Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta APP werkt NIET goed bij opnemen.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

    heeft even geduurd :-) maar intussen werkt het nu al een paar weken prima.
    Bedankt.
    Ik zag ook dat pauzeren van een gemist programma en deze de volgende dag verder kijken werkt.
    Ik neem aan dat dit nu ook op dr andere decoder of via de app kan.

    Nu nog Dolby Surround en Atmos en 4K en het wordt nog eens iets!
    Oh ja en die vervelende programme gids op de schop.
    Bordewolf in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • cschults
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

    Goedemiddag cschults, kun je ons jouw klantgegevens toesturen in een mailtje naar [email protected] ? We kijken dan graag even voor je na wat we hierin kunnen betekenen. De feedback over de (ontbrekende) opnamefunctionaliteiten zet ik voor je door naar de ontwikkelaar van de applicatie.
    heeft even geduurd :-) maar intussen werkt het nu al een paar weken prima.
    Bedankt.
    cschults in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • cschults
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door ploonprod Bekijk bericht
    ik heb nog steeds last van dit probleem (je kiest voor serie opnemen, maar alleen de 1e aflevering wordt opgenomen, daarna staat deze serie niet meer bij de geplande opnames)
    intussen prima opgelost, kan al een paar weken gewoon series opnemen.
    cschults in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Bedankt voor de update en goed te horen dat het is opgelost.
    Edwinb in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • ploonprod
    antwoordde
    dankzij de hulp van delta is het probleem opgelost.
    ik ben een paar maanden geleden op een ander zender pakket over gegaan.
    als je dan niet overal een keer uit en dan weer inlogt gaat er blijkbaar iets niet goed met de zenderlijst en de opnames.
    gisteravond overal (de app, site en tv-ontvanger) opnieuw ingelogt en nu werkt het !
    ploonprod in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door ploonprod Bekijk bericht
    ik heb nog steeds last van dit probleem (je kiest voor serie opnemen, maar alleen de 1e aflevering wordt opgenomen, daarna staat deze serie niet meer bij de geplande opnames)
    Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
    Je mag de e-mail richten aan [email protected]

    Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's.

    Edwinb in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door ploonprod Bekijk bericht
    ik heb nog steeds last van dit probleem (je kiest voor serie opnemen, maar alleen de 1e aflevering wordt opgenomen, daarna staat deze serie niet meer bij de geplande opnames)
    Je zou toch denken dat men lang genoeg de tijd heeft gehad om dit op te lossen...

    Overigens moet ik mijn beeld wel bijstellen. ARD HD en SchlagerTV HD zijn inmiddels toegevoegd. TVE HD ondanks da aankondiging al in februari nog steeds niet!
    Bordewolf in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • ploonprod
    antwoordde
    ik heb nog steeds last van dit probleem (je kiest voor serie opnemen, maar alleen de 1e aflevering wordt opgenomen, daarna staat deze serie niet meer bij de geplande opnames)
    ploonprod in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Die er vervolgens niets mee doet of achterover leunt. Terugkoppeling krijgen we hier zelden en in algemene termen.
    Belangrijke zaken worden niet opgelost en HD zenders toevoegen wordt niet gedaan.
    Bordewolf in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Frieterie Bij het doorzetten van feedback over functionaliteiten wordt dit kenbaar gemaakt aan de verantwoordelijke afdeling van DELTA.
    TimE in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    De vraag wanneer de regionale zenders, ARD, TVE em SchlagerTV naar HD worden omgezet staat al twee maanden open. Nog geen antwoord.
    Ze zetten het kennelijk door naar iemand die het ook niet weet of er gewoon geen mallemoer aan wil doen.
    De directie van Delta en Caiway zouden eens moeten kijken op dit forum naar wat er allemaal schort.
    Het lijkt wel of ze niet weten wat klanten zijn en alleen hun eigen bankrekening en die van Delta/Caiway belangrijk vinden.

    Daar waar andere providers gewoon doorgaan met ontwikkelen en het upgraden van diensten zonder dat de klant telkens moet vragen of mekkeren, lopen Delta en Caiway lichtjaren achter. Het is monopolisten die alleen graaien en hun klanten te kakken zetten met inferieure producten.
    Bordewolf in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • Frieterie
    antwoordde
    Het ontbreken van Dolby Digital geluid is al twee en een half jaar geleden doorgezet, zag ik op dit forum.
    Maar is niet steeds niet beschikbaar.
    Wat is de betekenis van Delta om iets door te zetten?
    Frieterie in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

    Nog even kleine aanvulling, De oude app, had dus keuze serie opnemen. Bij BBCFirst wordt soms na een aantal maanden een serie herhaalt en dan gindg die app gewoon weer de serie opnemen. Soms werkte dat prettig als je een aflevering gemist had. En anders kon je kiezen voor Stop serie opnemen.
    Denk dat de programmeur die onderdelen van oude en nieuwe app eens moet vergelijken, waar het verschil in zit.

    Net even gekeken via de site op pc. werkt hetzelfde. Net een aflevering van een serie op 20 mei erbij moeten zetten.
    En ik kan ook niet verder programmeren dan t/m 13 mei. !!
    Goedemiddag cschults, kun je ons jouw klantgegevens toesturen in een mailtje naar [email protected] ? We kijken dan graag even voor je na wat we hierin kunnen betekenen. De feedback over de (ontbrekende) opnamefunctionaliteiten zet ik voor je door naar de ontwikkelaar van de applicatie.
    TimE in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:


  • cschults
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Ik kan dit probleem op dit moment niet reproduceren. Als ik een serie instel wordt deze op dit moment gewoon opgenomen. Wordt dit alleen ervaren op de app of ook via de interactieve ontvanger. Ik zal dit melden bij de betreffende afdeling om dit na te kijken.
    Nog even kleine aanvulling, De oude app, had dus keuze serie opnemen. Bij BBCFirst wordt soms na een aantal maanden een serie herhaalt en dan gindg die app gewoon weer de serie opnemen. Soms werkte dat prettig als je een aflevering gemist had. En anders kon je kiezen voor Stop serie opnemen.
    Denk dat de programmeur die onderdelen van oude en nieuwe app eens moet vergelijken, waar het verschil in zit.

    Net even gekeken via de site op pc. werkt hetzelfde. Net een aflevering van een serie op 20 mei erbij moeten zetten.
    En ik kan ook niet verder programmeren dan t/m 13 mei. !!
    cschults in DELTA TV App / Online
    Laatst bewerkt door cschults; 6 May 2020, 13:58.

    Laat een reactie achter:


  • cschults
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Ik kan dit probleem op dit moment niet reproduceren. Als ik een serie instel wordt deze op dit moment gewoon opgenomen. Wordt dit alleen ervaren op de app of ook via de interactieve ontvanger. Ik zal dit melden bij de betreffende afdeling om dit na te kijken.
    Ook ik heb alleen de app, gebruik die op tablet. Valt ook op, dqt de vorige app had keuze serie opnemen en deze als keuze alle afleve4ingen. Lijkt alsof deze gebruikt maakt van tv gids, en de vorige gebruik maakte van signaal wat mee gezonden wordt bij afleveringen.
    cschults in DELTA TV App / Online

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X