Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta app hapert

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
    Vanacht komt er een update beschikbaar van de DELTA app. Deze moet de huidige problemen verhelpen.
    *proest*

    Reageer


  • #47
    App hapert na de tweede update nog steeds. Delta doe er wat aan! Dit is heel irritant.

    Reageer


    • #48
      Delta tv hapert dit is heel irritant

      Reageer


      • #49
        Oorspronkelijk gepost door hansvdberge Bekijk bericht
        Delta tv hapert dit is heel irritant
        Het is niks, het was niks, en het wordt niks. Ik heb ze al geadviseerd, flikker dat hele platform weg en begin opnieuw en koop wat fatsoenlijks. Maar ze blijven doorkloten met die inferieure meuk. Die set top boxen hebben processoren die 70 tot 80 graden heet worden. Gek hé? Dat je beeld dan stil staat. Het is gewoon troep.

        Reageer


        • #50
          De IOS app hapert nog steeds. Webversie doet het wel.

          Reageer


          • #51
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
            Webversie doet het wel.
            soms wel, soms niet

            Reageer


            • #52
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
              De IOS app hapert nog steeds. Webversie doet het wel.
              Ik heb vanavond VI zeker 40 keer opnieuw moeten starten, kan de doktersrekening voor RSI naar onze provider? ;-)))

              Reageer


              • #53

                Er is inderdaad begin van de week een update geweest van de Delta tv app.
                Eergisteren heb ik live gekeken naar DWDD.
                Echter veel haperingen, geen geluid, stukken overslaan en gewoon stoppen van het beeld.
                Na een half uur irritatie overgeschakeld naar NPO Start.
                Geen enkele onderbreking of zoiets nog meer dan een uur de uitzendingen bekeken.

                Naar mijn idee vergt de nieuwe app meer capaciteit dan de vorige app.
                Daardoor kan de server of de wifi het niet bijbenen.
                ik vond de vorige Delta TV app goed genoeg.
                Een stoere spreuk onder een bericht is niet vanzelfsprekend in overeenstemming met de inhoud van dat bericht.

                Reageer


                • #54
                  Vanavond de app 'getest' door even naar Veronica Inside en Radar te kijken. Helaas was dat weer niet mogelijk zonder gestotter en gebuffer (zowel bij 1080p als 750p). Is de app sinds afgelopen weekend geüpdatet, zoals ik ergens op het forum gelezen heb? Ik merk er in ieder geval niets van. Misschien moeten we als ontevreden klanten van Delta er eens voor zorgen dat we zelf in beeld en op tv komen bij Radar. Eens kijken of we onszelf zonder haperen en stotteren kunnen laten horen aan heel kijkend Nederland. Misschien komt er een dan sneller een nieuw Deltaplan.

                  Reageer


                  • #55
                    Hoe komt het dat ik op mijn tablet bij de delta tv app bij live tv kijken steeds de melding krijg: er is iets fout gegaan, terwijl mijn vrouw op haar tablet tegelijkertijd probleemloos live tv kijkt. Instellingen samsung tablets identiek.

                    Reageer


                    • #56
                      Nog steeds geen oplossing gevonden voor deze storing??? Gaat nu toch wel erg lang duren. Wij hebben de nieuwe app geïnstalleerd en dat geeft een minimale verbetering. Nog steeds blijft het beeld af en toe haperen.

                      Reageer


                      • #57
                        En zijn de afgelopen tijd flink wat updates geweest. Helaas is het probleem met stilstaand beeld nog niet opgelost. Dit probleem wordt volop onderzocht door onze technische afdeling. En ik ga er zelf vanuit dat dit snel wordt opgelost met een nieuwe update.

                        Reageer


                        • #58
                          Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                          En zijn de afgelopen tijd flink wat updates geweest. Helaas is het probleem met stilstaand beeld nog niet opgelost. Dit probleem wordt volop onderzocht door onze technische afdeling. En ik ga er zelf vanuit dat dit snel wordt opgelost met een nieuwe update.
                          Valt dit ook onder de software problemen die Delta/Caiway hebben op dit moment. Ook Caiway klanten ervaren dezelfde problemen. Er gaat toch iets niet goed zo. Twijffel niet aan jullie harde werken maar zo n resultaat na 1 jaar is natuurlijk bedroevend. Wanneer is het genoeg???? Zo kan het toch niet door gaan.

                          Reageer


                          • #59
                            Wanneer komt er eens een oplossing voor dit probleem, informeer hier je klanten toch eens wat meer over. Er is gewoonweg niet naar te kijken via de iPad. Het hapert en bufferd, dan stopt het het helemaal met afspelen en loopt de app vast. Het is gewoon niet te doen.
                            Kijk dat er technische problemen kunnen ontstaan met een app na een update in mijn geval ios daar kan ik nog inkomen, maar moet dat nu zo lang duren voordat dit opgelost is. Laat in ieder geval wat weten.
                            Wel je klanten laten betalen voor iets wat totaal niet functioneert vind ik echt schandalig, of compenseer een gedeelte gewoon met je klanten voor iets wat niet geleverd kan worden.

                            Reageer


                            • #60
                              Oorspronkelijk gepost door sk1der Bekijk bericht
                              Wanneer komt er eens een oplossing voor dit probleem, informeer hier je klanten toch eens wat meer over. Er is gewoonweg niet naar te kijken via de iPad. Het hapert en bufferd, dan stopt het het helemaal met afspelen en loopt de app vast. Het is gewoon niet te doen.

                              Delta is vooral goed in iedere keer dezelfde ***smoezen gebruiken, ondertussen horen we al ruim 2 jaar exact hetzelfde en wordt het alleen maar slechter.

                              Reageer

                              • Om te reageren, moet je eerst inloggen.

                                verwerken...
                                X