Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta APP werkt NIET goed bij opnemen.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta APP werkt NIET goed bij opnemen.

    Voor de zoveelste keer vastgesteld.
    Ik wil programma's opnemen en kies voor ALLE afleveringen. Maar die APP "verdomd" (sorry voor het woord) het gewoon.
    Gisteren Canvas Line of duty gepland 2 afleveringen ?? Oke mooi opgenomen, maar a.s. zaterdag komt er een vervolg, moet je weer inplannen, want onthouden kan die niet.
    Op BBC first volgen we trial of christine keler EXACT hetzelfde. vanavond wordt er weer een aflevering uitgezonden.
    Moet de App opnieuw opdracht geven om die op te nemen.

    Lijkt wel alsof die het niet langer dan een week kan onthouden !!!!!!!!!!!!
    De vorige app deed het prima. Zelfs als op BBCFirst na een half jaar of zo een serie opnieuw werd uitgezonden, ging die app het opnemen.
    Moest je kiezen voor STOP serie opnemen.
    Die keuze zit er nu niet ineens in.

    Bij afspelen had de oude app keuze tussen 30 sec en 2 min. Ideaal om reclames door te spoelen. Deze kan maar 10 seconden voor en terug spoelen.

    Welke zot heeft dit gemaakt.
    Typisch programmeur die niet geluisterd heeft naar de opdracht. en alleen gekeken heeft of die er mooi uitziet.


    ALSTUBLIEFT GEEF DIE OUDE APP WEER BESCHIKBAAR.
    Was overzichtelijker en werktte duizend keer beter.


  • #2
    Dat je geen serie meer kunt opnemen dat klopt, ik volg een wekelijkse serie op National Geographic (https://webtv.delta.nl/#/details/14/...320166-19-2020) en die moet ik inderdaad iedere week opnieuw programmeren.
    Laatst bewerkt door driepinter; 6 May 2020, 09:47.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Dat je geen serie meer kunt opnemen dat klopt, ik volg een wekelijkse serie op National Geographic en die moet ik inderdaad iedere week opnieuw programmeren.
      dat meen je toch niet echt ??
      het gaat steeds verder achteruit.

      Reageer


      • #4
        Ik kan dit probleem op dit moment niet reproduceren. Als ik een serie instel wordt deze op dit moment gewoon opgenomen. Wordt dit alleen ervaren op de app of ook via de interactieve ontvanger. Ik zal dit melden bij de betreffende afdeling om dit na te kijken.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
          Wordt dit alleen ervaren op de app of ook via de interactieve ontvanger. Ik zal dit melden bij de betreffende afdeling om dit na te kijken.
          De eerste keer (opname) in de app en/of browser gaat altijd goed, maar het is het vervolg dan is gepland (al) leeg.

          Verder heb ik geen interactieve tv ontvanger.
          Laatst bewerkt door driepinter; 4 May 2020, 20:00.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
            Ik kan dit probleem op dit moment niet reproduceren. Als ik een serie instel wordt deze op dit moment gewoon opgenomen. Wordt dit alleen ervaren op de app of ook via de interactieve ontvanger. Ik zal dit melden bij de betreffende afdeling om dit na te kijken.
            Ook ik heb alleen de app, gebruik die op tablet. Valt ook op, dqt de vorige app had keuze serie opnemen en deze als keuze alle afleve4ingen. Lijkt alsof deze gebruikt maakt van tv gids, en de vorige gebruik maakte van signaal wat mee gezonden wordt bij afleveringen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
              Ik kan dit probleem op dit moment niet reproduceren. Als ik een serie instel wordt deze op dit moment gewoon opgenomen. Wordt dit alleen ervaren op de app of ook via de interactieve ontvanger. Ik zal dit melden bij de betreffende afdeling om dit na te kijken.
              Nog even kleine aanvulling, De oude app, had dus keuze serie opnemen. Bij BBCFirst wordt soms na een aantal maanden een serie herhaalt en dan gindg die app gewoon weer de serie opnemen. Soms werkte dat prettig als je een aflevering gemist had. En anders kon je kiezen voor Stop serie opnemen.
              Denk dat de programmeur die onderdelen van oude en nieuwe app eens moet vergelijken, waar het verschil in zit.

