Al meer als een jaar storingen op ipad, zowel via safari, chrome en de app. Laatste update heeft het weer verkloot...ik ga een fb groep oprichten 'klachten zeelandnet en delta' behalve als dit goed opgepakt wordt. Ofwel stoppen met jullie blijkbaar echt niet te kunnen realiseren project ( en abo gelden dus lager ) of los het probleem op...
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
TV kijken via HTML5 is stuk sinds 14 november
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door arupamAl meer als een jaar storingen op ipad, zowel via safari, chrome en de app. Laatste update heeft het weer verkloot...ik ga een fb groep oprichten 'klachten zeelandnet en delta' behalve als dit goed opgepakt wordt. Ofwel stoppen met jullie blijkbaar echt niet te kunnen realiseren project ( en abo gelden dus lager ) of los het probleem op...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door rupHallo Tim, waarom draaien jullie de update niet gewoon terug?
Een fatsoenlijke OTAP procedure voorziet toch ook in een rollback scenario?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door VulpenOorspronkelijk gepost door rupHallo Tim, waarom draaien jullie de update niet gewoon terug?
Een fatsoenlijke OTAP procedure voorziet toch ook in een rollback scenario?
Waar het mij om gaat is dat volgens mij een (hopelijk aanwezige) OTAP procedure niet goed wordt gevolgd. Is er wel genoeg getest, waarom horen we pas dat er een update komt/geweest is als er problemen bestaan, waarom wordt dit niet tijdig op het forum aangegeven, waar kan ik de release notes terugvinden etc. Het zou fijn zijn als hier meer aandacht aan wordt besteed en dat de communicatie gaat verbeteren.
En om nog even terug te komen op je reactie, misschien kun je eerst even verder kijken op twitter of het forum wat er gaande is voordat je onzinnig commentaar geeft? Zou fijn zijn.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ipadprowimHet werkt weer voor geen meter, via html5
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door arupamOorspronkelijk gepost door VulpenOorspronkelijk gepost door arupamEn reken er maar op dat die fb groep steun gaat krijgen...
Reageer
-
Ok, getest:
- Live TV lijkt het goed te doen, zenders als Fox en Discovery deden het gisteren niet, nu wel.
- Niet alle opnames zijn af te spelen, weer het vierkantje met ronddraaiende stipjes.
- TV gids gaat niet verder dan a.s. zaterdag.
Bijna gefixt dus, maar nog niet helemaal.
Reageer
-
Andere fout nu via de app: airplay mag niet meer? Krijg ik dan gratis een chromecast?
En als je halverwege stopt en later verder wilt kijken, dan weet de app niet meer waar ik was. Vooruitspoelen mag niet dus kan je weer van voor af aan beginnen. Niet handig.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer