Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding streamen naar Apple tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

    Ondanks uw nogal lullige knipoogje gaat mijn sympatie toch uit naar Putski, afgelopen week bijv. nog een Samsung tablet die ik ooit van Delta heb gekregen en misschien een jaar heb kunnen gebruiken met mijn buks doorzeefd.
    Uw Pudding buks ?

    Reageer


    • #47
      Beste mede lezers, bij mij dezelfde foutmelding maar alleen bij een specifieke site (blckbx.tv). Apple tv 3e generatie, iphone 11, safari. Via safari elke andere video te streamen via apple TV behalve videos van de blckbx site. Rarara hoe kan dat?

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Richarddl Bekijk bericht
        Beste mede lezers, bij mij dezelfde foutmelding maar alleen bij een specifieke site (blckbx.tv). Apple tv 3e generatie, iphone 11, safari. Via safari elke andere video te streamen via apple TV behalve videos van de blckbx site. Rarara hoe kan dat?
        Daar zit vast een complot achter...

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

          Ondanks uw nogal lullige knipoogje gaat mijn sympatie toch uit naar Putski, afgelopen week bijv. nog een Samsung tablet die ik ooit van Delta heb gekregen en misschien een jaar heb kunnen gebruiken met mijn buks doorzeefd.
          Ja die had ik ooit ook. Maar samsung en andere fabrikanten updaten maar paar versies van android en daarna Ho, maar.
          daar kan geen een app ontwikkelaar rekening mee houden. Je wilt dat elke app ALLE android versies blijven ondersteunen. Je zou dan wellicht ook nog oude ms-dos prpgramma's onder windows 11 willen gebruiken, zonder meer.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X