Ik kan dit probleem op dit moment niet reproduceren. Als ik een serie instel wordt deze op dit moment gewoon opgenomen. Wordt dit alleen ervaren op de app of ook via de interactieve ontvanger. Ik zal dit melden bij de betreffende afdeling om dit na te kijken.
Dat je geen serie meer kunt opnemen dat klopt, ik volg een wekelijkse serie op National Geographic en die moet ik inderdaad iedere week opnieuw programmeren.
dat meen je toch niet echt ??
het gaat steeds verder achteruit.
Dat je geen serie meer kunt opnemen dat klopt, ik volg een wekelijkse serie op National Geographic (https://webtv.delta.nl/#/details/14/...320166-19-2020) en die moet ik inderdaad iedere week opnieuw programmeren.
Voor de zoveelste keer vastgesteld.
Ik wil programma's opnemen en kies voor ALLE afleveringen. Maar die APP "verdomd" (sorry voor het woord) het gewoon.
Gisteren Canvas Line of duty gepland 2 afleveringen ?? Oke mooi opgenomen, maar a.s. zaterdag komt er een vervolg, moet je weer inplannen, want onthouden kan die niet.
Op BBC first volgen we trial of christine keler EXACT hetzelfde. vanavond wordt er weer een aflevering uitgezonden.
Moet de App opnieuw opdracht geven om die op te nemen.
Lijkt wel alsof die het niet langer dan een week kan onthouden !!!!!!!!!!!!
De vorige app deed het prima. Zelfs als op BBCFirst na een half jaar of zo een serie opnieuw werd uitgezonden, ging die app het opnemen.
Moest je kiezen voor STOP serie opnemen.
Die keuze zit er nu niet ineens in.
Bij afspelen had de oude app keuze tussen 30 sec en 2 min. Ideaal om reclames door te spoelen. Deze kan maar 10 seconden voor en terug spoelen.
Welke zot heeft dit gemaakt.
Typisch programmeur die niet geluisterd heeft naar de opdracht. en alleen gekeken heeft of die er mooi uitziet.
ALSTUBLIEFT GEEF DIE OUDE APP WEER BESCHIKBAAR.
Was overzichtelijker en werktte duizend keer beter.
Laat een reactie achter: