delta tv app op foon comp. tablet geen probleem maar zo dra ik naar mijn philips tv streamt via cromecast nounou bijna alle zenders zien we niet wel npo 1,2,3 omroepzeeland die blijven redelijk lang draaien maar zodra we wille kijken naar bv. sbs 6 rtl7 bbcfirst geen beeld maar ik merk dat het buffering ding ook weinig doet hij slaat niet door. ivm met nieuwe modem zeelandnet (jaja) nu problemen ben gisteren om snel nieuwe router gegaan tp link met wifi want de wifi in de meterkast ging aan uit ook me internet dus in de http://192.168.11.1/Docsis_system.asp daar de wifi uitgedaan. op de router binnen daar allebei op 2,4 en 5 g alles het zelfde benoemt zonder cijfers anders gaattie hakkelen gedaan heb ook 2 wifi range extenders erbij , zo was wel ff uren bezig dus nu val ik niet meer uit ook de telefoon wifi , ja 1 meter van de nieuwe modem van zeelandnet met wifi aan hahahaha plok uit aan uit aan ......erg.zelfs op 2 computers ene aan andere uit dat 20 tal x per dag niet leuk. hopen dat we snel weer een stabiele alle zenders weer hebben dit is echt bagger en koste weer tig euros om iets te zien en te internetten .
heb zelfs de cromecast app opnieuw geinstalleerd maar leverde niks op groetjes.
heb zelfs de cromecast app opnieuw geinstalleerd maar leverde niks op groetjes.
Reageer