Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet account aan Delta account koppelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Zeelandnet account aan Delta account koppelen

Ik probeer mijn Zeelandnet account te koppelen aan Delta, maar dit wil niet lukken. Er word gevraagd een nieuw Delta account aan te maken. Dit lukt niet omdat het email adres al bekend is.:@

Doe je dit op https://account.delta.nl/deltalogin/...evens-koppelen ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Ja, dat is de link.

Reageer

Ik had dit probleem ook.
        Na veel bellen met Delta eindelijk werkend gekregen,met
        Hulp van mijn pc maatje..

Reageer

Zelfde probleem hier. Zeelandnet account niet bekend bij Delta, en ik zie niet waar ik het kan toevoegen.

Reageer

Compleet drama dit...klantenservice kan niks doen, mijn account voor 24 uur geblokkeerd. Echt heel slecht geregeld dit

Reageer

Maar is vast een leuk artikel in de PZC morgen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door arupam
                Compleet drama dit...klantenservice kan niks doen, mijn account voor 24 uur geblokkeerd. Echt heel slecht geregeld dit
                Zeg dat wel! Van de ene op de andere dag de TV interface veranderen, mijns inziens zonder vooraankondiging. Ik ben het goed beu!! Eerst een hoop gedonder met de telefonie en nu dit.

Reageer

hey allemaal,

Omdat ik zie dat er diverse problemen ontstaan... allen kunnen een verschillende oorzaak hebben.

Even voor de duidelijkheid:

Om gebruik te kunnen maken van nieuwe DELTA TV App:

- Maak een DELTA account aan (als je dit nog niet hebt). Let op, dit is niet MijnDELTA.
                  - Log in met gebruikersnaam & wachtwoord (zelf gekozen)
                  - Koppel met ZeelandNet account --> gebruikersnaam & wachtwoord van je ZeelandNet gegevens.

Houd hierbij rekening met het feit dat als je een MijnDELTA hebt voor DELTA en je contract van ZeelandNet staat op naam van iemand anders, deze niet gekoppeld kunnen worden. Het betreft privacy gevoelige informatie, dus een DELTA account (overkoepelend van MijnDELTA en ZeelandNet en Digitale Televisie) kan niet voor twee contractanten worden gekoppeld.

Maak dan eerst een nieuw DELTA account aan. Dat kan via deze link

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Laura
                    hey allemaal,

Omdat ik zie dat er diverse problemen ontstaan... allen kunnen een verschillende oorzaak hebben.

- Maak een DELTA account aan (als je dit nog niet hebt). Let op, dit is niet
                    Erg fijn, ik ga het morgenavond dan nog maar eens proberen..ik neem aan dat aantal dagen zonder tv buiten mijn schuld in korting gebracht worden? Ik heb niet om deze onzin gevraagd...ik ben klant van Zeelandnet en Delta...of bestaat Zeelandnet niet meer?

Reageer

Arupam, je kunt toch nog steeds tv kijken? Ook www.zeelandnet.nl/tv is nog niet offline. Officieel gaat het nieuwe platform morgen pas live. Om nu over korting te beginnen... een beetje sportiviteit mag wel joh
                      GoeRoe, ik heb de rest van je vraag even in een nieuw topic gezet:$

En Arupam, ZeelandNet bestaat nog hoor, last time I checked, no worries!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Laura
                        hey allemaal,

- Maak een DELTA account aan (als je dit nog niet hebt). Let op, dit is niet

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                          Arupam, je kunt toch nog steeds tv kijken? Ook www.zeelandnet.nl/tv is nog niet offline. Officieel gaat het nieuwe platform morgen pas live. Om nu over korting te beginnen... een beetje sportiviteit mag wel joh

Laura, kun je deze foutmelding ook verklaren? [img]a8b11ceb-23a6-4033-81f8-4e540398df40.png[/img]
                          Geen live tv, ook niet via de link, allemaal slotjes erop.
                          Klantenservice gaf zelf optie tot korting aan trouwens.
                          Reuze interessant gesprek en ik heb het voor mijn doeleinden met mededeling van dat ik opname maakte dus ook opgenomen. Klantenservice was prima! Jammer dat er zo'n slecht systeem als dit de wereld in wordt gegooid...

Reageer

Hoi Flow, welkom op ons forum!

Noodzaak hangt ervan af... stuur mij in een prive berichtje even je klantnummer of relatienummer & dan kijk ik dit morgen voor je na!

Reageer

Fijn dat Flow geholpen gaat worden.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X