Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV werkt niet - App wel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live TV werkt niet - App wel

    Er was al een topic hierover geplaatst: https://forum.zeelandnet.nl/mijndelta-35/live-t-v-7597

    Nu vele uren later is Live Tv op de commerciele zenders nog steeds op vele zenders niet te zien.
    Ik wilde even Fox Sports kijken, maar niets en op heel veel andere zenders ook niet.


    Ik zie nergens een storingsmelding.
    Nu kijk ik niet vaak via Live Tv, maar als astrid51 aangeeft dat dit gisteren ook al het geval was, waarom kunnen we dat nergens lezen?

    Waarom komt er niet niemand langs die dit even kenbaar maakt?

  • #2
    Niemand van Delta die hier iets over kan vertellen?
    Is het wel bekend?

    Reageer


    • #3
      Niet alle klanten zullen dit ervaren, wat het is alleen onder IE11.
      Zojuist geprobeerd met Google Chrome en daar werkt het wel.

      Heb de tijdelijke internetbestanden van IE laten verwijderen, maar daarmee werkte het nog niet.

      Reageer


      • #4
        Helaas, bij mij is het op Chrome, Firefox en Vivaldi.
        Wat een bagger, zo erg heb ik het nog niet mee gemaakt.
        En idd geen melding, helemaal niets. Ik vond de service van Zeelandnet al niet zo goed,
        maar dit is toch wel erg.

        Reageer


        • #5
          Klopt, er waren storingen met de digitale toegift van FOX Sport 1. Heel vervelend allemaal. Dit zou allemaal opgelost moeten wezen. De melding stond/staat gemeld op onze storings pagina: Actuele Storingen.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Deze storing is nu net ook bij ons gemeld. Via Google Chrome zou het wel moeten werken. We zijn hier volop mee bezig om het weer te fixen.

              Reageer


              • #8
                Nu pas?
                Gisteren ook al geplaatst!
                astrid51 heeft al 2 dagen geleden melding van gemaakt.
                Wordt er dan niet gelezen/gekeken op het Forum.

                Heeft het Forum dan nog wel zin en moeten we allemaal maar weer gaan bellen?

                Er verschijnen ook zeer onregelmatig Moderators en antwoorden die blijven uit.

                Dit is wel een onderdeel van een abonnement waar we voor betalen en min. 2 dagen geen gebruik van kunnen maken.

                Reageer


                • #9
                  De vraag is voor mij niet beantwoord, @Ferry.

                  Dat is een vraag pas wanneer ik kan constateren /lezen dat het is opgelost.
                  Dus graag weghalen.

                  Reageer


                  • #10
                    wat ik bij dit soort storingen zo vreemd vind, is dat ik met MacOS - High Sierra - Firefox alles kan bekijken wat beschikbaar is.
                    welke kanalen doen het op dit moment niet ??

                    n.b.: bij gebruik van Safari moet ik Silverlight installeren, en dat verd.........m ik

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                        Alleen NPO1,2 en 3. en Omroep Zeeland.
                        kan ik allemaal gewoon bekijken.
                        ik denk niet dat het in de browser zit, maar veel meer in het feit dat de stream onvolkomenheden bevat.
                        bovendien kan het ook nog es regio-gebonden zijn.

                        Reageer


                        • #13
                          En staat nog steeds op beantwoord en dat is het pas als het is opgelost.

                          Nogmaals verzoek om te verwijderen, Ferry.

                          Reageer


                          • #14
                            Staat ook nog steeds niet bij storingen vermeld.

                            Reageer


                            • #15
                              Is er inmiddels al bekend wanneer we weer gebruik kunnen maken van IE11?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...