Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik word steeds automatisch uitgelogd bij Live TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

En ook in Edge kon je de resolutie niet aanpassen gaf je eerder aan toch?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sheena
      En ook in Edge kon je de resolutie niet aanpassen gaf je eerder aan toch?
      In Edge geen optie om resolutie aan te passen. Ik heb gisteravond het programma opgenomen wat ik graag wilde kijken in de hoop dat de opnames beter waren, maar helaas ook niet. Als je wilt kun je de opnames bekijken. Laat maar weten dan stuur ik je mijn gegevens in een privebericht

Reageer

Zowel in Firefox, Chrome als IE is er een optie om andere beeldkwaliteit te kiezen. In Edge is die optie niet zichtbaar.

Reageer

@bvdw,

Ik hoef ze zelf niet te bekijken hoor, ik geloof je op je woord

Ik vermoed dat de werking met Edge dan toch niet geheel bug-vrij is om het zo te noemen, want inderdaad, in de overige browsers kan wel zelf de resolutie worden aangepast:? Ik ga dit dus beleggen bij de juiste afdeling

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sheena
            @bvdw,

Ik hoef ze zelf niet te bekijken hoor, ik geloof je op je woord

Ik vermoed dat de werking met Edge dan toch niet geheel bug-vrij is om het zo te noemen, want inderdaad, in de overige browsers kan wel zelf de resolutie worden aangepast:? Ik ga dit dus beleggen bij de juiste afdeling

Okay! Deze screenshot is gemaakt van browser IE. In alle browsers was/is de kwaliteit dus erg slecht.

Reageer

Helder!

Reageer

Bedankt voor je reactie, fijn weekend!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Evil
                  Waarom public gaan met een half brakke beta.Als dingen zoals inloggen en wachtwoordbeheer nog niet op orde zijn,zou ik me wel 3 keer nadenken voor ik zoiets online zou (durven) zetten
                  Enige wat je nu krijgt zijn gefrustreerde en klagende klanten.

Een optie om te kunnen kiezen tussen de brakke beta of de ouderwets goed werkend site was geen optie?als overbrugging?
                  Het is logisch dat de boel nu niet goed werkt. Er zitten waarschijnlijk 10, of misschien wel 100 keer zoveel mensen op dan tijdens de eerste test. Als je een keer een live gang hebt meegemaakt van een gesloten beta (bijvoorbeeld bij videogames) naar een release dan weet je dat dit soort dingen altijd gebeuren. Het zal ongetwijfeld nog wel even duren voordat alles vlekkeloos werkt, maar het begin ziet er goed uit.

Reageer

Kon altijd prima op mijn pc T.V kijken.Tot na de vernieuwing ..Heb vele malen dat hij er mee stopt.Moet je weer opnieuw opstarten .Heel erg irritant...zou er nog verbetering komen ??:?

Reageer

Gisteren van ellende via nu.nl naar voetbal gekeken.
                      Geen haperingen en helder beeld.
                      Dat moet delta toch ook kunnen verzorgen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Martine47
                        Kon altijd prima op mijn pc T.V kijken.Tot na de vernieuwing ..Heb vele malen dat hij er mee stopt.Moet je weer opnieuw opstarten .Heel erg irritant...zou er nog verbetering komen ??:?
                        Oorspronkelijk gepost door leenuutbru
                        De app is nog beta. Dat wil zeggen dat hij nog niet helemaal af is en dat sommige dingen nog niet helemaal naar wens functioneren. Er wordt aan gewerkt om de app en achterliggende systemen te optimaliseren zodat deze straks vlekkeloos gaat werken
                        A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                          Oorspronkelijk gepost door Martine47
                          Oorspronkelijk gepost door leenuutbru
                          De app is nog beta. Dat wil zeggen dat hij nog niet helemaal af is en dat sommige dingen nog niet helemaal naar wens functioneren. Er wordt aan gewerkt om de app en achterliggende systemen te optimaliseren zodat deze straks vlekkeloos gaat werken
                          De app is nu verwijderd uit de app store??
                          Actie van apple of zeelandnet/delta?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door arupam
                            De app is nu verwijderd uit de app store??
                            Actie van apple of zeelandnet/delta?
                            Ik heb het net gecheckt en ik zie de app gewoon in de appstore staan?
                            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Klopt ja, was tijdelijk niet beschikbaar blijkbaar. Ik zag vanochtend vroeg dat het tevens een nieuwe versie was dus heb deze geinstalleerd maar helaas blijven er regelmatig problemen en haperingen optreden. Vaak ook geen thumbnails bijnde zenders...dan weet ik inmiddels al genoeg want dan gaan de zenders het ook niet doen. Heb al talloze keren ipad opnieuw gestart de afgelopen dagen, vaak helpt dit voor een tijdje.

Reageer

We hebben afgelopen woensdag ook geconstateerd dat DELTA TV app en Live TV niet goed werkte We werken hard aan het verbeteren van de stabiliteit om dit soort storingen te voorkomen.

Welke iPad heb je? Welke versie van IOS staat er op? Hoe zit het met de ruimte op je iPad?
                                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X