Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta app hapert

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
    Vanacht komt er een update beschikbaar van de DELTA app. Deze moet de huidige problemen verhelpen.
    *proest*

    Reageer


    • #47
      App hapert na de tweede update nog steeds. Delta doe er wat aan! Dit is heel irritant.

      Reageer


      • #48
        Delta tv hapert dit is heel irritant

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door hansvdberge Bekijk bericht
          Delta tv hapert dit is heel irritant

          Reageer


          • #50
            De IOS app hapert nog steeds. Webversie doet het wel.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
              Webversie doet het wel.
              soms wel, soms niet

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                De IOS app hapert nog steeds. Webversie doet het wel.
                Ik heb vanavond VI zeker 40 keer opnieuw moeten starten, kan de doktersrekening voor RSI naar onze provider? ;-)))

                Reageer


                • #53

                  Er is inderdaad begin van de week een update geweest van de Delta tv app.
                  Eergisteren heb ik live gekeken naar DWDD.
                  Echter veel haperingen, geen geluid, stukken overslaan en gewoon stoppen van het beeld.
                  Na een half uur irritatie overgeschakeld naar NPO Start.
                  Geen enkele onderbreking of zoiets nog meer dan een uur de uitzendingen bekeken.

                  Naar mijn idee vergt de nieuwe app meer capaciteit dan de vorige app.
                  Daardoor kan de server of de wifi het niet bijbenen.
                  ik vond de vorige Delta TV app goed genoeg.

                  Reageer


                  • #54

                    Reageer


                    • #55
                      Hoe komt het dat ik op mijn tablet bij de delta tv app bij live tv kijken steeds de melding krijg: er is iets fout gegaan, terwijl mijn vrouw op haar tablet tegelijkertijd probleemloos live tv kijkt. Instellingen samsung tablets identiek.

                      Reageer


                      • #56

                        Reageer


                        • #57
                          En zijn de afgelopen tijd flink wat updates geweest. Helaas is het probleem met stilstaand beeld nog niet opgelost. Dit probleem wordt volop onderzocht door onze technische afdeling. En ik ga er zelf vanuit dat dit snel wordt opgelost met een nieuwe update.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                            En zijn de afgelopen tijd flink wat updates geweest. Helaas is het probleem met stilstaand beeld nog niet opgelost. Dit probleem wordt volop onderzocht door onze technische afdeling. En ik ga er zelf vanuit dat dit snel wordt opgelost met een nieuwe update.
                            Valt dit ook onder de software problemen die Delta/Caiway hebben op dit moment. Ook Caiway klanten ervaren dezelfde problemen. Er gaat toch iets niet goed zo. Twijffel niet aan jullie harde werken maar zo n resultaat na 1 jaar is natuurlijk bedroevend. Wanneer is het genoeg???? Zo kan het toch niet door gaan.

                            Reageer


                            • #59
                              Wanneer komt er eens een oplossing voor dit probleem, informeer hier je klanten toch eens wat meer over. Er is gewoonweg niet naar te kijken via de iPad. Het hapert en bufferd, dan stopt het het helemaal met afspelen en loopt de app vast. Het is gewoon niet te doen.
                              Kijk dat er technische problemen kunnen ontstaan met een app na een update in mijn geval ios daar kan ik nog inkomen, maar moet dat nu zo lang duren voordat dit opgelost is. Laat in ieder geval wat weten.
                              Wel je klanten laten betalen voor iets wat totaal niet functioneert vind ik echt schandalig, of compenseer een gedeelte gewoon met je klanten voor iets wat niet geleverd kan worden.

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door sk1der Bekijk bericht
                                Wanneer komt er eens een oplossing voor dit probleem, informeer hier je klanten toch eens wat meer over. Er is gewoonweg niet naar te kijken via de iPad. Het hapert en bufferd, dan stopt het het helemaal met afspelen en loopt de app vast. Het is gewoon niet te doen.

                                Delta is vooral goed in iedere keer dezelfde ***smoezen gebruiken, ondertussen horen we al ruim 2 jaar exact hetzelfde en wordt het alleen maar slechter.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X