Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV kijken via HTML5 is stuk sinds 14 november

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV kijken via HTML5 is stuk sinds 14 november

    Kijken met een browser via tv.delta.nl gaat op een ipad sinds gisteren niet meer. Afgelopen weekend werkte het nog prima.
    Het webcare team gaf aan dat er weer een update is geweest. Nou die werkt dus niet.

    Graag de update terugdraaien en de situatie van afgelopen weekend herstellen. Dank!

  • #2
    Dit krijg als resultaat als ik via safari tv wil kijken.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door rup
      Kijken met een browser via tv.delta.nl gaat op een ipad sinds gisteren niet meer. Afgelopen weekend werkte het nog prima.
      Het webcare team gaf aan dat er weer een update is geweest. Nou die werkt dus niet.

      Graag de update terugdraaien en de situatie van afgelopen weekend herstellen. Dank!
      Waarom gebruik je niet gewoon de App?

      Reageer


      • #4
        De app heeft ook regelmatig storingen. Bovendien kan ik via safari ook blijven kijken als ik de ipad voor iets anders wil gebruiken door gebruik te maken van de mini player, zie plaatje.

        Reageer


        • #5
          Ik zeg niet dat het werkt, maar het valt allicht te proberen .

          Reageer


          • #6
            Helaas, ook chrome werkt niet ;-(

            Reageer


            • #7
              Hi Rup,

              Jouw melding heb ik ook via Twitter ontvangen.
              Ik heb dit inmiddels doorgezet naar de juiste afdeling

              Reageer


              • #8
                Ik ga gebeld worden. Ben benieuwd.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                  Oorspronkelijk gepost door rup
                  Kijken met een browser via tv.delta.nl gaat op een ipad sinds gisteren niet meer. Afgelopen weekend werkte het nog prima.
                  Het webcare team gaf aan dat er weer een update is geweest. Nou die werkt dus niet.

                  Graag de update terugdraaien en de situatie van afgelopen weekend herstellen. Dank!
                  Omdat je met de App nu deze melding krijg..
                  Na de laatste update werkt het nog minder

                  Waarom gebruik je niet gewoon de App?

                  Reageer


                  • #10
                    Precies, terugdraaien die update dus

                    Reageer


                    • #11
                      Die screenhot met licence melding suggereert dat het om een stukje DRM gaat, dat zijn zaken die de contentprovider bepaald, daar zal DELTA dus weinig aan kunnen veranderen.
                      ( maar al is de DRM nog zo snel de jailbreak achterhaalt hem wel )

                      Reageer


                      • #12
                        Meldingen zijn bij ons bekend en er wordt aan gewerkt!

                        Reageer


                        • #13
                          Hallo Tim, waarom draaien jullie de update niet gewoon terug?
                          Een fatsoenlijke OTAP procedure voorziet toch ook in een rollback scenario?

                          Reageer


                          • #14
                            Zojuist teruggebeld. Gegevens opgenomen en er wordt een onderzoek ingesteld.

                            Ben benieuwd wat daar uit voort komt.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door ipadprowim
                              Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                              Oorspronkelijk gepost door rup
                              Kijken met een browser via tv.delta.nl gaat op een ipad sinds gisteren niet meer. Afgelopen weekend werkte het nog prima.
                              Het webcare team gaf aan dat er weer een update is geweest. Nou die werkt dus niet.

                              Graag de update terugdraaien en de situatie van afgelopen weekend herstellen. Dank!

                              Ik gebruik alleen de app op de ipadpro.
                              Het raarste is, het werkt wel op NPO 1/2 en 3 en omroep Zeeland
                              Het heeft wel gewerkt, maar na de laatste update dus niet meer.::?

                              Omdat je met de App nu deze melding krijg..
                              Na de laatste update werkt het nog minder

                              Waarom gebruik je niet gewoon de App?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X