              Net even gekeken via de site op pc. werkt hetzelfde. Net een aflevering van een serie op 20 mei erbij moeten zetten.
              En ik kan ook niet verder programmeren dan t/m 13 mei. !!
              Laatst bewerkt door cschults; 6 May 2020, 14:58.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

                Nog even kleine aanvulling, De oude app, had dus keuze serie opnemen. Bij BBCFirst wordt soms na een aantal maanden een serie herhaalt en dan gindg die app gewoon weer de serie opnemen. Soms werkte dat prettig als je een aflevering gemist had. En anders kon je kiezen voor Stop serie opnemen.
                Denk dat de programmeur die onderdelen van oude en nieuwe app eens moet vergelijken, waar het verschil in zit.

                Net even gekeken via de site op pc. werkt hetzelfde. Net een aflevering van een serie op 20 mei erbij moeten zetten.
                En ik kan ook niet verder programmeren dan t/m 13 mei. !!
                Goedemiddag cschults, kun je ons jouw klantgegevens toesturen in een mailtje naar [email protected] ? We kijken dan graag even voor je na wat we hierin kunnen betekenen. De feedback over de (ontbrekende) opnamefunctionaliteiten zet ik voor je door naar de ontwikkelaar van de applicatie.

                Reageer


                • #9
                  Het ontbreken van Dolby Digital geluid is al twee en een half jaar geleden doorgezet, zag ik op dit forum.
                  Maar is niet steeds niet beschikbaar.
                  Wat is de betekenis van Delta om iets door te zetten?

                  Reageer


                  • #10
                    De vraag wanneer de regionale zenders, ARD, TVE em SchlagerTV naar HD worden omgezet staat al twee maanden open. Nog geen antwoord.
                    Ze zetten het kennelijk door naar iemand die het ook niet weet of er gewoon geen mallemoer aan wil doen.
                    De directie van Delta en Caiway zouden eens moeten kijken op dit forum naar wat er allemaal schort.
                    Het lijkt wel of ze niet weten wat klanten zijn en alleen hun eigen bankrekening en die van Delta/Caiway belangrijk vinden.

                    Daar waar andere providers gewoon doorgaan met ontwikkelen en het upgraden van diensten zonder dat de klant telkens moet vragen of mekkeren, lopen Delta en Caiway lichtjaren achter. Het is monopolisten die alleen graaien en hun klanten te kakken zetten met inferieure producten.

                    Reageer


                    • #11
                      Frieterie Bij het doorzetten van feedback over functionaliteiten wordt dit kenbaar gemaakt aan de verantwoordelijke afdeling van DELTA.

                      Reageer


                      • #12
                        Die er vervolgens niets mee doet of achterover leunt. Terugkoppeling krijgen we hier zelden en in algemene termen.
                        Belangrijke zaken worden niet opgelost en HD zenders toevoegen wordt niet gedaan.

                        Reageer


                        • #13
                          ik heb nog steeds last van dit probleem (je kiest voor serie opnemen, maar alleen de 1e aflevering wordt opgenomen, daarna staat deze serie niet meer bij de geplande opnames)

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door ploonprod Bekijk bericht
                            ik heb nog steeds last van dit probleem (je kiest voor serie opnemen, maar alleen de 1e aflevering wordt opgenomen, daarna staat deze serie niet meer bij de geplande opnames)
                            Je zou toch denken dat men lang genoeg de tijd heeft gehad om dit op te lossen...

                            Overigens moet ik mijn beeld wel bijstellen. ARD HD en SchlagerTV HD zijn inmiddels toegevoegd. TVE HD ondanks da aankondiging al in februari nog steeds niet!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door ploonprod Bekijk bericht
                              ik heb nog steeds last van dit probleem (je kiest voor serie opnemen, maar alleen de 1e aflevering wordt opgenomen, daarna staat deze serie niet meer bij de geplande opnames)
                              Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
                              Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                              Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X