Ik wordt zojuist voor de 4e of 5e keer gebeld of ik niet Delta mobiel wil afsluiten. Iedere keer wordt het verhaal iets anders ingekleed, maar elke keer komt het neer op het aansmeren van Delta mobiel. Iedere keer zeg ik dat ik niet geïnteresseerd ben, al bij de eerste of tweede keer heb ik gevraagd me hier niet meer over te bellen. Toch wordt er om de zoveel tijd opnieuw gebeld.
Het was al belachelijk dat er een hele tijd bij het inloggen op mijn delta er een alles overnemend scherm kwam dat je eerst moest weg drukken om waarin ook opdringerig delta mobiel werd aangeboden, maar om er telefonisch ook elke keer lastig over gevallen te worden ben ik al lang zat. Zou Delta met deze opdringerige irritante praktijken kunnen stoppen? Weet niet of nog meer mensen vergelijkbare ervaringen hebben?
Het was al belachelijk dat er een hele tijd bij het inloggen op mijn delta er een alles overnemend scherm kwam dat je eerst moest weg drukken om waarin ook opdringerig delta mobiel werd aangeboden, maar om er telefonisch ook elke keer lastig over gevallen te worden ben ik al lang zat. Zou Delta met deze opdringerige irritante praktijken kunnen stoppen? Weet niet of nog meer mensen vergelijkbare ervaringen hebben?
Reageer