Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom blijft de uploadsnelheid van de abonnementen zo achter op de downloadsnelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Hoog inzetten! Maar het is zeker niet als grap bedoeld. In de afgelopen jaren is de download snelheid meer dan 10x zo hoog geworden. De upload is daar bedroevend bij achter gebleven. Dus een hoog tijd dat daar eens wat aan wordt gedaan. In ieder geval een fatsoenlijke upload standaard bij de abonnementen. Mijn mobiele telefoon heeft een betere upload dan mn kabelabonnement. Daarnaast zou het prettig zijn om binnen je abonnement de optie te hebben om voor een hogere upload te kiezen. En niet gelijk voor het duurste abonnement te moeten kiezen waar de upload nog steeds niet veel voorstelt, maar je wel veel voor neer moet leggen.

    Reageer


    • #32
      Al lezende is het antwoord op de vraag "Waarom blijft de uploadsnelheid van de abonnementen zo achter op de downloadsnelheid?" mij wel duidelijk. Om het forum te vullen met opmerkingen van hen die voor (minder dan) een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

      Reageer


      • #33
        kobuskuch
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door eleemr Bekijk bericht
          In de afgelopen jaren is de download snelheid meer dan 10x zo hoog geworden. De upload is daar bedroevend bij achter gebleven.


          het verhogen van de upload was tot voor kort technisch onmogelijk.
          want analoge radio en TV zaten in de weg.
          die zijn nu verdwenen en Delta is bezig om de infrastructuur aan te passen op de nu ontstane mogelijkheden.
          kortom, geduld is een schoone saack

          Reageer


          • #35
            https://community.ziggo.nl/deel-je-t...e-uitleg-32525

            Reageer


            • #36
              Normaal taal gebruik graag.
              Laatst bewerkt door Edwinb; 8 Apr 2019, 12:15.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door ontevredenoverdelta Bekijk bericht
                uploadsnelheden zijn zo verschrikkelijk traag het is 2019 en ze hebben 5mb upload ********* wat een ouderwets bedrijf is delta toch. zelfs mijn mobiel abonnement bij tele2 heeft snellere upload dan delta heeft op dit moment. ongeloofelijk
                of je nou tevreden bent of niet, vloeken lijkt me nergens voor nodig.
                Laatst bewerkt door Edwinb; 8 Apr 2019, 12:16.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                  of je nou tevreden bent of niet, vloeken lijkt me nergens voor nodig.
                  ik vloek niet. kan er ook niks aan doen dat jij een sneeuwvlokje bent en aan elk woord emotionele waarde hangt. de upload snelheden zijn belachelijk traag voor 2019 en daar kan niks tegen in gebracht worden.

                  Reageer


                  • #39
                    quote Dominique: Maar in deze tijd waar cloud-diensten steeds meer in opkomst komen en alles online is, wordt upload steeds belangrijker .unquote Dominique.
                    In deze tijd van clouddiensten=een poging om jouw privacy te verkleinen/om zeep te helpen, zou de upload zeer traag moeten gaan en geforceerd afbreekbaar moeten zijn.

                    Reageer


                    • #40
                      Ziggo maakt gebruik van exact dezelfde technologie en heeft hogere upload in vergelijking met DELTA.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door docsis Bekijk bericht
                        Ziggo maakt gebruik van exact dezelfde technologie en heeft hogere upload in vergelijking met DELTA.
                        en wat wil je daar eigenlijk mee zeggen ??

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                          en wat wil je daar eigenlijk mee zeggen ??
                          Dat het technisch prima zou moeten kunnen. Hoeft denk niet ziet zoveel extra te kosten, DELTA en Caiway zijn beide onderdeel van EQT. Die kunnen net als Ziggo wel voor een goedkopere prijs data inkopen.

                          https://www.ziggo.nl/zakelijk/internet/

                          500/50 over koper.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door ontevredenoverdelta Bekijk bericht

                            ik vloek niet. kan er ook niks aan doen dat jij een sneeuwvlokje bent en aan elk woord emotionele waarde hangt. de upload snelheden zijn belachelijk traag voor 2019 en daar kan niks tegen in gebracht worden.
                            Als ik jou was, zou ik opstappen.
                            Maar gelukkig ben ik jou niet.
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                              Als ik jou was, zou ik opstappen.
                              Maar gelukkig ben ik jou niet.
                              Inderdaad ontevredenoverdelta, wat Rinus al zei. Gewoon overstappen, eventueel naar Ziggo, die is helemaal storingsvrij (sic!)

                              Reageer


                              • #45
                                Ik vind het in ieder geval ook lang duren voordat Upload omhoog gaat, met in the cloud en wetransfer enz kom je met die paar Mb niet ver, of je moet belachelijke download snelheden willen om de upload wat hoger te willen.
                                En als het nu echt 120/5 zou zijn, maar bijna altijd is het meer 120/3 en dat is dus bijna de helft van de upload. (heel veel geprobeerd dit hoger te krijgen)

                                Nu is het normale downloaden/streamen via zeelandnet, en grote upload even Tele2 unlimited met 80 upload op de hotspot en gaan met die banaan.
                                Maar makkelijker zou het via zeelandnet gaan,.....

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X