Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom blijft de uploadsnelheid van de abonnementen zo achter op de downloadsnelheid

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door eleemr Bekijk bericht
    Ik vraag me af waarom de uploadsnelheid zo achter blijft ten opzichte van de downloadsnelheid.
    Kan een slimme forumbeheerder hier even een STICKY voor maken (alleen voor niet-rokers)?

Symetrische versus a-symetrische verbindingen (Myth or Must?)
    - EuroDocsis 3.1 en fiber a-symetrisch via ISP (muv enkele uitzonderingen)
    - Gigabit-Internet (Ziggo/Delta)
    - Symetrisch kabelnet kan alleen door downloadsnelheid te verlagen en upload gelijk te trekken.
    - Downloadverkeer groeit sneller
    - Uploaden gaat in de toekomst belangrijker worden (socmed) maar is nu nog geen reden voor symmetrische verbindingen.

Ik denk maar mee...
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Oct 2019, 21:51.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Zucht....... :-)
      Wacht eens gewoon af. Of vraag je bij je werkgever begin oktober ook al om een Kerstpakket? :-)
      Het was in het kader van warm houden. Vergelijk het inderdaad maar met een kerstpakket: Gewoon aan de baas suggesties gedaan voor een cadeaubon, blender of chocoladefondu-set

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht
        Tja, ik wil ook meer upload snelheid hebben, dat 5Mb up is echt te traag. Ik schakel terug naar VDSL, 100/30 is prima voor minder geld. Kabel af laten sluiten en voor 45 Euro ook TV en Fox 1/2/3.
        Nieuwsgierig @ Quetensky :
        Overgestapt ?
        Bevalt het ?
        Wat zijn de theoretische versus de reëele snelheden voor up & down ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door gerbruggeman Bekijk bericht

Nieuwsgierig @ Quetensky :
          Overgestapt ?
          Bevalt het ?
          Wat zijn de theoretische versus de reëele snelheden voor up & down ?
          Ik ben ook overgestapt. KPN geeft theoretisch 100 down en 10 up, in de praktijk is het, als je dichtbij de DSL kast woont, 30 up. Heb ik hier ook. Het is gewoon schandalig dat Delta je met 400 down afscheept met 15 upload. Echt schandalig.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

Ik ben ook overgestapt. KPN geeft theoretisch 100 down en 10 up, in de praktijk is het, als je dichtbij de DSL kast woont, 30 up. Heb ik hier ook. Het is gewoon schandalig dat Delta je met 400 down afscheept met 15 upload. Echt schandalig.
            Even kijken of ik het goed begrijp: Twee aanbieders; 1 biedt meer voor minder geld en de andere minder voor meer. En nu vind je de andere schandalig? Bijzonder.

Reageer

Het is gewoon schandalig dat Delta je met 400 down afscheept met 15 upload. Echt schandalig.
              men is er mee bezig.
              en omdat je daar niet op kon wachten, ben je overgestapt.
              over een jaar piep je wel anders

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

men is er mee bezig.
                en omdat je daar niet op kon wachten, ben je overgestapt.
                over een jaar piep je wel anders
                Slecht geheugen heb jij, de upload van het 400 abonnement was in het verleden zelfs HOGER dan 15. Ze hebben het verlaagd.

Reageer

Slecht geheugen heb jij, de upload van het 400 abonnement was in het verleden zelfs HOGER dan 15. Ze hebben het verlaagd.
                  ben je nou overgestapt van een abbo met 400 down naar hooguit 100 down ??
                  dat noem ik nog es vooruitgang.

Reageer

Heerlijk dat het zo voor je werkt. Goeie keuze hoor :-)
                    En aangezien je blijkbaar 100% tevreden bent, waarom blijf je dan op dit forum mekkeren???

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X