Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Irritante marketing telefoontjes

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Irritante marketing telefoontjes

    Ik wordt zojuist voor de 4e of 5e keer gebeld of ik niet Delta mobiel wil afsluiten. Iedere keer wordt het verhaal iets anders ingekleed, maar elke keer komt het neer op het aansmeren van Delta mobiel. Iedere keer zeg ik dat ik niet geïnteresseerd ben, al bij de eerste of tweede keer heb ik gevraagd me hier niet meer over te bellen. Toch wordt er om de zoveel tijd opnieuw gebeld.
    Het was al belachelijk dat er een hele tijd bij het inloggen op mijn delta er een alles overnemend scherm kwam dat je eerst moest weg drukken om waarin ook opdringerig delta mobiel werd aangeboden, maar om er telefonisch ook elke keer lastig over gevallen te worden ben ik al lang zat. Zou Delta met deze opdringerige irritante praktijken kunnen stoppen? Weet niet of nog meer mensen vergelijkbare ervaringen hebben?


  • #2
    Via de klantenservice kan een "commerciële blokkade" worden aangevraagd voor e-mail en telefoon. Door een chat te openen via de website van DELTA kan dit door medewerkers worden aangevraagd. Verwerking van dergelijke verzoeken duurt enkele werkdagen.

    Reageer


    • #3
      Dit moet toch eigenlijk niet mogelijk moeten zijn Edwin
      Nee is toch Nee
      En dat zet men dan toch onder het nummer of mail
      Niet meer benaderen????
      Met uitmelken bereik je toch niks?
      Goed weekend

      Reageer


      • #4
        Ik had het gisteren. Ik heb inderdaad zo´n blokkade aangevraagd en dat ik door Delta niet meer benaderd wil worden. Ik snap Delta niet..Stuur een mail of een brief, daar bereik je meer mee dan mensen lastig vallen. Ik zal juist eerder weglopen bij Delta dan er op die manier een product bij nemen.

        Reageer


        • #5
          Is ook bij mij oa een reden geweest om heel die club,Zeelandnet en Delta te verlaten.
          zelfs mij hebben ze na de overstap nog tig x gebeld
          Uiteindelijk zijn ze ermee gestopt ondat ik er anders werk van ging maken. Stelletje opdringers zijn het

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
            Via de klantenservice kan een "commerciële blokkade" worden aangevraagd voor e-mail en telefoon.
            Ik denk dat het een goed idee is om dat anders te gaan organiseren omdat jullie zo in de klachtenbak van het bel-me-niet register terechtkomen. Dat kan niet de bedoeling zijn, toch?
            Bij Xs4all kun je online (gewoon) een nummer (of een deel van een nummer bevattend) blokkeren. Daar heeft de OP nu niets aan, maar is maar om aan te geven dat zelfvoorzienende oplossingen voorhanden zijn.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Zoals meerdere reageerders hebben gezegd, lijkt het me omgekeerde wereld als ik nu een blokkade voor jullie moet gaan aanvragen. Ik ben klant bij jullie, en heb gelijk aangegeven telefonisch dat ik niet meer benaderd wil worden, sta ingeschreven in het bel-me-niet register en nog weet de laatste medewerker die me heeft gebeld niet dat ik niet benaderd wil worden. Dit maakt het eerder dat zelfs al heb ik de mogelijkheid om over te stappen naar jullie voor mobiele telefonie, en jullie zijn verreweg de goedkoopste, ik dit alsnog nooit zal doen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door kloetb Bekijk bericht
                en jullie zijn verreweg de goedkoopste, ik dit alsnog nooit zal doen.
                Delta is zeer zeker niet de goedkoopste. Er zijn goedkopere die op het 4G+ netwerk van KPN zitten.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht

                  Delta is zeer zeker niet de goedkoopste. Er zijn goedkopere die op het 4G+ netwerk van KPN zitten.
                  Ik ben overgestapt van T-Mobile naar Delta- Mobile en dat is toch €5,00 p/m voordeliger voor hetzelfde pakket plus een aantal leuke extra's.

                  Delta- Mobile zit trouwens op het netwerk van T-Mobile!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door kloetb Bekijk bericht
                    Zoals meerdere reageerders hebben gezegd, lijkt het me omgekeerde wereld als ik nu een blokkade voor jullie moet gaan aanvragen. Ik ben klant bij jullie, en heb gelijk aangegeven telefonisch dat ik niet meer benaderd wil worden, sta ingeschreven in het bel-me-niet register en nog weet de laatste medewerker die me heeft gebeld niet dat ik niet benaderd wil worden. Dit maakt het eerder dat zelfs al heb ik de mogelijkheid om over te stappen naar jullie voor mobiele telefonie, en jullie zijn verreweg de goedkoopste, ik dit alsnog nooit zal doen.
                    Kan je mij je klantgegevens en het telefoonnummer toezenden. Dan vraag ik een commerciële blokkade voor je aan. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@deltafibernederland.nl

                    Reageer


                    • #11
                      Wat wel helpt is Delta Mobiel aanvragen, dan stoppen ze ook met bellen, heeft bij mij ook gewerkt

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X