En ook in Edge kon je de resolutie niet aanpassen gaf je eerder aan toch?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Ik word steeds automatisch uitgelogd bij Live TV
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaEn ook in Edge kon je de resolutie niet aanpassen gaf je eerder aan toch?
Reageer
-
@bvdw,
Ik hoef ze zelf niet te bekijken hoor, ik geloof je op je woord
Ik vermoed dat de werking met Edge dan toch niet geheel bug-vrij is om het zo te noemen, want inderdaad, in de overige browsers kan wel zelf de resolutie worden aangepast:? Ik ga dit dus beleggen bij de juiste afdeling
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Sheena@bvdw,
Ik hoef ze zelf niet te bekijken hoor, ik geloof je op je woord
Ik vermoed dat de werking met Edge dan toch niet geheel bug-vrij is om het zo te noemen, want inderdaad, in de overige browsers kan wel zelf de resolutie worden aangepast:? Ik ga dit dus beleggen bij de juiste afdeling
Okay! Deze screenshot is gemaakt van browser IE. In alle browsers was/is de kwaliteit dus erg slecht.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door EvilWaarom public gaan met een half brakke beta.Als dingen zoals inloggen en wachtwoordbeheer nog niet op orde zijn,zou ik me wel 3 keer nadenken voor ik zoiets online zou (durven) zetten
Enige wat je nu krijgt zijn gefrustreerde en klagende klanten.
Een optie om te kunnen kiezen tussen de brakke beta of de ouderwets goed werkend site was geen optie?als overbrugging?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Martine47Kon altijd prima op mijn pc T.V kijken.Tot na de vernieuwing ..Heb vele malen dat hij er mee stopt.Moet je weer opnieuw opstarten .Heel erg irritant...zou er nog verbetering komen ??:?Oorspronkelijk gepost door leenuutbruGisteren van ellende via nu.nl naar voetbal gekeken.
Geen haperingen en helder beeld.
Dat moet delta toch ook kunnen verzorgen.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLOorspronkelijk gepost door Martine47Kon altijd prima op mijn pc T.V kijken.Tot na de vernieuwing ..Heb vele malen dat hij er mee stopt.Moet je weer opnieuw opstarten .Heel erg irritant...zou er nog verbetering komen ??:?Oorspronkelijk gepost door leenuutbruGisteren van ellende via nu.nl naar voetbal gekeken.
Geen haperingen en helder beeld.
Dat moet delta toch ook kunnen verzorgen.
Actie van apple of zeelandnet/delta?
Reageer
-
Klopt ja, was tijdelijk niet beschikbaar blijkbaar. Ik zag vanochtend vroeg dat het tevens een nieuwe versie was dus heb deze geinstalleerd maar helaas blijven er regelmatig problemen en haperingen optreden. Vaak ook geen thumbnails bijnde zenders...dan weet ik inmiddels al genoeg want dan gaan de zenders het ook niet doen. Heb al talloze keren ipad opnieuw gestart de afgelopen dagen, vaak helpt dit voor een tijdje.
Reageer
-
We hebben afgelopen woensdag ook geconstateerd dat DELTA TV app en Live TV niet goed werkteWe werken hard aan het verbeteren van de stabiliteit om dit soort storingen te voorkomen.
Welke iPad heb je? Welke versie van IOS staat er op? Hoe zit het met de ruimte op je iPad?Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer