Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet account aan Delta account koppelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    arupam, jij mag uiteraard ook je klantnummer/relatienummer sturen. Maar voordat de 24 uur voorbij is kan ik nog weinig voor je betekenen. Voor mij is het van belang om te weten welke foutmelding je krijgt, als je wilt inloggen.

    Ik vermoed dat als je de stappen volgt die ik beschreven heb, namelijk geen probleem hebt om te koppelen.

    Zo wel, stuur mij dan je klant/relatienr even en een print screen van de foutmelding. Dit als de 24 uur verstreken is uiteraard :$

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Laura
      arupam, jij mag uiteraard ook je klantnummer/relatienummer sturen. Maar voordat de 24 uur voorbij is kan ik nog weinig voor je betekenen. Voor mij is het van belang om te weten welke foutmelding je krijgt, als je wilt inloggen.

      Ik vermoed dat als je de stappen volgt die ik beschreven heb, namelijk geen probleem hebt om te koppelen.

      Zo wel, stuur mij dan je klant/relatienr even en een print screen van de foutmelding. Dit als de 24 uur verstreken is uiteraard :$
      Ok, merci.
      Indien nodig stuur ik je bericht.

      Reageer


      • #18
        Beste Laura,

        www.zeelandnet.nl/tv werkt in elk geval sinds ca. 17.30 heden niet meer.

        De wijziging had ruim van te voren aangekondigd moeten worden zodat mensen als ik, d.w.z. die hun ZeelandNet account nooit gebruiken, de tijd zouden hebben gehad om die gegevens te achterhalen. Al kan ik niet goed begrijpen waarom het klantnummer niet zou volstaan (wat eenvoudig te achterhalen is). Desnoods dan nog een postcode toets.

        De technische reden voor de wijziging zijn mij bekend en er zijn ook voordelen omdat wij nu ook op locaties buiten Zeeland live TV zullen kunnen kijken. Maar bij de overschakeling gaat het helaas dus niet bepaald van een leien dakje terwijl dat volgens mij niet nodig was geweest.

        Met vriendelijke groet.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Laura
          Arupam, je kunt toch nog steeds tv kijken? Ook www.zeelandnet.nl/tv is nog niet offline. Officieel gaat het nieuwe platform morgen pas live. Om nu over korting te beginnen... een beetje sportiviteit mag wel joh
          GoeRoe, ik heb de rest van je vraag even in een nieuw topic gezet:$

          En Arupam, ZeelandNet bestaat nog hoor, last time I checked, no worries!
          Bij mij is www.zeelandnet.nl/tv niet meer beschikbaar trouwens.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door arupam
            Geen live tv, ook niet via de link, allemaal slotjes erop.
            Klantenservice gaf zelf optie tot korting aan trouwens.
            Reuze interessant gesprek en ik heb het voor mijn doeleinden met mededeling van dat ik opname maakte dus ook opgenomen. Klantenservice was prima! Jammer dat er zo'n slecht systeem als dit de wereld in wordt gegooid...
            Die foutmelding heeft betrekking op een onderdeel van de CloudPVR, te weten "Programma gemist". Dat zit niet in alle abonnementen. Je krijgt meer functionaliteit naar gelang de samenstelling van je internet abonnement en/of kabel en telefoon (of alles-in-1). De details hierover worden binnenkort bekend gemaakt.

            We hebben er echter voor gekozen om het versneld live te zetten omdat sinds de iOS update 9.3 de oude app niet meer werkt. Helaas is het zo dat bij elke livegang van elk product er altijd wat aanloopproblemen zijn. De komende weekjes zal dat allemaal worden glad gestreken met hulp van de feedback van onze klanten, dus ook die van jou.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door buzzzz
              Bij mij is www.zeelandnet.nl/tv niet meer beschikbaar trouwens.
              Die zou het toch echt moeten doen.

              Probeer deze link eens.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Frans
                Oorspronkelijk gepost door buzzzz
                Bij mij is www.zeelandnet.nl/tv niet meer beschikbaar trouwens.
                Die zou het toch echt moeten doen.

                Probeer deze link eens.
                Werkt toch echt niet, Frans. Ik kom op de nieuwe pagina met die link.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door langen
                  Oorspronkelijk gepost door Frans
                  Oorspronkelijk gepost door buzzzz
                  Bij mij is www.zeelandnet.nl/tv niet meer beschikbaar trouwens.
                  Die zou het toch echt moeten doen.

                  Probeer deze link eens.
                  Werkt toch echt niet, Frans. Ik kom op de nieuwe pagina met die link.
                  Werkt echt niet idd

                  Reageer


                  • #24
                    Excuus, ik heb de vraag niet goed begrepen. De "oude" link verwijst inderdaad naar de nieuwe omgeving. Ik zal morgen eens informeren of we nog iets kunnen regelen betreffende de oude omgeving als "overgangsregeling", maar ik kan niets beloven. Ik doe m'n best!

                    Reageer


                    • #25
                      Rubenvdk, je kan inderdaad alleen je ZeelandNet hoofaccount koppelen aan je DELTA account, dat is immers het account waaraan je contract is opgehangen.
                      Maar geen zorgen, als je het hoofdaccount eenmaal hebt gekoppeld kan je met 5 personen tegelijk ingelogd zijn.

                      Reageer


                      • #26
                        Oh bedankt! Want dat was mijn volgende vraag. Nogmaals dank voor het snelle antwoord

                        Reageer


                        • #27
                          Bij mij is alles gekoppeld maar niet geactiveerd hoe doe ik dat of moeten jullie dit doen?

                          Reageer


                          • #28
                            hey dijkkijker,

                            als het goed is krijg je na het aanmaken van een account een e-mail (op het adres waarmee je het account hebt geregistreerd) waarmee je het account dient te activeren? Kun je nagaan of je deze hebt ontvangen?

                            Stuur mij anders een prive bericht met je relatienummer, dan kijk ik het even voor je na

                            Reageer


                            • #29
                              Ik heb mijn account ook gekoppeld, wat goed lijkt te gaan, maar als ik daarna weer probeer in te loggen komt er de melding "Uw account is nog niet geactiveerd".
                              Het account is al enkele weken geleden aangemaakt en toen volgens mij ook geactiveerd. Een eventuele activatie link zal denk ik dus niet meer werken. Wie kan me verder helpen?

                              Reageer


                              • #30
                                Marco77, de Zeelandnetgegevens die je moet koppelen, is het Hoofdaccount.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X