Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik word steeds automatisch uitgelogd bij Live TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik word steeds automatisch uitgelogd bij Live TV

    tv.delta.nl (livetv via computer) logt automatisch uit tijdens het kijken. Erg vervelend, hebben meerdere mensen dit probleem, of weet iemand een oplossing?

  • #2
    Hallo bvdw,

    Ik heb je topic even op de juiste plaats gezet. Het is mij nog niet opgevallen, wel heb ik ondervonden dat hij na ongeveer 1 uur vastloopt en je eruit gooit, maar dit is gemeld bij de ontwikkelaars

    Reageer


    • #3
      Hallo Sheena,

      ik had de plek om deze vraag te plaatsen via twitter van ^TH ontvangen, dus vandaar..... (het forum is hier te vinden. http://bit.ly/1aVphWd )
      Wat jij beschrijft is wat ik bedoel. Jammer dat ik dit antwoord niet kon krijgen tijdens het twitter contact. (;

      Reageer


      • #4
        De app gooit je er inderdaad na 3 kwartier eruit.Zeer vervelend.
        Ook elke keer als je opnieuw opent vraagt ie om wachtwoord,terwijl dit gewoon in de browser word onthouden.
        Allemaal kinderziektes die als de ontwikkelaar goed zijn werk had gedaan dit al lang had moeten ontdekken.

        Ook op de ene PC wel met firefox willen afspelen,de andere weer niet,daar perse Edge,maar is de beeldkwaliteit slechter.

        Had het liever simpel gehouden,dat was goed,werkte altijd,en inderdaad,al was Silverlight wel een aflopend traject.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Waarom public gaan met een half brakke beta.Als dingen zoals inloggen en wachtwoordbeheer nog niet op orde zijn,zou ik me wel 3 keer nadenken voor ik zoiets online zou (durven) zetten
            Enige wat je nu krijgt zijn gefrustreerde en klagende klanten.

            Een optie om te kunnen kiezen tussen de brakke beta of de ouderwets goed werkend site was geen optie?als overbrugging?

            Reageer


            • #7
              Ja, evil, helemaal mee eens, ik begin het nu ook heel irritant te vinden.

              Reageer


              • #8
                En de problemen zijn er nog steeds en ze worden alleen maar erger. Dit is de kwaliteit die nu geboden wordt.

                Reageer


                • #9
                  Dat ziet er inderdaad slecht uit zeg ! Op welk apparaat heb je deze screenshot gemaakt?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Sheena
                    Dat ziet er inderdaad slecht uit zeg ! Op welk apparaat heb je deze screenshot gemaakt?
                    Ik zag zulke beelden de afgelopen dagen ook (BBC1/France2) op m'n desktop :8
                    Daarnaast is het beeld van Omroep Zeeland niet vloeiend.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik zal straks thuis eens kijken of ik hetzelfde ondervindt, van de week in ieder geval nog niet.

                      In welke resolutie kreeg je die beelden Jos?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Sheena
                        Ik zal straks thuis eens kijken of ik hetzelfde ondervindt, van de week in ieder geval nog niet.

                        In welke resolutie kreeg je die beelden Jos?
                        Ik gebruik standaard Edge en daar wordt geen resolutie vermeld. Gezien de kwaliteit van het beeld zal die niet erg hoog zijn.
                        Als ik met Firefox kijk, dan zie ik wel HD staan. Dat staat er overigens ook bij Omroep Zeeland, die niet in HD uitzend. Het beeld is ook hier niet vloeiend.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Sheena
                          Dat ziet er inderdaad slecht uit zeg ! Op welk apparaat heb je deze screenshot gemaakt?
                          desktop

                          Reageer


                          • #14
                            Okee, ik ga dit sowieso doorspelen naar de juiste afdeling!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door bvdw
                              Oorspronkelijk gepost door Sheena
                              Dat ziet er inderdaad slecht uit zeg ! Op welk apparaat heb je deze screenshot gemaakt?
                              desktop
                              Deze is gemaakt met IE, maar Edge en Chrome zijn hetzelfde

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X