Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet account aan Delta account koppelen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31

    Reageer


    • #32
      ik heb hetzelfde

      Reageer


      • #33
        Als het goed is, Marco77, heb je een activatiemail gekregen op het mailadres (hoofdaccount) van ZeelandNet?

        Niet gekregen?
        We weten dat de procedure nog niet helemaal vlekkeloos verloopt en dat er aan gewerkt wordt. Hopelijk pakt een Moderator je probleem voor je op, Marco77.
        Mocht het aan zijn/haar aandacht ontgaan, open dan even een eigen topic via vraag stellen boven in.



        Dijkkijker, je hebt het aanbod van Laura al gezien en je gegevens aan haar via pb gestuurd?
        Oorspronkelijk gepost door Laura
        hey dijkkijker,
        als het goed is krijg je na het aanmaken van een account een e-mail (op het adres waarmee je het account hebt geregistreerd) waarmee je het account dient te activeren? Kun je nagaan of je deze hebt ontvangen?

        Stuur mij anders een prive bericht met je relatienummer, dan kijk ik het even voor je na

        Reageer


        • #34
          Ptrol, zoals ik in mijn bericht ook aangaf is het account is aantal weken geleden al gemaakt en geactiveerd. De link die ik toen gehad heb werkt nu natuurlijk niet meer.

          Ik wacht even af of iemand me hier kan helpen.

          Reageer


          • #35
            Marco77, stuur je relatienr even in een prive bericht naar mij ?

            Reageer


            • #36
              hallo daar!
              probleempje: het koppelen met de zeelandnet gegevens lukt niet
              het ziet er zo uit (screenshot):
              http://screencast.com/t/T51AUsJQsrX
              de ingevoerde gegevens zijn correct: met dezelfde gegevens log ik in op de pip van zeelandnet....
              wat nu?
              bij voorbaat dank...

              Reageer


              • #37
                Ik krijg nog altijd de melding dat mijn account niet is geactiveerd. Kan dat al opgelost worden?

                Reageer


                • #38
                  [klopt, ook al uren met de helpdesk bezig geweest zonder resultaat. Gewoon heel slecht getest voor zo' n groot bedrijf. Beetje jammer

                  Reageer


                  • #39
                    Mijn probleem is nu al een week bij Zeelandnet/Delta bekent, ik zou het prettig vinden dat het opgelost word . Ik ben het met mijn vrouw tv meekijken al meer dan zat.

                    Reageer


                    • #40
                      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                      Reageer


                      • #41
                        Zelfde probleem als MarcelRecords hier. Heb een account bij Delta en de correcte inloggegevens voor PIP.
                        De inloggegevens van de PIP even getest voor de zekerheid. Nu voor 24 uur geblokkeerd.

                        Zijn er speciale requirements voor de browser/OS? Draai op een Ubuntu Distro met Mozila Firefox 45 (met Ghostery).

                        Reageer


                        • #42
                          Hoi PrackeR, welkom op het forum

                          Wil je mij even in een privebericht je realtienr & delta gebruikersnaam sturen?

                          @ marcelrecords, is jou probleem al opgelost? Anders voor jou dezelfde vraag, om mij even je relatienr te sturen in een privebericht

                          Ik kijk dan even na waar het mis gaat ^^

                          Reageer


                          • #43
                            Hoi iedereen,

                            Zijn alle inlogproblemen bij iedereen al opgelost?

                            Reageer


                            • #44
                              Het lijkt er op dat voor verreweg de meeste mensen het probleem met inloggen is opgelost. Indien er toch nog problemen spelen met inloggen, open dan even een nieuw topic.
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer


                              • #45
                                IK zit nog steeds te klojen met Zeelandnet (met gebr.naam en ww), Delta met gebr.Naam en ww) Forum (met gebr.naam en ww) en tenslotte Koppelen van klantennummer met wat dan ook.
                                Bestaat de mogelijkheid om een standaard mailformulier te maken en je de vragen opvolgend direct kunt invullen;net als de belastingdienst,die maakt het de betalenden zo makkelijk!:@

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X