Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
DELTA Mobiel app
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
Hoi,
Het probleem met het opnieuw invoeren v/d pincode heb ik niet meer gehad.
Ik heb een Realme X2 Pro. Bootloader unlocked, rooted en ik draai een custom rom. Android 11.
Als ik de factuur bekijk, doet de knop "Open PDF" niks.TimE in DELTA Mobiel
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht- Het meermaals invoeren van de pincode is nagezien en kan momenteel niet worden gereproduceerd. Kun je aangeven merk en typenummer mobiel apparaat je in gebruik hebt met de app? Momenteel is inloggen mogelijk op 1 device. Het kan voorkomen dat bij gebruik van de app op meerdere apparaten hierdoor de pincode meermaals wordt uitgevraagd.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
Als ik de factuur bekijk, doet de knop "Open PDF" niks.Laatst bewerkt door JanPietJoris; 31 Mar 2021, 23:53.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Hi wakamang , enkele dagen geleden heb ik de door jou ingestuurde feedback bij DELTA Mobiel onder de aandacht gebracht. Nogmaals, en ook namens DELTA Mobiel, bedankt voor jouw input.
Met betrekking tot de eerder aangeleverde feedback heb ik enkele terugkoppelingen:
- Het meermaals invoeren van de pincode is nagezien en kan momenteel niet worden gereproduceerd. Kun je aangeven merk en typenummer mobiel apparaat je in gebruik hebt met de app? Momenteel is inloggen mogelijk op 1 device. Het kan voorkomen dat bij gebruik van de app op meerdere apparaten hierdoor de pincode meermaals wordt uitgevraagd.
- Het "automatisch uitloggen" na 15 minuten is gedaan met het oog op de veiligheid van persoonsgegevens.
- Het inzoomen op de factuur is mogelijk nadat de factuur als PDF is gedownload op jouw toestel. Lukt het inzoomen na het downloaden wel?
De wens voor vingerafdrukscanner en het zelf kunnen refreshen van de gegevens is genoteerd en op de "to-do-list" opgenomen.
Mochten er je nog andere zaken opvallen vernemen we dat uiteraard graag. Alle feedback is welkom!
Het probleem met het opnieuw invoeren v/d pincode heb ik niet meer gehad.
Ik heb een Realme X2 Pro. Bootloader unlocked, rooted en ik draai een custom rom. Android 11.
Als ik de factuur bekijk, doet de knop "Open PDF" niks.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk berichtTimE Wordt er nog iets gedaan met de suggesties en ervaringen met de app en is er nieuws over updates ?
Met betrekking tot de eerder aangeleverde feedback heb ik enkele terugkoppelingen:
- Het meermaals invoeren van de pincode is nagezien en kan momenteel niet worden gereproduceerd. Kun je aangeven merk en typenummer mobiel apparaat je in gebruik hebt met de app? Momenteel is inloggen mogelijk op 1 device. Het kan voorkomen dat bij gebruik van de app op meerdere apparaten hierdoor de pincode meermaals wordt uitgevraagd.
- Het "automatisch uitloggen" na 15 minuten is gedaan met het oog op de veiligheid van persoonsgegevens.
- Het inzoomen op de factuur is mogelijk nadat de factuur als PDF is gedownload op jouw toestel. Lukt het inzoomen na het downloaden wel?
De wens voor vingerafdrukscanner en het zelf kunnen refreshen van de gegevens is genoteerd en op de "to-do-list" opgenomen.
Mochten er je nog andere zaken opvallen vernemen we dat uiteraard graag. Alle feedback is welkom!???????
TimE in DELTA Mobiel
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk berichtInmiddels heb ik mijn 1e factuur ontvangen.
De tekst als je de factuur in de app bekijkt is klein en moeilijk te lezen. Op mijn telefoon kan ik ook niet inzoomen.
De knop "Open pdf" werkt niet.
TimE Wordt er nog iets gedaan met de suggesties en ervaringen met de app en is er nieuws over updates ?TimE in DELTA Mobiel
Laat een reactie achter:
-
Inmiddels heb ik mijn 1e factuur ontvangen.
De tekst als je de factuur in de app bekijkt is klein en moeilijk te lezen. Op mijn telefoon kan ik ook niet inzoomen.
De knop "Open pdf" werkt niet.
TimE Wordt er nog iets gedaan met de suggesties en ervaringen met de app en is er nieuws over updates ?
Laat een reactie achter:
-
k gebruik de app inmiddels 2 dagen.
Werkt op zich goed en is duidelijk.
Mijn feedback :
Afgelopen 2 dagen heb ik 3 keer bij het opstarten v/d app de 4 cijfer code moeten invoeren nadat ik de app had geactiveerd. Waarschijnlijk een bug ?
Hoefde niet meer in te loggen met mijn Delta account.
Is er een reden waarom je automatisch wordt uitgelogd na 15 minuten als je de app niet meer heb gebruikt ?
Is het mogelijk om i.p.v. 5 cijfer pincode met je vingerafdruk in te loggen ?
Je kan niet zelf refreshen, ook als je van tabblad wisselt blijft bijgewerkt tot op 17.05 staan. (zie screenshot)
Misschien een refresh optie met pulldown toevoegen ?
In het service tabblad zijn nog niet alle opties beschikbaar.Laatst bewerkt door wakamang; 20 Mar 2021, 17:41.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk berichtNog maar een poging. Zijn al weer 4 weken verder.
Of zeg gewoon dat het onbekend is wanneer die app beschikbaar is.
Voordat een bekend iemand weer een screenshot v/d app gaat posten, reden voor mijn reacties is dat deze topic is gestart met de vraag voor testers.
TimE in DELTA Mobiel
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk berichtNog maar een poging. Zijn al weer 4 weken verder.
Of zeg gewoon dat het onbekend is wanneer die app beschikbaar is.
Voordat een bekend iemand weer een screenshot v/d app gaat posten, reden voor mijn reacties is dat deze topic is gestart met de vraag voor testers.
Heb je dan geen code ontvangen?
Laat een reactie achter:
-
Nog maar een poging. Zijn al weer 4 weken verder.
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Hi wakamang, de code zal z.s.m. per e-mail worden toegezonden. Je kunt vanaf vandaag/morgen een reply in jouw postvak in verwachten.
Voordat een bekend iemand weer een screenshot v/d app gaat posten, reden voor mijn reacties is dat deze topic is gestart met de vraag voor testers.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Hi wakamang, de code zal z.s.m. per e-mail worden toegezonden. Je kunt vanaf vandaag/morgen een reply in jouw postvak in verwachten.
Weer vaag allemaal.
Als de app nog niet klaar is, dan snap ik wel dat het nog niet wordt uitgebracht.
Uit de andere topics heb ik begrepen dat er 1500 testers al een paar maanden de app aan het testen zijn. Denk dat je dan wel genoeg testers hebt.
Waarom start moderator Kelly dan dit topic ?
https://twitter.com/absurdientje/sta...59068574203906
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door wakamang Bekijk bericht
Kelly,
is er inmiddels al wat meer bekend over wanneer we de code krijgen ?TimE in DELTA Mobiel
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: