Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutmelding streamen naar Apple tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutmelding streamen naar Apple tv

    Bij het streamen vanuit de Delta tv App naar Apple TV krijg ik steeds de foutmelding dat er een probleem is bij het laden. Alles al gereset: router, tv, Apple TV, iPad. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Netwerk overal gelijk ingesteld. NPO Start werkt wel. Probleem is ontstaan deze week. Iets te maken met upgraden van internetsnelheid deze week door Delta? Is dit probleem bekend en is hier een oplossing voor?

  • #2
    Zit je op glasvezel dan ?

    Reageer


    • #3
      Ik zou het niet weten.

      Reageer


      • #4
        Het kan natuurlijk best dat Airplay met de Delta TV app niet goed werkt maar dan moeten er meer mensen last van hebben.

        Het staat iig niet op : https://www.zeelandnet.nl/seno/

        Reageer


        • #5
          Ik heb sinds gisteren precies hetzelfde.
          voorheen werkte het prima.
          aansluiting via de internet kabel.
          npo start doet het wel.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door PeterAxel Bekijk bericht
            Probleem is ontstaan deze week. Iets te maken met upgraden van internetsnelheid deze week door Delta?
            Bandbreedte heeft niet zo heel veel te maken met het probleem omdat het tussen je app (tablet/phone) en de AppleTV hardware ontstaat. Had je ook al gechecked of er een firmware upgrade voor je AppleTV is (resetten is geen firmware upgrade)? Heb je een 4K AppleTV?
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 5 Sep 2021, 19:30.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Bandbreedte heeft niet zo heel veel te maken met het probleem omdat het tussen je app (tablet/phone) en de AppleTV hardware ontstaat. Had je ook al gechecked of er een firmware upgrade voor je AppleTV is (resetten is geen firmware upgrade)? Heb je een 4K AppleTV?
              Hier nergens last van Caiway/IPhone SE 2020/Apple TV HD/ en het werkt gewoon.

              Reageer


              • #8
                Hier het zelfde probleem. Erg irritant. Werkte eerst wel de laatste week niet meer.

                Reageer


                • #9
                  Deze week teleurstellend contact gehad met de helpdesk van Delta. Men schuift het probleem door naar Apple. Terwijl Delta als ontwikkelaar van de App verantwoordelijk is voor de werking. Ik heb hun hier op gewezen en aangegeven dat een probleemoplossende actie kan zijn dat zij als technisch specialist contact opnemen met Apple wat het probleem kan zijn. De NPO Start app werkt en streamt wel. Voor een tweede keer dezelfde onderstaande reactie gehad. Dit zonder enige empathie en servicegerichtheid. Nog niet eens bedankje voor de melding en dat ze dit mee zullen nemen bij een volgende update van app. Ik heb hun dit woensdag laten weten dat hun behandeling van het probleem wel wat klantvriendelijker mag en meer probleemoplossend. Tot op heden nog geen reactie. Anders per omgaande. De klant is koning maar Delta is schijnbaar keizer! Vooralsnog probleem niet opgelost. Iemand een idee? Wel al de fabrieksinstellingen op Apple TV teruggezet en opnieuw geïnstalleerd. Probleem blijft.
                  Het verhogen van de snelheid heeft niets te maken met het streamen van uw TV-app naar uw Apple TV.


                  In de versie en software van onze app is de laatste maand geen update meer uitgevoerd. Wij kunnen uw issue met de Apple TV niet reproduceren en ondersteunen het gebruik van de Apple TV niet omdat het geen product van DELTA is.

                  Wij blijven onze app ontwikkelen en updaten, houdt u de appstore in de gaten voor komende updates. Het is mogelijk dat de Apple TV een update heeft gehad die nog niet samengaat om de software van onze app.

                  Reageer


                  • #10
                    Hier werkt het ook niet meer, krijg de melding probeer het later nog eens.
                    Er is nog niets verandert bij Delta, nog steeds dezelfde slechte service.
                    De App heeft volgens de App store 5 dagen geleden een update gehad, versie 2.0.1, waarin onder andere de zoekfunctie weer terug gekomen is.
                    Zou beter zijn als de klantenservice eerst eens cotact zoekt met hun App ontwikkelaars voordat ze die onzin uitkramen.

                    Reageer


                    • #11
                      De meest recente wijzigingen kun je vinden op :

                      Updates voor Interactieve TV | DELTA

                      Dus wordt het wachten op de september update.

                      Reageer


                      • #12
                        Ze zijn 1 onderdeel van de update vergeten te vermelden:
                        1 bug gecreëerd :-(

                        Reageer


                        • #13
                          Ik heb hier ook al een. Poosje last van dat het streamen naar mijn Apple TV niet meer werkt

                          Reageer


                          • #14

                            Bij mij werkt het allemaal goed. Weet niet welke iOS versie jullie gebruiken, maar ik zag op het apple forum verschillende mensen klagen dat sinds de nieuwste iOS update airplay het niet meer goed functioneert.

                            Zoals hier te zien is:

                            iOS 14.7.1 AirPlay problems - Apple Community

                            Reageer


                            • #15
                              Ik ken geen servicedesk die alle privé apparaten ondersteunt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X