Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV werkt niet - App wel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

delta tv app op foon comp. tablet geen probleem maar zo dra ik naar mijn philips tv streamt via cromecast nounou bijna alle zenders zien we niet wel npo 1,2,3 omroepzeeland die blijven redelijk lang draaien maar zodra we wille kijken naar bv. sbs 6 rtl7 bbcfirst geen beeld maar ik merk dat het buffering ding ook weinig doet hij slaat niet door. ivm met nieuwe modem zeelandnet (jaja) nu problemen ben gisteren om snel nieuwe router gegaan tp link met wifi want de wifi in de meterkast ging aan uit ook me internet dus in de http://192.168.11.1/Docsis_system.asp daar de wifi uitgedaan. op de router binnen daar allebei op 2,4 en 5 g alles het zelfde benoemt zonder cijfers anders gaattie hakkelen gedaan heb ook 2 wifi range extenders erbij , zo was wel ff uren bezig dus nu val ik niet meer uit ook de telefoon wifi , ja 1 meter van de nieuwe modem van zeelandnet met wifi aan hahahaha plok uit aan uit aan ......erg.zelfs op 2 computers ene aan andere uit dat 20 tal x per dag niet leuk. hopen dat we snel weer een stabiele alle zenders weer hebben dit is echt bagger en koste weer tig euros om iets te zien en te internetten .
    heb zelfs de cromecast app opnieuw geinstalleerd maar leverde niks op groetjes.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Soepball
      delta tv app op foon comp. tablet geen probleem maar zo dra ik naar mijn philips tv streamt via cromecast nounou bijna alle zenders zien we niet wel npo 1,2,3 omroepzeeland die blijven redelijk lang draaien maar zodra we wille kijken naar bv. sbs 6 rtl7 bbcfirst geen beeld maar ik merk dat het buffering ding ook weinig doet hij slaat niet door. ivm met nieuwe modem zeelandnet (jaja) nu problemen ben gisteren om snel nieuwe router gegaan tp link met wifi want de wifi in de meterkast ging aan uit ook me internet dus in de http://192.168.11.1/Docsis_system.asp daar de wifi uitgedaan. op de router binnen daar allebei op 2,4 en 5 g alles het zelfde benoemt zonder cijfers anders gaattie hakkelen gedaan heb ook 2 wifi range extenders erbij , zo was wel ff uren bezig dus nu val ik niet meer uit ook de telefoon wifi , ja 1 meter van de nieuwe modem van zeelandnet met wifi aan hahahaha plok uit aan uit aan ......erg.zelfs op 2 computers ene aan andere uit dat 20 tal x per dag niet leuk. hopen dat we snel weer een stabiele alle zenders weer hebben dit is echt bagger en koste weer tig euros om iets te zien en te internetten .
      heb zelfs de cromecast app opnieuw geinstalleerd maar leverde niks op groetjes.
      Hoi Soepball,

Het is moeilijk om uit te sluiten, maar het kan zo zijn dat de problemen met je Chromecast hiermee in verband staan: https://tweakers.net/nieuws/133965/g...e-routers.html
      Er zijn dus ook problemen i.c.m. TP-Link apparaten gemeld. Ik hoop voor je dat je hier informatie uit kunt halen waar je mee aan de slag kan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        nu begrijp ik het even niet meer
        als het nu allemaal HTML5 is, waarom moet ik dan nog steeds Silverlight installeren ??
        ik heb MacOS High Sierra en gebruik doorgaans Safari.
        Toch twijfel ik er wel een beetje aan of Safari wel een HTLM5 DASH (Delta TV)
        stream zal kunnen afspelen.

Voorzover ik lees gebeurt dit alleen bij Netflix.

Bron

Reageer

Ferry, ik vraag het nu voor de derde keer.
          Wil je beste antwoord weghalen.

Ik wil zelf aangeven wat het beste antwoord is.

Na ruim een week leek het NU opgelost.
          Maar helaas, het was maar van korte duur!
          Ondanks de verwarrende antwoorden van 2 moderators kan het dus wel.
          Dus wel een degelijk storing, want het werkt NU opnieuw niet meer.

Het lijkt wel een knipperlicht. Graag een oplossing/duidelijkheid.

Reageer

Komt Live TV met browser nu volledig terug?
            Gisteren werkte het ineens een halfuur.

Graag het antwoord, want de ene moderator zergt storing, de andere geeft html de schuld.
            Zoals al aangegeven werkte het ineens gisteren weer een halfuurtje..

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Komt Live TV met browser nu volledig terug?
              je bedoelt met een browser naar Live TV kijken ??
              zo doe ik het altijd, d.w.z. alleen op zenders die geen Silverlight nodig hebben, want dat ver......... ik
              is er dan een andere manier om op een laptop/pc naar Live TV te kijken ??
              ik kan nergens een app o.i.d. vinden.

Reageer

Nu werkt het weer. Hopelijk is het dit keer voorgoed.

Te vroeg gejuicht 5 minuten later weer niet.
                Wat is er toch aan de hand?

En kan geen Moderator hier nu licht op laten schijnen?

Reageer

Nu werkt het weer. Hopelijk is het dit keer voorgoed.

Te vroeg gejuicht 5 minuten later weer niet.
                  Wat is er toch aan de hand?

En kan geen Moderator hier nu licht op laten schijnen?
                  Aangezien ze er mee bezig zijn en je niet verblijdt wordt met een onverschillig antwoord, kan ik je alleen vertellen dat we aan het onderzoeken zijn of het aan het HTML5 ligt of dat het aan de DRM ligt.

Graag even geduld aub.

Reageer

Bedankt, Anette.
                    Je antwoord is in ieder geval duidelijk.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Anette
                      Aangezien ze er mee bezig zijn en je niet verblijdt wordt met een onverschillig antwoord, kan ik je alleen vertellen dat we aan het onderzoeken zijn of het aan het HTML5 ligt of dat het aan de DRM ligt.

Graag even geduld aub.
                      Nog steeds aan het onderzoeken of is er inmiddels meer bekend?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Anette

Graag even geduld aub.
                        Nog steeds aan het onderzoeken of is er inmiddels meer bekend?
                        Kleine update:
                        Inmiddels is bekend dat het aan de DRM ligt.
                        De DRM werk niet goed in combinatie met IE11.
                        Er is ook geconstateerd dat sommige zenders het soms wel en soms niet doen.

Zoals al eerder aangegeven, werkt het wel in andere browsers.

Reageer

Kleine update:
                          Inmiddels is bekend dat het aan de DRM ligt.
                          De DRM werk niet goed in combinatie met IE11.
                          Er is ook geconstateerd dat sommige zenders het soms wel en soms niet doen.

Zoals al eerder aangegeven, werkt het wel in andere browsers.
                          Dat andere browsers het wel kunnen doen, dat is bekend.
                          Nu het "lek" boven is, ga ik er vanuit dat het dan opgelost gaat worden, zodat een ieder de browser kan gebruiken waarvan Delta had aangegeven dat je daarmee Live TV kan kijken.

Het probleem is inmiddels al 2 weken geleden aangedragen.
                          Dus het zou fijn, als het binnenkort weer 100% werkt.

Reageer

Nog steeds meerder zenders op zwart?
                            Wordt het eigenlijk nog wel gerepareerd?

Reageer

Inmiddels al 3 weken!

Niets te melden?
                              Blijft het zo?

Reageer

Ik heb nog geen ander nieuws, anders had je het wel van mij gehoord.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X