Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV kijken via HTML5 is stuk sinds 14 november

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Al meer als een jaar storingen op ipad, zowel via safari, chrome en de app. Laatste update heeft het weer verkloot...ik ga een fb groep oprichten 'klachten zeelandnet en delta' behalve als dit goed opgepakt wordt. Ofwel stoppen met jullie blijkbaar echt niet te kunnen realiseren project ( en abo gelden dus lager ) of los het probleem op...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door arupam
      Al meer als een jaar storingen op ipad, zowel via safari, chrome en de app. Laatste update heeft het weer verkloot...ik ga een fb groep oprichten 'klachten zeelandnet en delta' behalve als dit goed opgepakt wordt. Ofwel stoppen met jullie blijkbaar echt niet te kunnen realiseren project ( en abo gelden dus lager ) of los het probleem op...
      En reken er maar op dat die fb groep steun gaat krijgen...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door rup
        Hallo Tim, waarom draaien jullie de update niet gewoon terug?
        Een fatsoenlijke OTAP procedure voorziet toch ook in een rollback scenario?
        Jij denkt dat zo'n bedrijf een rollback gaat doen omdat er 1 eindgebruiker last van heeft? Dream on.

Reageer

Zo zo, jij bent stoer zeg. :8

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Vulpen
            Gewoon realitisch, en de algemene voorwaarden bieden kansen op een rechtszaak

Reageer

Oorspronkelijk gepost door rup
              Hallo Tim, waarom draaien jullie de update niet gewoon terug?
              Een fatsoenlijke OTAP procedure voorziet toch ook in een rollback scenario?
              Jij denkt dat zo'n bedrijf een rollback gaat doen omdat er 1 eindgebruiker last van heeft? Dream on.
              Vulpen, als je de twitter berichten en het forum erop na leest, ben ik niet de enige die last heeft van de laatste update.

Waar het mij om gaat is dat volgens mij een (hopelijk aanwezige) OTAP procedure niet goed wordt gevolgd. Is er wel genoeg getest, waarom horen we pas dat er een update komt/geweest is als er problemen bestaan, waarom wordt dit niet tijdig op het forum aangegeven, waar kan ik de release notes terugvinden etc. Het zou fijn zijn als hier meer aandacht aan wordt besteed en dat de communicatie gaat verbeteren.

En om nog even terug te komen op je reactie, misschien kun je eerst even verder kijken op twitter of het forum wat er gaande is voordat je onzinnig commentaar geeft? Zou fijn zijn.

Reageer

Het werkt weer voor geen meter, via html5

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ipadprowim
                  Het werkt weer voor geen meter, via html5
                  Laat ik je eens een tip geven Wim. Als je al onder 20 namen van een forum verbannen bent, dan is het niet zo slim om weer met een voor de hand liggende naam te proberen om de ban te omzeilen. Bij deze ben je wederom verbannen.

Reageer

Gewoon realitisch, en de algemene voorwaarden bieden kansen op een rechtszaak
                    Ik denk dat Vulpen bedoelt dat die dreigementen een beetje nutteloos zijn. Verder zie ik van veel forumgebruikers dat de LiveTV beter werkt sinds de laatste update. Uiteraard zullen we onderzoeken wat jouw specifieke probleem is maar we gaan daar uiteraard geen rollback voor doen.

Reageer

Hallo Frans,

Ik snap ook wel dat een rollback niet zo maar gedaan is. Zoals ik in mijn eerdere reactie schreef gaat het er mij om dat een betere communicatie en wellicht het beter opvolgen van een OTAP procedure wenselijk is.

Reageer

Ben zojuist gebeld door support. Blijkt dus toch een grootschaliger issue te zijn. Vannacht gaan ze een fix uitrollen. Morgen allemaal testen!

Reageer

Ok, getest:
                          - Live TV lijkt het goed te doen, zenders als Fox en Discovery deden het gisteren niet, nu wel.
                          - Niet alle opnames zijn af te spelen, weer het vierkantje met ronddraaiende stipjes.
                          - TV gids gaat niet verder dan a.s. zaterdag.

Bijna gefixt dus, maar nog niet helemaal.

Reageer

Er is inmiddels een fix/update geweest. Ervaren jullie nog steeds problemen?

Reageer

TV Gids is er nu ook voor zondag.
                              Opnames van 11-13 november van Fox zijn niet te bekijken.

Reageer

Andere fout nu via de app: airplay mag niet meer? Krijg ik dan gratis een chromecast?

En als je halverwege stopt en later verder wilt kijken, dan weet de app niet meer waar ik was. Vooruitspoelen mag niet dus kan je weer van voor af aan beginnen. Niet handig.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X