goed....down en upload snelheid is beter bij zelfde abonnement ,meer dolby surround bij gebruik tv en ook meer 4k in mijn ogen. dus ik ben wel blij maar er kan natuurlijk nog van alles fout gaan...

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht

            bij deze laat ik weten dat de overstap goed geregeld is, kwaliteit van beeld en geluid is goed....down en upload snelheid is beter bij zelfde abonnement ,meer dolby surround bij gebruik tv en ook meer 4k in mijn ogen. dus ik ben wel blij maar er kan natuurlijk nog van alles fout gaan...
            Ik zit weer naar animal planet te kijken Wat een drama is dat elke keer Voor mij komt een overstap ook in overweging

            Reageer


            • #36
              @ lambik333: Fijn dat de overstap goed is gegaan en alles(tot nu toe) bevalt. Veel plezier bij de concullega

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                Ik zit weer naar animal planet te kijken Wat een drama is dat elke keer Voor mij komt een overstap ook in overweging
                in principe kunt u alles zelf aansluiten, het is super eenvoudig...en bij deze wil ik laten weten dat ik absoluut de Delta niet wil afzeiken...ze lopen in mijn ogen wat achter! ben tenslotte niet voor niets zo lang klant geweest.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht

                  in principe kunt u alles zelf aansluiten, het is super eenvoudig...en bij deze wil ik laten weten dat ik absoluut de Delta niet wil afzeiken...ze lopen in mijn ogen wat achter! ben tenslotte niet voor niets zo lang klant geweest.
                  Ik lees op het KPN forum (van 1 jaar geleden) dat bij KPN TV+ live TV wel Dolby surround is, maar opnames zouden daarentegen stereo zijn ?
                  Laatst bewerkt door driepinter; 24 Mar 2024, 18:40.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                    Ik lees op het KPN forum (van 1 jaar geleden) dat bij KPN TV+ live TV wel Dolby surround is, maar opnames zouden daarentegen stereo zijn ?
                    Bedoel je de app of de decoder? De decoder van Delta geeft inmiddels toch Dolby?

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Bedoel je de app of de decoder? De decoder van Delta geeft inmiddels toch Dolby?
                      De KPN TV+ decoder

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        De KPN TV+ decoder
                        Ok, maar de Delta decoder heeft ook Dolby op dit moment

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X