Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding streamen naar Apple tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Vandaag hebben ze onderstaande mededeling op internet over Airplay geplaatst dus dat zou ik eerst even controleren :

    Airplay

    Beveiligingsupdate: Oudere modellen apple TV's ondersteunen alleen een oudere versie van TLS (Beveiliging).

    Vanaf 1-1-2022 is het niet meer mogelijk om met Airplay naar oudere modellen Apple TV te streamen met onze TV app.
    Airplay wordt ondersteund vanaf Apple TV (HD) (4e generatie).

    Reageer


    • #32
      Het is wel urgent voor de gehele installeren base van al die Apple TV’s
      oudere versies kunnen wel gesupport blijven. Dat argument is puur onwil.
      was vorig jaar ook al gebruikt.
      Dus gaarne oplossing en aanpassing dat het weer wel gaat werken.
      Alvast bedankt

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Vandaag hebben ze onderstaande mededeling op internet over Airplay geplaatst dus dat zou ik eerst even controleren :

        Airplay

        Beveiligingsupdate: Oudere modellen apple TV's ondersteunen alleen een oudere versie van TLS (Beveiliging).

        Vanaf 1-1-2022 is het niet meer mogelijk om met Airplay naar oudere modellen Apple TV te streamen met onze TV app.
        Airplay wordt ondersteund vanaf Apple TV (HD) (4e generatie).
        Waar staat dit dan?

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Nuance: Het is urgent als je een Apple TV hebt.
          Genuanceerder die heb ik niet alleen

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Vandaag hebben ze onderstaande mededeling op internet over Airplay geplaatst dus dat zou ik eerst even controleren :

            Airplay

            Beveiligingsupdate: Oudere modellen apple TV's ondersteunen alleen een oudere versie van TLS (Beveiliging).

            Vanaf 1-1-2022 is het niet meer mogelijk om met Airplay naar oudere modellen Apple TV te streamen met onze TV app.
            Airplay wordt ondersteund vanaf Apple TV (HD) (4e generatie).
            Nog aanvullend op dit niet meer ondersteunen is dat alle andere apps wel blijven werken met deze oude Apple TV: YouTube, Disney+, Netflix etc.
            En dan niet meer een lokale Nederlandse Delta TV app???

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Putski Bekijk bericht

              Nog aanvullend op dit niet meer ondersteunen is dat alle andere apps wel blijven werken met deze oude Apple TV: YouTube, Disney+, Netflix etc.
              En dan niet meer een lokale Nederlandse Delta TV app???
              Alle andere apps wel blijven werken met deze oude Apple TV?

              Netflix stopte ondersteuning voor Apple AirPlay wegens komst AirPlay-tv's - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers

              Hebben het hier over een apparaat dat 10 jaar oud is, dan kan het toch gewoon zijn dat de ondersteuning uiteindelijk vervalt?

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Puntnaarachter Bekijk bericht

                Alle andere apps wel blijven werken met deze oude Apple TV?

                Netflix stopte ondersteuning voor Apple AirPlay wegens komst AirPlay-tv's - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers

                Hebben het hier over een apparaat dat 10 jaar oud is, dan kan het toch gewoon zijn dat de ondersteuning uiteindelijk vervalt?
                Nee Apple TV 3 Werkt via app op nieuwe iPhone en dan via AirPlay naar de Apple TV. Idem Disney+.
                Dus moet ook kunnen met Delta TV app.
                Waar blijft een reactie van de app technici?

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Putski Bekijk bericht

                  Genuanceerder die heb ik niet alleen
                  Tsja, zo populair is dat ding gelukkig niet. Succes met het via een forum afdwingen van support.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Putski Bekijk bericht
                    Het is wel urgent voor de gehele installeren base van al die Apple TV’s
                    oudere versies kunnen wel gesupport blijven. Dat argument is puur onwil.
                    was vorig jaar ook al gebruikt.
                    Dus gaarne oplossing en aanpassing dat het weer wel gaat werken.
                    Alvast bedankt
                    Dus het niet supporten van alles versies van alle hardware is bij Delta onwil. Bijzonder.
                    Is namelijk 1: Onmogelijk en 2: Reguliere praktijk bij providers in het algemeen.
                    Natuurlijk is het fijn als een wat oudere uitvoering van een product wel gesupport wordt. Maar afdwingen is echt niet mogelijk.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Putski Bekijk bericht

                      Nee Apple TV 3 Werkt via app op nieuwe iPhone en dan via AirPlay naar de Apple TV. Idem Disney+.
                      Dus moet ook kunnen met Delta TV app.
                      Moet? Van u misschien, maar Delta moet niets hoor.

                      Waar blijft een reactie van de app technici?
                      Wat is er zo moeilijk aan om te begrijpen dat Delta zelf bepaalt wat ze wel en niet meer ondersteunen? Reactie is ook al niet verplicht, ik snap de eisende toon niet.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Putski Bekijk bericht

                        Nee Apple TV 3 Werkt via app op nieuwe iPhone en dan via AirPlay naar de Apple TV. Idem Disney+.
                        Dus moet ook kunnen met Delta TV app.
                        Waar blijft een reactie van de app technici?
                        De beveiliging die de oudere modellen van de Apple Tv hebben worden niet meer ondersteund. Ook niet meer door Apple zelf. Hierdoor gaan wij de beveiliging ook niet meer ondersteunen omdat dit problemen en fouten kan veroorzaken.

                        Reageer


                        • #42
                          Ja, maar nee: Ik doe toch geen zaken met 'Apple zelf', maar met Delta? We leven in 2022! Ik eis ondersteuning van al mijn oude hardware! Nu! Maintenant! Tout de suite! Heute!
                          Laatst bewerkt door Koeba; 21 Jan 2022, 17:14.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                            Ondanks uw nogal lullige knipoogje gaat mijn sympatie toch uit naar Putski, afgelopen week bijv. nog een Samsung tablet die ik ooit van Delta heb gekregen en misschien een jaar heb kunnen gebruiken met mijn buks doorzeefd.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

                              ooit van Delta heb gekregen en misschien een jaar .

                              Ooit en misschien???? Beetje kansloos wat je aan het vermelden bent of niet?

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

                                Ondanks uw nogal lullige knipoogje gaat mijn sympatie toch uit naar Putski, afgelopen week bijv. nog een Samsung tablet die ik ooit van Delta heb gekregen en misschien een jaar heb kunnen gebruiken met mijn buks doorzeefd.
                                Gelukkig doet jouw uw meninkje er maar weinig toe. Delta kan er niets aan doen dat Samsung rotzooi maakt en dat u er niet mee om kunt gaan. Leer omgaan met teleurstellingen.
                                Laatst bewerkt door Koeba; 22 Jan 2022, 14:31.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X